2737
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
2738

آجی برا من حتما بگیر اسم بهاره مادرم مریم

خدا جون من بنده خوبی نیستم اما تو خدایی خوبی هستی 😥میشه الان ک قلبم شکسته خودت خوبش کنی دستمو بگری   خیلی سخته به خدا هم بگی توروخدا💔💔💔💔💔اذیتم نکنید من کسی رو ندارم حالمو خوب کنه...... اگه میشه برام صلوت بفرستید 😔
مریم خودم 

هر آن زنی که به طالع اسد باشد حکما گفته اند آتشی و خاکی باشد ( یعنی خصوصیات عنصر آتش و خاک بر او حاکم است ). زنی باشد بلند قد و باریک اندام و ابرو کشیده و در طرف راست صورت خال یا نشانی دارد که نشانه دولت و اقبال اوست هر چه بزرگتر شود زندگانی را به شادکامی بگذراند.

در اول عمرش رنج بسیار کشیده و در وسط عمر و آخر عمر کارش نیکو شود و زندگانی او به درازا کشد. از اولاد بهره مند گردد و از پدر و مادر نفع میانه ( متوسط ) ببرد. از خواهر و برادر بهره نبیند.

در امر معیشت زندگانی خود بسیار دانا و بینا باشد. حرام و غیبت به او نمی سازد اگر یک ریال حرام جمع کند، هزار دینار حلال از دست او برود و هرگاه غیبت از کسی بکند در عوض آن و در مکافات آن، تهمت به او بزنند. یک نفر از همسایگان بسیار با او مهربانست باید از سخن او بیرون نرود چرا که او غرضی ندارد.

از زنی که سرخ مو و گرد چشم است و با او در مقام عداوت است، حذر کند. زنهار راز دل خود را به او نگوید که خوف جانی دارد. شانه سر خود را به احدی ندهد که بسیار بد است و بیم سحر و جادو در آن است که هیچ وقت بهبودی حاصل نشود.

زنهار کاهل نمازی نکند و از ناپاک و نجس پرهیز کند تا در مال او برکت پیدا شود و اگر اولاد او نماند باید دعای همزاد و هفت هیکل با خود داشته باشد تا محفوظ بماند. مدتی است در کار او بستگی پیدا شده اما به اندک وقت اصلاح شود مشروط بر آنکه نذری که کرده است ادا کند.

صاحب این طالع را بسازد از ماهها، ماه شوال ( یعنی این ماه برای او مبارک است ) و لباسهای سفید و سبز و انگشتر فیروزه برای او خوش یُمن است و ماه نو را به روی قرآن و سبزه نگاه کند. باید با شوهر خود زبان درازی نکند تا زندگی را به خوبی و خوشبختی بگذراند 

💕😍
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز