2726
عنوان

کودک دوزبانه دانا

| مشاهده متن کامل بحث + 84064 بازدید | 1566 پست

خردسالان از راه خیال پردازی و عمل کردن یاد می گیرند. آیا تا کنون دیده اید که فرزند تان یک سنگ را بردارد و با آن همانند یک ماشین بازی کند، یا با جنباندن لگویی، آن را یک آدم یا خرگوش فرض کند ؟
در این هنگام فرزند شما با حرکت، چیزی را به جای چیز دیگری وانمود می کند. اما روند وانمود سازی به همین سادگی که دیده می شود، نیست. فرآیند وانمود سازی سبب پرورش بسیاری از زمینه های بنیادی رشد کودک می شود.
بیشترکلاس های کودکستان ها و مهد کودک ها سالن نمایش مجهزی دارند. اختصاص جایی به نمایش برای کودکان، کاری هدفمند است. پژوهش ها نشان داده اند که بازی های وانمودی برای آن ها، امکان زندگی در دنیایی کوچک، با همان ویژگی های دنیای واقعی را فراهم می آورد و آن ها را به کاربرد مهارت هایی که آموخته اند، تشویق می کند. این امکان، همچنین زمینه را برای به کار بردن مهارت های شان در فعالیت های معنادار زندگی آماده می سازد.
برخی کارشناسان براین باورند که این فرآیند کاربردی، نه تنها در پیشرفت یک مهارت، بلکه در چگونگی بکارگیری آن در زندگی هم به کودک کمک می کند.
بازی های وانمودی به کسب مهارت های اجتماعی و عاطفی کمک می کنند
هنگامی که کودک شما در حال بازی وانمودی است، به شکل فعال نقش های عاطفی و اجتماعی زندگی را تجربه می کند. او با بازی های جمعی می آموزد که چگونه نوبت را رعایت کند، چگونه به ترتیب، مسئولیت ها را تقسیم کند و خلاقانه به حل مشکل بپردازد. هنگامی که کودک شما شخصیت های مختلفی را وانمود سازی می کند، درحال تجربه کردن "راه رفتن با کفش های دیگری است". با کفش های دیگران راه رفتن" به دستیابی او به مهارت های مهم اخلاقی و همدلی یاری می رساند. برای خردسالان طبیعی است که دنیا را از دید خود و با محوریت خود ببیند. آن ها با کمک بازی های جمعی، کم کم احساسات دیگران را درک می کنند. وقتی کودک پی می برد که با وانمودسازی می تواند خود را به جای هر کس و هر چیزی بگذارد، اعتماد به نفس پیدا می کند!
کودکان در سال های نخستین زندگی، تنها در حال درک کردن تفاوت میان واقعیت و تخیل هستند
بازی های خیالی و بازی کردن نقش شخصیت های آشنا (مانند اعضای خانواده) و شخصیت های افسانه ای یا ساختگی، سبب درونی شدن تفاوت مهم میان واقعیت و خیال در کودک می شود. برای نمونه، کودک شما می تواند تفاوت بین مادر واقعی اش و مادری که بعضی وقت ها در بازی های کودکانه نقش او را بازی می کند، دریابد و این تجربه و دانش را در موقعیت های دیگر نیز به کار برد.
بازی های وانمودی مهارت زبانی را پرورش می دهند
آیا تاکنون هنگامی که کودک تان سرگرم بازی تخیلی یا بازی با اسباب بازی ها یا دوستانش است، به رفتار اوتوجه کرده اید؟ اگر پاسخ تان مثبت است، شاید بعضی واژگان یا عبارت هایی شنیده اید که هرگز فکر نمی کردید او آن هارا بلد بوده است. اغلب در بازی کودکان، واژگانی را که خودما به کار می بریم، از آن ها می شنویم. کودکان از پدر، مادر، و آموزگارشان کاملا تقلید می کنند. بازی وانمودی به کودک شما کمک می کند تا قدرت زبان را در یابد. افزون بر این، کودکان با بازی وانمودی با دیگران، یاد می گیرند که می توانند از واژه ها همچون ابزاری برای بازسازی یک داستان یا سازمان دهی یک نمایش بهره بگیرند. این فرآیند به کودک تان امکان می دهد میان زبان نوشتاری و گفتاری ارتباط برقرار کند و به مهارتی دست یابد که بعدها به او کمک خواهد کرد خواندن را یاد بگیرد.
کودکان همچنین در هنگام بازی های وانمودی، واژه نامه ی خود را می سازند. هنگامی که مشغول بازی وانمودی هستند، شما و آموزگارش می توانید آن ها را با واژه های مربوط به یک موضوع ویژه آشنا کنید. برای نمونه، اگر کودک تان دوست دارد با دایناسورهای اسباب بازی، بازی کند، شما با اشاره به نام دایناسورهای گوناگون، به او کمک خواهید کرد به سرعت نام های بلند آن ها را یاد بگیرد.
بیشتر کودکان دوست دارند وانمود کنند کارهایی را که شما در خانه انجام می دهید، آن ها هم انجام می دهند. سعی کنید همیشه مجموعه ای ازنشریه ها، کتاب ها، کاغذ و مدادهایی برای بازی های نمایشی در خانه در دسترس داشته باشد.
به این ترتیب، کودک شما از مهارت های پیش نوشتاری و پیش خوانی برای تقلید موقعیت های واقعی در زندگی اش استفاده خواهد کرد. او می تواند برای عروسک ها و اسباب بازی هایش بخواند، نامه بنویسد، فهرست تهیه کند و حتی وانمود کند با تلفن اسباب بازی، پیام تلفنی می گیرد.

