2737
2734
عنوان

چجوری بفهمم رسالتم در زندگی چیه؟

2411 بازدید | 31 پست

#نکته_آموزشی

"از کجا بدانم رسالتم چیست؟"

موضوع این است که ما به دنیا آمدیم تا جهان اطرافمان را تجربه و با این تجارب به شناخت بهتری از خودمان و خواسته هامان برسیم.

برای دریافتن رسالت ات، نمی توانی یک گوشه بنشینی و فکر کنی و رسالت ات را بیابی، بلکه در مسیر قدم هایی که بر می داری و تجاربی که کسب می کنی، وضوح بیشتری از خودت و آنچه می خواهی و آنچه عاشقش هستی، پیدا می کنی که قدم به قدم تو را هدایت می کند.

یعنی رسالت تو از مسیر تجارب همان کارهایی می گذرد که با آنها مواجه می شوی، ایده هایی که به ذهنت می رسد و انجامش می دهی و الهاماتی که دریافت می کنی و آنها را جدی می گیری و قدمی برایشان بر می داری.

ممکن است در همان اولین قدمها، وارد کسب و کاری شوی که دوستش داری و آن را رسالت ات بدانی  یا ممکن است قدم به قدم به سمت تجاربی هدایت شوی که هر کدام از آنها یک پله باشد و یک پل برای اینکه تو را به مسیر بعدی و مسیر بعدی وصل کند.

اگر می خواهی بدانی رسالت ات چیست، باید از خواسته ای شروع کنی که همین الان داری. نیاز نیست 100درصد مطمئن باشی که آیا رسالتم هست یا نه؟!

فقط باید تجربه اش کنی.

راه یافتن رسالت ات، نشستن و منتظر ماندن نیست. راهش برداشتن اولین قدم ها برای خواسته ای است که همین حالا آن را داری.  اگر هدفت نویسندگی است، بنویس. از متن های ساده شروع نما، قدمها را بردار تا هدایت شوی. زیرا کمترین فایده ی همین قدم های کوچک این است که تو را درباره خواسته ات به وضوح بیشتری می رساند.

چنین چیزی وجود ندارد که خداوند برای شما صلاحی در نظر گرفته باشد. زیرا همه خواسته‌ها عظیم، معنوی و قابل ستایش‌اند و در نهایت تو را رشد می‌دهند و به سمت هدفی بزرگتر هدایت نموده و از تو آدمی تواناتر و با اعتماد به نفس تری می سازد که قادر است با خلق خواسته‌هایش بخشی از برنامه‌ای باشد که کمک می‌کند تا جهان جای بهتری برای زندگی باشد.

پس نباید نگران این موضوع باشی که:

می ترسم وارد این هدف شوم و بعد ببینم که این هدف و رسالتم نبوده یا به صلاحم نبوده.

خداوند از قبل مشخص نکرده که چه کاری برای شما جواب می دهد و چه کاری جواب نمی دهد یا رسالت شما و هدف اصلی شما چیست بلکه خداوند قوانینی دارد که می گوید اگر بر اساس این قوانین عمل کنی، قطعا این نتیجه مشخص را میگیری

اگر این فرکانس مشخص را ارسال کنی، این نتیجه مشخص را می گیری. حال می خواهی پیامبر خدا باشی یا یک فرد معمولی. در هر صورت قانون برای همه یکی است.

اگر به قرآن هم مراجعه کنید، بارها این موضوع را خواهید دید.

اگر به مادر موسی یا پیامیر تأکید می کند "لاتحزن" زیرا می داند که نتیجه این فرکانس (غم) قطعاً اتفاقات بد است.

اگر درباره بهشت یا وفور نعمت وعده می دهد، می گوید این نتیجه برای چه فرکانسی است و ...

بنابراین  در جهانی که هر لحظه با بازخورد گرفتن از فرکانس های ما، اتفاقات زندگی مان را رقم می زند، چیزی به نام به صلاح بودن یا به صلاح نبودن وجود ندارد.

هرگاه با این تردید که “نکند خواسته‌ام به صلاحم نباشد؟!” مواجه شدی، به خودت بگو:

“خلق این خواسته، قادر است مرا یک قدم به سمت هدف بهتری هدایت کند که الان هیچ شناختی از آن ندارم”

این نگاه، تو را از دام تردید درباره به صلاح بودن یا نبودن خواسته ات، رها کرده و افسار زندگی‌ات را در دستان ات قرار می‌دهد. به تو آزادی و امید می‌دهد. آزادی و امیدی که حاصل این نگاه است که هیچ چیز به جز من، قدرت تغییر زندگی‌ام را چه در جهت خواسته یا ناخواسته نارد. زیرا همه چیز در دست من است.

این باور، تو را در مرکز زندگی خودت قرار می‌دهد. آنگاه به جایی می‌رسی که می‌بینی جهان به گونه‌ای برنامه ریزی شده که بدون هیچ محدودیتی این قدرت به تو داده شده که بتوانی هر آرزویی را محقق کنی. به قول قرآن که می‌گوید:


“بَدیعُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ إِذا قَضى‏ أَمْراً فَإِنَّما یَقُولُ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ (۱۱۷ بقره)

نو آفرین آسمانها و زمین است و چون آفرینش چیزى را اراده کند، مى‏گوید «باش» و بى‏درنگ موجود مى‏شود”


کانال نتایج درمان مسائل روحی و جسمی خصوصی

@emotion276


https://t.me/joinchat/AAAAADv2zerztKemw6wN3A


👈بودن شما در این کانال، اتفاقی نیست👉

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728
2738

ممنونم عالی بود. از سردرگمی آدم را در میاره. شایدم رسالت شما این بود که این متن بزاری شاید سوال خیلی ها باشه و راه رو برای خیلی ها روشن کنه

هر کس به اخلاق گندی داره دیگه ولش کن مهم ذهن خوومه که اروم و خالی باسه اینقد فکر و خیال میکنم فردا سکته کنم ببفتم کی میاد یه لبوان اب بده دستم والا
کاش به زبان ساده تر بگی

قانون جذب اصولی رو اموزش ببینید مطالب تاپیکهای من بر اساس این موضوع هست گلم

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍
جدی چرا  اومدیم  تو این  دنیا  ک چی بشه   از فکر کردن ب این موضوع  ...

مجموعه کتابهای در آعوش نور رو بخونید و یا کتاب سفر روح

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730