2733
2734
عنوان

مردی که بعد خیانت مدعیه

1204 بازدید | 128 پست

شوهری که تو چشات نگاه کنه بگه کسی رو صیغه کرده،توجیهش هم این باشه که حقی هست که خدا بهش داده شرعیه و گناه نکرده و به اجازه و نظر تو هیچ ربطی نداره و حق دخالت نداری صیغه نامه هم ننوشته باشه که باسه طلاق تو دادگاه نشون بدی،مدرک و شاهد هم نداشته باشی و خودش هم تو دادگاه اعتراف نکنه و حاضر به طلاق دادنت هم نشه،وضع مالیش خوب باشه و مهریه رو هم بهت بده و اما طلاقت نده و به صیغه کردناش هم ادامه بده بچه هم داشته باشی ازش.اون وقت باید چه خاکی تو سرت کنی؟ من خودم مجردم یکی از دوستای مامانم همچین وضعی داره لطفا نظر بدید.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

واسه خودش زندگی کنه...پولاشو جمع کنه مهرشو بگیره..به عناوین مختلفم از پول بگیره ..خونه بخره..کلا فک کنه نیس..چون این اقا با یه نفر نیس که این خانم بخاد با اون خانم بحث و جدل راه بندازه..این نباشه یکی دیگه..پس بهتره به خوشی خودش اهمیت بده مسافرت بره .مهمونی..هزار جور دیگه

2738
واسه خودش زندگی کنه...پولاشو جمع کنه مهرشو بگیره..به عناوین مختلفم از پول بگیره ..خونه بخره..کلا فک ...

گفتنش سادست همین که هر روز ببینتش خودش بزرگترین غمه مگه میشه فراموش کرد این قضیه رو.

اینجوری که فقط ترکش میکنه و میره بیشتر با صیغه ایه وقت میگذرونه

خب من بودم همینکارو میکردم ک بیشتر با همون صیغه ای وقت بگذرونه. مردی ک یبار خیانت کنه صدسال نمیخام باهام وقت بگذرونه. اه ادم چندشش میشه😷😷😷

ایام غم نخواهد ماند... 99/09/09 بهترین اتفاق زندگیم افتاد. شکر
گفتنش سادست همین که هر روز ببینتش خودش بزرگترین غمه مگه میشه فراموش کرد این قضیه رو.

نه فراموش نمیشه کرد..ولی باید قیدشو بزنه دیگه..انقدر به خودش برسه و به این محل نذاره که اون له له بزنه واسه دوباره بدست اوردنش..

چ گناهی😕😕کار اون گناه نیس این بدبختو ب این روز انداخته؟

خب اون مرده که از اموالش چیزی به نام زنش نمیکنه اگه بخواد زندگیش رو بالا بکشه پنهونی اثر انگشت گرفتن فقط کارایی داره که این خانوم اهلش نیست.متاسفانه تو اسلام ناراحتی زن از ازدواج مجدد مرد مذمومه و نه تنها این مرد گناه نکرده بلکه از نظر روایات مشغول صوابه.

خب من بودم همینکارو میکردم ک بیشتر با همون صیغه ای وقت بگذرونه. مردی ک یبار خیانت کنه صدسال نمیخام ب ...

اره ادم چندشش میشه.اما خب اصل موضوع عوض نمیشه که هر چقدر هم رابطشون کم بشه چون هنوز زن و شوهرن بازهم هم رو میبینن و داغ دل زنه تازه میشه.

معذرت میخوام ولی خانومی که قبول داره این کار شوهرش شرعی و قانونیه چی میشه بهش گفت اخه؟ به صورت واضح روح و روان زن نابود میشه با شریک شدن شوهرش با زنهای دیگه ولی باز یه عده میگن این کار شرعیه من برای اون عده هیچ نظری ندارم پس تحمل کنید 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز