2726

شیوا هاشمی جم رو منم تایید نمیکنم هم بداخلاقه هم پولکی و هم دروغگو . تو پیجش این همه تبلیغ جراحی زیبایی زنان میکنه در حالی که اصلا بلد نیست دوره جراحی زنان ندیده . من پیش ایشون لابیا پلاستی انجام دادم منو به خاک سیاه نشوند کل لابیاهامو از بیخ کنده یعنی در واقع ختنه کرده که کل میل جنسیم رو از دست دادم . و موقع بخیه زدنم هم پوست کلیتوریس رو کشیده دوخته الان سر کلیتوریس که حساس ترین نقطه بدنه کج شده و موقع راه رفتن به پوست کناریش مالیده میشه و بدجور اذیتم میکنه و نمیتونم راه برم . کلا منو ناقص کرد خدا ازش نگذره وقتی مهارت نداره و تو این ضمینه دوره ندیده چرا باید این کار رو بکنه یعنی اینقدر سرنوشت و سلامتی انسانها براش بی اهمیته . آدم چقدر باید بی وجدان باشه که به خاطر پول دست به هرکاری بزنه اونم کاری که اصلا وارد نیست و تخصص نداره . حالا من متاهلم خدا میدونه سرنوشت دخترها رو اینا چیکار کردن دختری که رفته عمل کنه خوشگل بشه بلایی سرش اومده که خوشگل نشده که هیچ زشت شده و کلا داغونش کرده طوری که دیگه نمیتونه ازدواج کنه . جهنم برای اینا کمه ... خودشونم تبلیغ میکنن عمل با دستگاه منوالیزاتاچ با بی حسی و بدون درد و بدون خونریزی که همش دروغه . حین عمل همش بهم سوزن میزد میگفت بی حسی میزنم لیدوکائین میزنم ولی کامل بی حس نبودم از اول تا آخر همه چی رو حس کردم بریدن و دوختن همش داد میزدم مردمو زنده شدم . خودشم یک لابیامو بریده بود اونجوری ولم کرده بود 5 دقیقه با همکارش حرف میزد وقتی هم بخیه میزد باز با همکارش حرف میزد و آواز میخوند .انگار این یک عمل بسیار حساس زیبایی نیست که خیلی خیلی باید دقت کرد طوری منو بریده دوخته که آدم رو پارچه هم اونجوری افتضاح کاری نمیکنه هزار بار اندازه میگیره الگو درمیاره و آخر سر ی بار میبره خلاصه زندگی و سلامتیمو نابود کرد خدا ازش نگذره . خودمم حتما میرم شکایت میکنم یکی پیدا جلوی این شیادها رو بگیره . منم این تجربات تلخمو تو هر تاپیک میذارم که من سوختم کس دیگه نسوزه . تو انتخاب دکتر خیلی تحقیق کنید از بیمارستان و محل کارشو و بیمارهایی که عمل کرده . من حماقت کردم و فقط از تبلیغات اینستا انتخابش کردم 😢 سلامتی مهمترین و با ارزشترین چیزی که آدم داره قدرشو بدونید .

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

شیوا هاشمی جم رو منم تایید نمیکنم هم بداخلاقه هم پولکی و هم دروغگو . تو پیجش این همه تبلیغ جراحی زیب ...

واقعا متاسفم براتون  چقدر بد

اره خیلی پولکی هستش،یه دوره رفتم پیشش دیدم دکتر گندیه و پولکیه دیگه نرفتم
واسه همین دنبال یه دکتر خوب میگردم

2728

سلام خانمی.

داشتم وب گردی میکردم تاپیکتون رو دیدم 

تعجب کردم از حرفتون.

اتفاقا دکتر من هم بودن... خیلی هم خوش اخلاق و مهربون 

و اصلا هم به گفته ی شما پولکی نیستن ، من زایمان طبیعی انجام دادم اصلا پولی نگرفتن ، برا سزارین هم گفتن دو تومن میگیرن .... درحالی که خیلی از دکترا نرخ های نجومی میدن.

و دوست عزیزی که فرمودن از بخیه هاشون ناراضین احتمالا بد زخم هستن وگرنه بخیه های من رو که خیلی خوب و مرتب زدن ، تازه بخیه ای بعد زایمان زدن بوده ، و به شدت راضیم ، تمیز و مرتب




ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

آینده

makaron | 57 ثانیه پیش
2687
2730