2737
2734

در این چند متن مرتبط سعی میکنم ابهام ذهنی برخی از شما را در خصوص آنچه شانس و بد شانسی یا تقدیر میدانید از بین ببرم و حقیقت چگونگی رخدادهای زندگیتان را برایتان تشریح کنم.

بگذارید بازی بزرگ را یکبار مرور کنیم. خود برترتان بر طبق درجه و تعالی که از تجربه ها و تکامل های قبلی دیده و بنا به هدفی و اشتیاقی، اکنون و در این مرحله از بازی ، شما را با تمام خصوصیتهایی که دارید انتخاب کرده. مطمئن باشید این بهترین انتخاب خود شما بود ، حتما این وجود را دوست داشتید که آنرا برگزیدید و اگر اکنون نواقصی احساس میکنید ، اگر رضایتی ندارید اشتباه از فکر فعلی شماست ، چون یا هدفی که پشت صحنه برای رشد و تعالی داشتید را نمی دانید یا میزان تعالی خود و تجربه های زندگی های قبل را به خاطر نمی آورید که منجر به چنین انتخابی گردید. یادتان رفته که اکنون در این زندگی و به همین صورتی که هستید با انتخابهای درست و متعالی که میتوانید داشته باشید قادر خواهید بود به رشد و نموی بالا برسید. اگر در انتخابهایتان در زندگی نارضایتی دارید بدانید که زندگی هنوز جریان دارد و میتوان انتخابهای دیگری انجام داد و رضایت ایجاد کرد. و نیز گفته بودم همینک و اکنون در همین شکل زندگی با تمام کم و کاستی هایی که دارید می توانید همه حلقه ها را تکمیل کنید.

اشاره ای کردم به اینکه اگر خرد جمعی چتری بزرگ در مقابل نور بازکرده باشد و اراده و نور فردی ما به آن اندازه کافی نباشد که بتوانیم چتر باز شده بزرگ را ببندیم بهترین کار عبور از زیر چتر و بهره مندی از نور است ، آن جمعی که چنان چتری برپا کردند اگر آگاهی داشتند یقینا چنین چتری را بر نمی افراشتند ، پس شما که از وجود چتر آگاهی دارید از آن رد شوید و در آنجا که نور است بایستید، آنگاه میتوانید ایستادگان زیر چتر را به جایی که هستید فراخوانید و با توجه دادن آنها به نور قطعا دیگر کسی دسته آن چتر را نگاه نخواهد داشت ، این راه حل مشکلات کلان و بزرگ جوامع است اما ... در مقابل مسائل بیشماری است که مرتبط با شخص شما رخ میدهد و زندگی را بر شما سخت و دشوار میکند.

خود را با کلماتی چون تقدیر،قضا و قدر و شانس! فریب میدهید و عملا خود را ناتوان و مطیع در برابر هر آنچه بر سر شما فرود می آید میکنید، نقش خالق بودن خود را نفی و هرچه بر شما دیکته شد را می پذیرید! هر برگی که بر زمین می افتد نه به طور تصادفی یا شانسی بلکه به واسطه نیروها و پارامترهای بیشمار نامرئی که همچون تار و پودی تمام اجزا کیهان را به یکدیگر متصل کرده رخ میدهد. تمام دنیای اطراف شما توسط افکار شما خلق میشود ،آنچه در زندگی شما بعنوان شکست یا پیروزی در زندگی رخ میدهد بر اساس کلمات، جملات ، تصاویر و افکار پنهانی و درونی شما بوجود می آید. شما در هر لحظه در حال خلق کردن لحظات زندگی خود هستید ولی این مساله چنان بی وقفه و پشت سر هم و متوالی رخ میدهد که متوجه خلق آن لحظات توسط خودتان نمیشوید، در تمام مدت زندگی خود را اینگونه ساختید ، باور نمیکنید اما ساختار عالم بر همین منوال بنا شده است.

فرآیند خلق افکار اینچنین است :

ماده انرژی متراکم و فکر انرژی خالص است. انرژی خالص حاصل از فکر از بین نمیرود ،این انرژی از فکر شما وارد عالم هستی میشود و تا ابد ادامه می یابد. همه افکار با هم مرتبط هستند و با یکدیگر تلاقی پیدا میکنند، انرژی های مشابه همدیگر را جذب می کنند و توده ای از انرژی مشابه به وجود می آورند و وقتی مقدار انبوه و غیر قابل تصوری انرژی مشابه به وجود آید ماده بوجود می آید و ماده هم تا زمانیکه ساختار آن توسط انرژی مخالف یا غیر مشابهی از هم گسسته شود باقی میماند.هرچه تعداد و میزان نیروی افکار همگرا و مشابه بیشتر باشد تاثیر یا تغییر آن در زندگی پررنگتر خواهد بود و وقتی تعداد زیادتری از افراد یک جامعه روی یک موضوع خاص تمرکز داشته باشند آن موضوع با قدرت و سرعت بیشتری به وجود می آید. دولتها و حکومتها از اینرو با تبلیغات و یا دروغ تلاش میکنند آگاهی جمعی جامعه خود را به سمت و سویی که مد نظرشان هست جلب کنند ، در حقیقت به طور رایگان از نیروی فکری درونی آنها به نفع افزایش قدرت و ثروت خویش بهره کشی میکنند ، ولی اگر مردمان یک سرزمینی آگاه به نور و مسلط بر درون خود باشند هیچ دولتی و هیچ حکومتی توانایی تسلط بر افکار آنها را پیدا نخواهد کرد، اینرا آنان نیز به خوبی میدانند و از اینرو هرجا که متوجه حضور آگاهی شوند با تمام قدرت تلاش در خاموش کردنش میکنند.

ادامه در پست بعد...


من یک زن،خواهر ،همسر ،مادر  نیستم . من یک آگاهی ام . یک روح اصیل ک ب زمین اومدم تا رشد کنم و تجربه کنم.آگاهی متصل ب شعور مطلق هستی،در راه رسیدن ب کمال.ب آرامش رسیدم و آرامش من ب هیچ عامل بیرونی وابسته نیست. آرامش من از درون من می‌جوشد مثل چشمه ای جوشان از لابلای سنگلاخ......

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

بسیاری از تجارب مثبت و منفی شما بر اساس افکار گذشته و درون پنهانتان رخ داده، هر فکری که میکنید به انرژی تبدیل میشود و در صورت ممتد و تجمع آن منجر به یک تجربه خواهد شد، دوباره آن تجربه باعث ایجاد فکر در شما میشود و مجدد یک تجربه دیگر خلق میکند و این فرآیند همچنان ادامه دارد، پس اگر فکر حاکم بر شما نشاط آور باشد یقین بدانید نشاطی دائمی بر زندگی شما جریان پیدا خواهد کرد و اگر فکر حاکمتان منفی و عذاب آور و توام با ناسپاسی باشد جهنم را برای شما در زندگی به ارمغان خواهد آورد. چگونگی زندگی شما توسط شما خلق میشود. شما توانایی تغییر بسیاری از رویدادها و یا عبور به سلامت از آنها را خواهید داشت فقط به واسطه چگونه فکر کردن خودتان.

اما تنها به دلیل وجود زمان و وجود وقفه ممکن است دچار این توهم بشوید که اشیا در طول زندگی صرفا در مسیر شما قرار میگیرند و شاید متوجه نشوید که همه آنها به علت فکر خلق شدند، در حالیکه چون روزها و هفته ها و ماهها گذشته شما فراموش کردید که خودتان بودید که خلق کردید. بنابراین فقط به چیزهای خوب و درست بیاندیشید ، به آنچه منفی و تاریک است حتی در لحظاتی که همه چیز تیره و تار به نظر می آید فکر نکنید، فراموش نکنید او شما را همچون خود، آفریده است ، شما خالق هستید.

تمام جملات و کلماتی که در ذهن خود مرور میکنید در اثر تکرار و یا تاکید در ناخودآگاهتان به صورت یک اثر یا فیزیکی و ماده بروز خواهند کرد ، کارکرد و شگفتی حقیقی مغز همینست ، خلق کردن ولی این کارکرد اصول و الگوی منحصر خود را دارد و اگر آنرا درک نکنیم ممکن است درخواستها و نیازهای درونی و فکری ما را به گونه ای که انتظارش را نداریم بوجود آورد،چگونه؟

وقتی در زندگی شخصی خود با اولین مشکل ذهن خود را درگیر آن میکنید و در افکارتان با خود می گویید که من از پس این مشکل برنمیام ، من نمی خواهم اینجا باشم ، من نمیتوانم ..... شروع کرده اید به خلق تغییرات در اطراف خود و یا حتی برعکس در فاز مثبت فکریتان گمان میکنید که با فکر کردن به آرزوهای مثبت قادر خواهید بود روند منفی زندگی را خنثی کنید ، مثلا میگویید من دلم میخواد اینطور بشه ، من آرزو دارم این اتفاق بیفته ، ایکاش که به این صورت بشه ،.... میبینید که حتی مثبت اندیشی شما در اینجا هم جواب نمیدهد و آن افکار زیبایتان به تجربه در نیامده و خلق نمی شوند ، دوباره می روید در یک حلقه و نا امیدی درونی عمیق تر و اوضاع مجدد بدتر میشود ! مشکل کجاست ؟

شما در افکارتان به جملات دقت نمیکنید ولی عالم بسیار موشکافانه و کلیدی به آن نگاه میکند. شما با این افکار به عالم دستور میدهید و عالم این جملات شما را به صورت یک امر و دستور پذیرا خواهد شد نه صرفا به عنوان سنگ صبور و شنونده.  وقتی صحبت از نتوانستن میکنید عالم میگوید قبول، پس شما نمی توانید و شما را در همین حالت ناتوانی نگه میدارد و یا برعکس وقتی صحبت از خواستن میکنید ، وقتی آرزو میکنید در حقیت عالم همین خواسته شما را برآورده میکند یعنی در وضعیت آرزو داشتن شما را در آرزویتان نگاه میدارد! منفی و مثبتش برای او اهمیت ندارد او کاری میکند که شما همواره در وضعیت "نتوانستن" و یا "خواستن" بمانید!

یک مساله را بدانید ، عمل "خواستن" آنچه را میخواهید از شما دور و "نخواستن" آنرا به شما نزدیک میکند، مثل قطبهای مخالف آهنربا. وقتی مردم یک جامعه تظاهرات ضد جنگ به پا میکنند و به جنگ می گویند نه! در حقیقت آنرا به سمت خود جلب میکنند و اینجا خرد جمعی در حال خلق و قدرتنمایی است، همانطور که مادر ترزا گفت او به جای شرکت در تظاهرات ضد جنگ تنها در تظاهراتی که برای صلح است شرکت خواهد کرد، اگرچه از منظر عالم آنها هم آرزوی داشتن صلح را دارند و در حالت آرزو خواهند ماند.

متوجه منظورم میشوید ؟ شما آرزوی داشتن یک خانه را دارید، او هم میگوید چشم! در همان آرزو باش و بمان. شما نباید آرزو کنید، شما باید "انتخاب" کنید. باید نگاه خود به عالم را تغییر دهید. باید بدانید همه چیز از قبل وجود دارد و شما فقط انتخاب میکنید، وقتی کلمه آرزو کردن و خواستن را بکار میبرید عالم هم بر این تصور است که پس چیزی که شما انتخاب کرده اید وجود ندارد و شما "آرزو کردن "و "خواستن" و یا "نخواستن" را می خواهید پس شما را در آن وضعیت بیشتر فرو میبرد و تغییری در شما و محیطتان ایجاد نمیشود.

اگر به این حقیقت و باور درونی و ذهنی روشن رسیده باشید که بدانید همه چیز هم اکنون وجود دارد و شما صرفا باید شاکر و سپاسگذار نعمت باشید و فقط آنچه را میخواهید انتخاب کنید پس از آن بسته به عمق وسعت دیدگاهتان ، آنی همان لحظه یا در مدت زمانی، آن چیز را در دست خواهید داشت.

ادامه در پست بعد...



من یک زن،خواهر ،همسر ،مادر  نیستم . من یک آگاهی ام . یک روح اصیل ک ب زمین اومدم تا رشد کنم و تجربه کنم.آگاهی متصل ب شعور مطلق هستی،در راه رسیدن ب کمال.ب آرامش رسیدم و آرامش من ب هیچ عامل بیرونی وابسته نیست. آرامش من از درون من می‌جوشد مثل چشمه ای جوشان از لابلای سنگلاخ......

نخوندم ولی حق با شماست بالاخره ای همه نوشتی😀🍭

تموم بیمارستان از صدای جیغ                                                  دختری پر شده بود                                                                 که برای شیمی درمانی نمیذاشت                                             دست به موهاش بزنن                                                            چون عشقش                                                                      موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥
2738
نخوندم ولی حق با شماست بالاخره ای همه نوشتی😀🍭

بخون ب دردت میخوره . 

من یک زن،خواهر ،همسر ،مادر  نیستم . من یک آگاهی ام . یک روح اصیل ک ب زمین اومدم تا رشد کنم و تجربه کنم.آگاهی متصل ب شعور مطلق هستی،در راه رسیدن ب کمال.ب آرامش رسیدم و آرامش من ب هیچ عامل بیرونی وابسته نیست. آرامش من از درون من می‌جوشد مثل چشمه ای جوشان از لابلای سنگلاخ......

با این تا پیک متوجه می شید دلیل خوش شانسی یا بد شانسی تون چیه 

من یک زن،خواهر ،همسر ،مادر  نیستم . من یک آگاهی ام . یک روح اصیل ک ب زمین اومدم تا رشد کنم و تجربه کنم.آگاهی متصل ب شعور مطلق هستی،در راه رسیدن ب کمال.ب آرامش رسیدم و آرامش من ب هیچ عامل بیرونی وابسته نیست. آرامش من از درون من می‌جوشد مثل چشمه ای جوشان از لابلای سنگلاخ......
کشکه🙄بازم کشکه

من اصلا چنین اعتقادی ندارم افکار ادمه که خوش شانسی رو جذب میکنه 

حتی انقدر خوش شانسی مهمه که اولین سوالم برای شراکت با کسی یا اصلا استخدام کسی اینه طرف خودشو خوش شانس میدون یا نه 

  ای در دل من میل و تمنا همه تو / وندر سـر من مایه سودا همه تو
چه ربطی به حکومت و تسلط اون بر افکار داره. آدم عقل داشته باشه با کسی که خونه نداره ازدواج نمی کنه ک ...

الان این همه آدم با کسانی ازدواج کردن ک خونه ندارن پس عقل ندارن ،؟

من یک زن،خواهر ،همسر ،مادر  نیستم . من یک آگاهی ام . یک روح اصیل ک ب زمین اومدم تا رشد کنم و تجربه کنم.آگاهی متصل ب شعور مطلق هستی،در راه رسیدن ب کمال.ب آرامش رسیدم و آرامش من ب هیچ عامل بیرونی وابسته نیست. آرامش من از درون من می‌جوشد مثل چشمه ای جوشان از لابلای سنگلاخ......
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730