2703
2553
عنوان

سرماخوردگی در بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 35819 بازدید | 20 پست
عسل را نباید استفاده کنی ...احتمال اینکه جنین بهش آلرژی بده بالا هست ....

من شربت پرومتازین هم استفاده کردم ...چون به شدت گلوم درد می کرد ...

من زمانیکه سرما خوردم ...
بخور میدادم ...آب پرتقال و لیمو شیرین و شلغم هم استفاده می کردم .... به دونه هم استفاده می کردم ...لیمو تازه با آب جوش صبح به صبح می خوردم ...
خدایا کمکم کن اونقد بزرگ شم که دنیا دیگه جامو نداشته باشه …
lمنم تو بارداریم خیلی سرما خوردم هر دفعه بهم اموکسی سیلین می دادند وقتی هم که خیلی سرفه داشتم شربت دیفن هیدرامین می خوردم.
برای هر که سنگ تمام گذاشتم ...با همان سنگ سنگسارم کرد!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم تو هفته 14 انتی بیوتیک خوردم اما هفته های پایین زیاد خوب نیست

یاید دکتر زنان تجویز کنه نه عمومی
نبودنِ تو فقط نبودن تو نیست، نبودنِ خیلی چیزهاست...کلاه روی سرمان نمی ایستد! شعر نمیچسبد...پول در جیب مان دوام نمی آورد! نمک از نان رفته!!! خنکی از آب.......ما بی تو فقیر شده ایم مادر💔
2720
شربت عسل بخور. عسل + آب ولرم +یک عدد لیمو ترش ..... معجزه می کنه

عسل گرمه واسه بچه خوب نیس . بچه اولم رو سرما خوردم هی شربت عسل خوردم دور از جون همتون سقط شد . دکترم گف از عسله 

باید دانست تنها می‌توان علائم ناشی از سرماخوردگی را درمان کرد و دارویی برای از بین بردن خود ویروس سرماخوردگی وجود ندارد. بهترین درمان برای بهبود این بیماری استراحت است. چرا که با استراحت بدن بدون انجام کار دیگری به مبارزه با بیماری می‌پردازد. مهم‌ترین علامت‌های سرماخوردگی که نیاز به درمان دارند تب و سرفه‌های شدید هستند. تب به خصوص در سه ماهه نخست بارداری برای جنین خطرناک است و می‌تواند خطر وقوع نقایص عصبی در جنین (مثل باز ماندن ستون فقرات یا جمجمه) را افزایش دهد. همچنین سرفه‌های شدید نیز می‌تواند خطر زایمان زودرس را به همراه داشته باشد. به همین خاطر مراجعه سریع فرد به پزشک برای درمان هرچه زودتر این علائم و پیشگیری از بروز خطرهای نام برده اهمیت دارد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687