2733
2734
عنوان

سایبان

259 بازدید | 4 پست

خودرو از انواع وسایلی است که دائما در معرض نور خورشید و یخ زدگی و باران قرار دارد از این رو بهتر است برای جلوگیری از ورود آسیب های جدی به خودرو از سایبان خودرو استفاده نمایید. سایبان کاربردی های مخصوص پارکینگ خودرو علاوه بر محافظت از خودرو با دیزاین های جذابی که دارند باعث ایجاد تغییرات مثبت در طراحی فضای سبز می شوند. 

وجود سایبان و پارکینگ خودرو در فصول گرم سال در حیاط ویلا و باغ و حیاط منزل مزیت بزرگی است و از این مدل سایبان ها همچنین می توان به عنوان آلاچیق نیز برای روزهای گرم بهار و تابستان استفاده کرد.

سلام دوستان من یه سایت میشناسم به اسم سایت گونی الوند که بهترین مرکز فروش پارچه های برزنت در اصفهان .داخل سایتشون انواع محصولات از جمله آلاچیق برزنتی،گونی های پلاستیکی، گونی ضد آب کره ای،انواع شید ها برای گلخانه و کلی محصولات دیگه که کیفیت محصولاتشون عالیه حتما به سایتشون سر بزنید. در ضمن ارسال به سراسر کشور هم دارند


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام رفقا 

بنده زیاد داخل اینترنت میچرخم 

یه سایتی تازه وارد کار شده که سایبان و وسایل خانه و آشپزخانه میفروشه سایتش فروشگاهی

بخاطر اینکه تازه تاسیس شده قیمتاش پایین میده یه نگاهی بهش بندازین چون معمولا این سایت های فروشگاهی اوایلش قیمتای پایینی میدن ولی وقتی سایتشون رشد کنه قیمتاش میره بالا بهتره الان از فرصت استفاده کنید 

داخل گوگل بزنید فروشگاه وامیکس میاره ولی لینکش این پایین میزارم

این آدرس سایتش هست 

https://wamiks.com/

این دسته بندی سایبان هستش 

https://wamiks.com/product-category/canopy/

اینم دسته بندی خانه و آشپزخانشون هستش

https://wamiks.com/product-category/home-kitchen/


2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز