2726

دوستان از دیروز اعلام شده تالار عروسی استان مرکزی لغو بشه اما تو ای ن س ت ا گ ر ا م کامنت زده بودت فردا عروسی دعوتن کسی از استان مرکزی اینجا هست ؟

من هستم تالارا بسته شده حتما تو باغ خودشون میگیرن دیگه 

عاشق شدن مثل گوش دادن به صدای پیانو توی یه کافه شلوغ می مونه،اگه بخوای به اون صدای قشنگ گوش کنی باید چشم هات رو ببندی از بقیه ی صداها بگذری و اون ها رو نشنوی,صدای خنده ها،گریه ها،به هم خوردن فنجون ها....تو واسم اون صدای قشنگ بودی که من به خاطرش هیچ صدایی رو نشنیدم:))

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

خالم‌زنگ‌زده‌بودمیگف‌تویه‌کارواش‌عروسی‌گرفتن‌چن‌نفروکروناگرفته‌رفتن‌شکایت‌کردن‌صاحب‌کارواشوپدردامادوبردن‌زندان

اگه‌ دوس داشتین‌ یه‌ صلوات‌ واسه سلامتی و شغلم بفرستین

Tv نشون می داد توی کارواش عروسی گرفته بودن 😐

دوست عزیز ، با احترام ...اگ با نظرم مخالفی لطفا ریپلی نکن عزیزم  ، چون من حوصله ی بحث ندارم ! از نظر بنده شما حرف بعدیت هم درسته 😉 بی ادب ها ب هیچ عنوان ریپلی نکنن چون جوابشونو نمیدم ضایع میشن 😂🤣

حماقت بعضیا تمومی نداره😔

🇵🇸🇮🇷🏴مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا✊           سردار شهید برونسی : آدم ها دو دسته اند :غیرتی و قیمتی. غیرتی ها با خدا معامله کردند و قیمتی ها با بنده خدا...روزهایی سرشار از امید،سلامتی و شادی از طرف شما برای خودم آرزومندم✌😂ما اهل عملیم🇮🇷💪تولد۴۵سالگی🎂 کسی که با ترورِ حاجقاسم سلیمانی💗سردار دلها💗 توسط آمریکای جنایتکار، از خواب بیدار نشه و نتونه حق و باطل رو از هم تشخیص بده، دیگه تا ابد بیدار نمیشه. #قدس خونبهایت،سردار دلها..  جام جانے ها در یمن به دست عربستان،با کمک آمریکا، انگلیس و فرانسه و امارات در حال برگزاری است !...مدافعین حقوق بشر کَرند، کورَند، لالَند. کُلُّ یَومٍ عاشُورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلاهمیشه در حال تکرار است !...نسل شِمر و یَزید و حرمَله ها هم ادامه دارد.. گاهے در غزه و سوریه و میانمار و گاه در یمن گاه در❤ایران❤در وطن عزیزم🇮🇷 ،در پاره تنم. مرگ بر حقوق بے بشر..خدایا؛نسل تموم ظالما رو از رو زمین بردار.*اَلّلهم عَجّل لِولیکَ الفَرج*امام علے (علیه السلام): در شگفتم از کسے که مردگان را مے بیند و مرگـ را از یاد مے برد.

واقعا کسی دیگه میره؟ من خاله شوهرم اول تیر عروسی پسرش دعوت کرد ما نرفتیم ولی هدیه رو فرستادیم. دو روز بعد زنگ زد کلی تیکه و کنایه گفت و حرصشو خالی کرد و با قهر گوشی رو گذاشت🤦🏻‍♀️ تا دو روز سر حرفاش دپرس بودم. هی منت میذاشت من سر عروسیتون ال کردم بل کردم من با شما فلان بودم، حق نداشتید نیایید و بهونه کردید عروسی پسر منو خراب کنید و هرکی نیومد من که میدونم از حسادتشه که عروسی مجلل واسه پسرم گرفتم و کرونا بهانه است و .... اوووف

باغ وحش ؛ تنها زندانی که زندانی هاش بیگناه ترین هستن 💔

شعور مردم واقعا عجیبه

میدونن اخرش تو این عروسی  عده زیادی کرونا میگیرن و میمیرن 

ولی بازم همون کاری که در حد شعورشونه  انجام میدن

تو یک عروسی مادر و پدر عروس و داماد کرونا گرفتن و فوت شدن

الان این عروس اینقدر حسرت میخوره که چرا عروسی گرفتم که حد نداره



حرف آدم نادان ارزش نداره که غصه بخوری

چی بگم عزیزم. جا خوردم آخه. توقع داشتم درک کنه شرایط عادی نیست و خطرناکه ولی ... حق باشماست البته

باغ وحش ؛ تنها زندانی که زندانی هاش بیگناه ترین هستن 💔
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز