2733
2734

یاالله#  

سلام

تو از خدا برایم خیر بخواه  شاید بخاطر تو خدا نه نگوید  من هم قابل باشم به یادت هستم  سپاس از اینکه دعایم کردی❤ میدونی سختی واقعی چیه؟؟؟ اینکه والدینت آرزوهات رو نابود کنن و خودشون رو مالک تو بدونن، بال پرواز ندن و تو محکوم به زنده موندن باشی.  در برابر انسان بی‌گناهی که بدنیا می‍‌‌ارید یکم احساس مسئولیت کنید.  وگرنه حیوانات اهلی و وحشی نیز تولید مثل را آموخته‌اند. 

چشم

شما هم دعا کن شوهر من کار پیدا کنه

ای پروردگارِ من، از آنچه بر سرم آمده، دلتنگ و بی‌طاقتم، و جانم از آن اندوه که نصیب من گردیده، آکنده است؛ و این در حالی است که تنها تو می‌توانی آن اندوه را از میان برداری و آنچه را بدان گرفتار آمده‌ام دور کنی. پس با من چنین کن، اگر چه شایسته‌ی آن نباشم، ای صاحب عرش بزرگ.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
2738

التماس دعا

اینجاجاییه که آدمهای مختلفی ازهرقشروفرهنگ باعقایدمختلف هستن...درکنار کاربرهای خوب وباشعور متأسفانه ی عده هم هستن خیلی بددهن وبی ادبن جواب اینجور آدمارو نمیدم نه بخاطراینکه جوابی ندارم چون اینجور آدمهارو درحدی نمیبینم که وقتمو بذارم براشون و باهاشون بحث کنم،و کلا دلم نمیخواد  خواسته یاناخواسته چیزی بگم که دلشون بشکنه...  ترجیح میدم سکوت کنم و رد شم.            آرامشم ازهمه چی برام مهم تره..

التماس دعا 🌸🌸

👸🏻من یک زن مطلقه هستم،به شجاعتم افتخار میکنم تا در زندگی ای که ارزشم حفظ نمیشد باقی نماندم.مهریه ات آب هم باشد قاضی قسط بندی اش میکند،فقط عمر تو،لبخند تو و عشق و جوانی و زیبایی و روح تو است که نقد در گرو آنان است تا اهرمی باشد برای گفتن مهرم حلال، اندک باقی مانده ی جانم آزاد!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687