بازی های وانمودی در کودک مهارت تفکرایجاد می کنند
بازی های وانمودی، مسئله های فراوان پیش روی کودکان می گذارند. هنگامی که دو کودک می خواهند نقش یکسانی بازی کنند یا مواد مناسبی برای ساختن یک سقف برای خانه ی عروسکی بیابند، مهارت های تفکر شناختی ارزشمندی را فرا می گیرند که در زندگی حال و آینده از آن ها استفاده خواهند کرد.
آیا کودک تان گاهی ازبازی های خشن لذت می برد؟ فوق العاده است! برخی پژوهشگران که در زمینه ی رشد مغزی در سال های اولیه ی رشد پژوهش می کنند، به تازگی به این نتیجه رسیده اند که این گونه بازی ها در رشد بخشی از مغز که کنترل رفتار را بر عهده دارد، موثرند. بنابراین، به جای نگرانی از اینکه این بازی ها کودک شما را به خشونت تشویق می کنند، مطمئن شوید که در وضعیت کنترل شده و امن، بازی خشن می تواند به کودک شما کمک کند تا مهارت های مورد نیاز کنترل برخود را برای اینکه بداند چگونه و چه زمانی این گونه بازی مناسب است، فرا بگیرد.
بازی های وانمودی، تفکر انتزاعی را تقویت می کنند، توانایی استفاده از ابزاری مانند بلوک های ساختمان سازی به عنوان نشانه ی چیزی ( مانند تلفن) سطح بالایی از مهارت تفکر به شمار می رود و در نهایت کودک شما را قادر خواهد ساخت تشخیص دهد که اعداد ،بیانگر اندازه و مقدار،و ترکیبی ازحروف ،نشانگر واژه هایی هستندکه به زبان می آورد، می شنود و می خواند
با ذکر این مقدمه متوجه می شوید تا چه اندازه بازی و نوع و انتخاب آن در آموزش زبان دوم موثر است. همراه سعی کنید ضمن گوش کردن به آهنگها بازیهای مربوط به هر آهنگ را با کودک خود انجام دهید. این بازیها نیز از مان تولد کودک میتواند جای حرف زدن مطلق را که یک روش مستقیم است پر کند. زمانی را برای بازی با اسباب ابازی های کودک خود بگذارید و با او صحبت کنید. برای عدم ایجاد اختلاط زبانی که مورد نظر بسیاری از والدین عزیز است روانشناسان و متخصصین گفتار درمانی توصیه میکنند حتما نیم بیشتر روز را با کودک خود به زبان مادری صحبت کنید. چون ما از کودکی دوزبانه سخن می گوییم. کودکی که باید در هر دو زبان بخصوص زبان مبدا توانایی های خاص خود را داشته باشد و بتواند در هر دو زبان مهارت کافی کسب کند حتی کودکانی که در خارج از کشور نیز زندگی کرده و به دنیا می آیند بسیار بیشتر از والدین وطنی مورد توجه والدین خود برای ارتقا زبان مادری و آشنایی با فرهنگهای خود می باشند و بدانها توصیخ می شود تا 3 سالگی در منزل فقط به زبان مادری با آنان صحبت شود زیرا آنان محیط واقعی بیرون از منزل را برای یادگیری زبان دوم دارند. اما در مورد کودکان ما که فاقد چنین محیطی هستند می بایست بجز صحبت به زبان دوم بیشتر زمان را نیز به تقویت زبان مادری بپردازیم و محیطی مصنوعی برای او ایجاد کنیم. که قصه گویی بازی ها گوش کردن به آهنگ دیدن کارتون و برنامه های آموزشی از مهمترین این محیط هاست.

زیر مجموعه بازی " بازی خلاق " است . بازی خلاق شامل انواع بازهای بسیار ساده همچون قایم موشک و دیودن و بالا بلندی و یک قل و دوقل و طیف وسیعی از بازیهاست که در مقالات آتی به آن خواهیم پرداخت . در زمینه اموزش زبان دوم از " کاردستی " و " هنر نقاشی " بسیار استفاده کنید. این دو روش یکی از زیرمجموعه های مهم بازی خلاق است که خود ، به خودی خود ، بخش ها و مجموعه کارهای بسیار متنوعی دارد که بزودی درباره آن بیشتر خواهیم نوشت. همگی بخوبی به حساسیت وجود کاردستی و نقاشی در وجود ظریف کودکان آگاهید و به علاقه و تمایلی که کودکان ما به این دو جنبه دارند. بنابراین در هنگام نقاشی می توایند با کودک انگلیسی صحبت کرده و نام اشکالی را که می خواهید به او آموزش دهید ، از روی نقاشی های وی انجام دهید. مثلا اگر روی عرصه حیوانات یا میوه ها کار میکنید این کار را با نقاشی انجام دهید یا با استفاده از انواع کاردستی ها یک مکالمه و رابطه بسیار زیبا را برای خود و او فراهم کنید و ضمن درست کردن کاردستی از نوع و زندگی و نام کاردستی مورد نظر صحبت کنید.

در مقالات بعدی به این موارد بسیار دقیق تر خواهیم پرداخت.

سخن به درازا رفت اما تعریف و تفاوت دو روش مستقیم و غیر مستقیم به قدری در زمینه آموزش و تربیت کودک از اهمیت بالای برخوردار است که واجب بود زمانی خاص را به نوشتن درباره آن اختصاص دهیم.


با آروزی موفقیت تمامی کودکان
سلام ساحل جون خوبی عزیزم ؟ دختر گلت خوبه ؟

من از اولین کسانی بودم که مجموعه رو تهیه کردم و تا حالا هم منتظر موندم که کامل بشه و گفته بودی که برامون پست میکنی دختر من 3 سال و نیمه اس و شما حالا میگین که مجموعه واسه 1 تا 3 ساله میشه توضیح بدین ؟ یعنی دیگه به درد ما نمیخوره؟

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

مامان نیروانای عزیز همونطور که توضیح دادم. اون مجموعه ای که آزمایشی براتون ارسال شد کاملا تغییر کرده . مجموعه در دو رده سنی تهیه شده. 1 تا 3 سال که الان توزیع میشه و 3 تا 6 سال که ظرف چند ماه آینده . سی دی ها همه در این بسته هست. من همچنان سر حرفم هستم. میتونم این بسته رو ارسال کنم. وقتی اون یکی هم اومد اون رو هم ارسال کنم.
تمام روش اموزشی همراه در بسته فقط بازی و کار با فلش کارت می باشد. کلیه بازیها مبتنی بر آهنگهای معروف انگلیسی می باشد. فلش کارتها تماما همراه با بازی و اموزش قدم به قدم می باشد.
2728
ممنون ساحل جون
راستش من تا الان زیاد سی دی های زبان دیدم و امتحان کردم
واقعا می تونم بگم از هیچکدوم راضی نبودم...
.
بی بی انیشتن را خوشم اومد.... اونم بخاطر موسیقی اش و ... البته می دونم ربطی به زبان نداره.
دوست دارم حتما نمایشگاه بیام.... ماه هفت بارداریم هست... بخاطر شلوغی نمایشگاه شاید نتونم بیام...
کاش توضیح بیشتری همینجا می دادید.... حداقل با عکس از فلش کارتها
توضیح خود سی دی
.
.
می خوام بدونم آموزشش چطور است؟؟ آیا نمایش فیلم کارتون است؟یا آموزش مستقیم تر؟
بعد اینکه baby can read
که قبلا هم موجود بوده؟
ممنون ساحل عزیز
عزیزان قبل از توضیح و پاسخ شما لطفا توجه نمایید :

کتاب حاضر شامل دو جلد می باشد . جلد نخست " بازی کنید و انگلیسی بیاموزید " به نام انگلیسی " play&learn English " می باشد. این کتاب به بررسی کلیه نکات مربوط به آموزش غیر مستقیم کودک می پردازد. روشهایی که فقط بر پایه اشعار انگلیسی موجود در مجموعه simply kids و مجموعه سی دی های صوتی می باشد که در ادامه نام برده خواهد شد. کلیه آموزشها در این کتاب مبتنی بر بازی ، استفاده از فلش کارت ، نقاشی و کاردستی می باشد. در ادامه به محصولات پیشنهادی پرداخته می شود در کتاب که شامل انیمیشنها و کارتونهای موجود در بازار می باشد که همراه و همسو با روش کتاب می باشد. تمامی آموزشها قدم به قدم مرحله به مرحله و مبتنی بر سن کودک می باشد. پیش از پرداختن به هر موضوع و هر آموزش سن کودک نکات تربیتی رشد و شخصیت شناسی کودک توضیح داده شده و در نظر گرفته شده است. تا شما بتوانید با شناخت کامل کودک خود به آموزش بپردازید. و مجموعه کتاب دوم با نام " بازی کنید و انگلیسی بیاموزید " و همان نام انگلیسی به بررسی متن کلیه اشعار انگلسی موجود در بازار تمام آهنگها همراه با متن انگلیسی اهنگها و فعالیت و بازی مربوط به هر کدام می باشد. در واقع بیشتر از نیمی از آموزش کودکان زیر 3 سال با بازی و کاردستی می باشد. و این آموزش با حفظ نمودن اشعار فقط با بازی بدون هیچ ترجمه متن یا کلمات درون شعر ها می باشد. بطوریکه شما بدون بازخوانی آهنگها و با روشی بسیار ساده با بازی دایره لغتی کودکان را به میزان بسیاری بالا می برد. همانطور که میدانید بهترین روش آموزش برای کودکان زیر 6 سال بازی و آموزش در حین بازی می باشد. آموزش مستقیم ، آموزش الفبای انگلیسی و خواندن و نوشتن کلا در این کتاب عنوان نمی شود زیرا درست نمیباشد. دلایل همه در کتاب آورده شده است.

موارد همراه با بسته :

دی وی دی هایی که توصیه میکنم و همراه با بسته می باشد :

دی وی دی play&learn English توسط اینجانب گردآوری شده و بصورت تصویری می باشد. برای بالا بزدن دایره لغتی کودکان با تقویت مهارتهای دیداری visual ability می باشد. کودکان بعد از 2 سال و نیمگی روزانه به مدت زمان محدودی در معرض این ویدیوها قرار گرفته و با لغات بصورت ملموس آشنا می شوند . cd های صوتی برای تقویت مهارت شنیداری listening abilityاین مهارت یکی از ابتدایی ترین مهارتهای کودکان می باشد. مهارتی که اگر در این زمان بسط داده نشود در آینده مبدل به انسانهایی خواهیم شد که توانایی شنیدن و شناخت کلمات را بصورت بسیار محدود در اختیار خواهیم داشت. بنا براین با انواع سی دی های صوتی بر روی این مهارت کار خواهیم کرد.

2. simply kids یکی از بهترین و در واقع مجموعه ای کامل از کلیه nursery rhymes که در تمام نقاط مناطق انگلیسی زبان کار می شود . و مجموعه ای که با آن بر روی هوش شنیداری کودک کار خواهیم کرد . با داشتن این مجموعه نیازی به هیچ سی دی صوتی دیگر نخواهید داشت. ضمنا تمام آهنگهای موجود در این سی دی در کتاب دوم بصورت متن انگلیسی آورده ابداع نموده ام .

3.DVD your baby can read این مجموعه از بهترین مجموعه های موجود برای گسترش مهارتهای دیداری و بالا بردن دایره لغتی کودک می باشد. در واقع بعد از 1 سالگی در ابتدای دو سالگی توسط این مجموعه با برنامه و زمان بندی مشخص بر روی آماده سازی ذهن کودک برای شنیدن و تشخیص کلکات استفاده می کنیم. در این مجموعه فقط بر روی کلمات استفاده شده و تحت هیچ عنوان خواندن و نوشتن انجام نمی شود.

4. فلش کارتهای play&learn English. این فلش کارتها از بهترین سایت گرفته شده . اما بصورت خام. گرافیستها و طراحان همکار با من این فلش کارتها را با انواع رنگهای جذاب و نوشته های بسیار خوانا در سایز کوچک و کودکانه با ترتیب آنچه در کتاب آموزش داده می شود و روی با کیفیت ترین نوع مقوا طراحی و چاپ نموده اند. روش کار با فلش کارتها قدم به قدم در کتاب اول آورده شده است.

محصولات پیشنهادی برای تقویت مهارت شنیداری کودک listening Ability :

یکی از مجموعه های دیداری که برای سنین پایین توصیه می شود. برای بالا بردن هوش دیداری نیزبسیار مناسب می باشد.

baby genius :

توضیحات در بالا داده شد.

baby can read :
توضیحات در بالا داده شد.


simply kids :

محصولا پیشنهادی برای تقویت مهارت دیداری :
مجموعه بسیار جذاب که کلیه بازیهای موجود در کتاب دوم را بصورت دیداری در اختیار شما قرار میدهد.
Mommy&me

یکی از بهترینهای انیمیشن که نه تنها به کودکان بلکه به مادرها نیز برای برگشتن به دوران کودکی و بالا بردن زبان انگلیسی کمک میکند. این مجموعه دارای کاراکترهای بسیار جذاب رنگهای روشن و کودکانه و لهجه ای بسیار زیبا می باشد و داستانهای این مجموعه با تمهای کودکانه و با روشی از پیش تعیین شده در نظر گرفته شده است.

little princess
cailou

این دو مجموعه نیز برای بالا بردن و پویا شدن ذهن کودک برای جمله بندی بسای مناسب می باشد.

ضمنا سی دی های صوتی بجز simply kids شامل سه سی دی دیگر می باشد که برای نخستین بار در بازار ارائه می شود. تم و ریتم این آهنگها متفاوت است و کودک برای شنیدن آن رغبت بسیار دارد. همچنین یک سی دی با روش موسیقی درمانی نیز در میان کار می باشد. این موسیقی ها برای بالا بردن هوش موسیقیایی کودک و آشنایی او با دنیای تلفیق زبان و موسیقی در نظر گرفته شده است.

کتابها صرفا نوشته خود من روشها همه زاده تماسها و روابط شخصی با دنیای بیرون و زباشناسان متفاوت می باشد و در هیچ کجای دیگر موجود نمی باشد.

علاوه بر این کل کتاب با روش مونته سوری نوشته شده است. روش مونته سوری یکی از بروز ترین روشهای موجود در دنیا است که من در کتاب صرفا بر روی مهارتهای زبان language و مهارتهای رفتاری کودک متمرکز شده ام. روش مونته سوری بر روی آزادی کودک و حق انتخاب او تمرکز میکند. بر روی اینکه دنیای کودکانه کودک نباید دخیل شود با آموزش مستقیم با روشهای خشک. بنابراین تمامی روشهای موجود فقط با بازی می باشد. درباره مونستوری باز هم خواهم نوشت. چون شدیدا در کتاب بدان توجه شده است. همچنین روانشناسان کودک و رشد بر کل کار نظارت داشته و به من در مرحله های سنی کودکان برای هر سن بسیار کمک نموده اند .

موفق باشید.


ساحل جون فیلم پاپی پیگ اگه اشتباه نگفته باشم همون کارتون خوک رو میگم ها
زیرنویس انگلیسی هم داره که برای خودمون هم کاربرد داشته باشه
گروه نارنجی : وزن ۶۱:۴۰۰ ، هدف ۵۰،قد :۱۵۸ ، شروع : سه اسفند ۱۴۰۱
سحر جان سلام
من سوالی داشتم در مورد مطلبی که در تاپیک کودک دو زبانه نگاشتی
شما گفتین دیدن کارتون تمام ذهن را صرف زبان آموزی میکند و قسمت موسیقی و بازی و...هم صرف زبان
پس غیر دیدن کارتون و کتاب زبان خواندن برای دو ساله ها چه باید کرد ؟ممنونم سحر عزیزم
مگه وقتی کودک کارتون میبیند ناخوداگاه ذهن درگیر آموزش نمیشود؟یعنی باید همزمان هم زبان بیاموزد ذهن هم بازی کند هم موسیقی بیاموزد وهم...
سلام ساحل عزیزم خسته نباشید.

خیلی خیلی خوشحالم که بالاخره زحماتتون نتیجه داد و خوشحالتر از این که جزو کسانی هستم که از وجود چنین مجموعه با ارزشی مطلع شدم و باز هم خوشحال از اینکه بالاخره میتونم شما رو از نزدیک ببینم . از مطالبتون خیلی استفاده میکنم و میتونم بگم در مادر بودن و مربی بودن برای من بهترین الگو بودید . واقعا سپاسگزارم و بیصبرانه منتظر روز نمایشگاه هستم ققط ممنون میشم ساعت جلسه ای که قراره تو نمایشگاه داشته باشید رو اعلام کنید .
ممنون ساحل جان از توضیح کاملت

ببخشید با بجه یکساله همون طور کار میشه که بابجه ٣ساله یا نه بعضی ازین فیلماو .. مخصوص بجه یکساله است و هر جقدر بزرکتر میشه مطالب جدیدتر و سیدی های دیکه رو باید ببینه و کوش کنه؟
ساحل عزیز به خاطر مجموعه ارزشمندتون بهتون تبریک میگم و بیصبرانه منتظرم تا مجموعه شما رو ببینم.

فقط اگه میتونید روز و ساعت همایش تهران رو زودتر اعلام کنید که بتونیم برنامه ریزی کنیم و بیایم. اگه قیمت رو هم بگین ممنون میشم.

دختر نازتونو ببوسین.
منای عزیز دی وی دی رو که من دارم زیر نویس نداره . کلا زیر نویس رو نه برای بچه ها نه بریا شما هم توصیه نمیکنم :) میدونی دیدن فیلم برای بزرگسالان یکی از بهترین روشهای بالا بردن speaking and listening هست . اما در صورتی که بدون زیر نویس باشه. چرا؟ به دو دلیل عمده. یکی اینکه وقتی چیزی رو میبینی که متن نوشتاری داره ( همون زیر نویس ) باعث میشه بین چشم و هوش شنیداری شما تقطیع به وجود بیاد. یعنی شما بجای اینکه گوش خودت رو آماده کنی و حواس شنواییت رو متمرکز کنی روی چیزی که داری میشنوی برعکس تمام تمرکزت میاد روی متنی که بصورت زیر نویس داره رد میشه. پس نمیتونی خوب گوش کنی و این یعنی عملا عدم بالا بردن مهرات شنیداری. دلیل دوم اینکه کلا بجای دیدن فیلم از نظر دیدار شناختی فیلم و هنر سینما ، شما خوب متوجه روند کلی فیلم نمیشی. نمیدونی الان چه اتفاق افتاد چون نیم بیشتری از حواست درگیر خوندن متن هست. پس از همین الان و امروز که بعنوان یک مادر و در درجه دوم مربی داری کارتونی رو برای کودک نازنینت میذاری خودت هم شروع کن مثل اون فقط گوش کنی. و براش توضیح بده وقتی چیزی ور میبینم حرف نمیزنیم ، چیزی نمی جویم و فقط نگاه میکنیم. این دو مورد رو همیشه مد نظر داشته باش دوست خوبم :)

................................................................................................................................


زینب عزیز سلام به تو عزیزم. بلی برای دو ساله ها مهمترین کار بعد از دیدن تی وی که بسیار محدوده ، بازی و فلش کارت هست. این دو مورد یکی از بارزترین کارهایی هست که انجام میدیم در طول آموزش با این کتابها .اگر درست متوجه منظورت شده باشم جوابت این هست که وقتی کودک کارتون میبینه البته زمانی که قبلش خوب شنیده باشه و مهارت شنیداری کامل شده باشه ، روی کلمات متمرکز میشه و استفاده از کلمات. ذهنش کار میکنه روی این مورد خوب وقتی ویدیوهای همراه در بسته رو میبینه که تمام آهنگها رو که قبلا شنیده حالا میبینه روی ریتم همان موسیقی و کلمات متمرکز میشه. در تمام طول آموزش روی یک بخش متمرکز میشیم. منظورم از اون کامت همین بود که کودک فقط به حرف زدن و شنیدن نیاز نداره نیاز داره موسیقی بشنوه نیاز داره با بازی یاد بگیره. چون بچه ها فقط با بازی هست که کاری رو که واقعا دوست دارن انجام میدن و چیزی که به ذهن میسپارن در اون زمان هرگز از یادشون نمیره عزیزم. اگر باز هم پرسشی مونده حتما برام بنویس .
.....................................................................................................



مامان پارمیدای عزیزم بوی گلی رو که فرستادی کاملا احساس کردم :))) ممنونم از محبتت . ببین من هر روز از صبح تا زمان تعطیلی نمایشگاه در غرفه من و مامان هستم. روزی رو که صحبت میکنم بخاطر هماهنگی با مدییدرت نمایشگاه هنوز مشخص نکردن. اما یک روز قبل از نمایشگاه من دقیقا اعلام میکنم چه روزی صحبت و نیمه همایشی خواهد بود :) شما هر زمان بیاید و هر وقت بخواید و هر مدت زمانی که دوست داشته باشید من با تک تک شما صحبت خواهم کرد. چه در مورد مجموعه چه در مورد خودتون :) مطمئن باشید . :)

..........................................................................................

یلدا جان آموزها مطابق با سن هست. از 1 تا 2 سالگی موسیقی و آهنگهای صوتی رو گوش میکنه. از دو تا 3 سالگی کار با فلش کارت و بیبی کن رید روشروع میکنه و دیدن ویدیوها. البته انیمیشن هایی هم در بسته توصیه شده که میتونین خریدار یکنید :)
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730