2737
2734

اینا تجربه های شخصیه منه شمام هر چی بلدید یا من جا انداختم بگید😘💙

۱.اول از همه اینکه نزدیک زایمان حتما ی خونه تکونی کنید البته خودتون فقط ناظر باشید و از بقیه کمک بگیرید.

۲.بعد از خونه تکونی استراحتتون شروع میشه حتما حسابی بخوابید و استراحت کنید و غذاهای مقوی بخورید.

۳.اتاق نی نی رو تکمیل کنید و ساکش رو جمع کنید.

۴.وسایل ساک نی نی:دو دست لباس نوزادی کامل(یک دست خوشگلو مجلسی برای عکس🤭)-پتو دورپیچ-یک بسته پوشک سایز۰-زیرانداز تعویض-دستمال مرطوب مخصوص نوزاد-پوشک برای خودتون-شورت یکبار مصرف-(اینارو من نداشتم چون میخواستم خودم شیر بدم)شیر خشک و شیشه کوچیک که همون قنداغ خوریه-پماد و پودر برای نی نی-مدارک پزشکی و شناسنامه و کارت ملی و دفترچه بیمه-لوازم ارایش و برس مو و کرم مرطوب کننده برای خودتون-ی دست لباس تمیز برای ترخیصتون.

۵.درصورت سزارین شدن که باید ناشتا باشید هیچ ولی برای بعدش باید کمپوت انجیر بخورید که ملین هست و نسکافه برای دفع دارو ها.

در صورتی ک زایمان طبیعی بود وقتی به درد افتادین ی جعبه رطب و چند تا پاکت ابمیوه طبیعی با طعم های هلو و انبه.

۶.در اخر ریلکس کنید وبازم استراحت.

تیکر یک سالگی عشقم😍دختر نازم😘


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

برای بعد از زایمان

احتمالا نی نی تون بد خوابه اگر شبا میخوابه که عالیه😍

شما بعد از زایمان بسیار رنجور و ضعیف هستید سعی کنید غذاهای ابکی بخورید تا از یبوست جلوگیری کنه و اذیت نشید.

زمانی که نی نی خوابید باهاش بخوابید.

تجربه شخصی من این بود:

دختر من شبا تا صبح بیدار بود دقیقا بعد از دو هفته از زایمان که سر پا شدم اون باید ۱۲ ساعت خواب شبانه میکرد که برای من ۱۰ ساعت کفایت میکرد (یا احتساب هر دو تا سه ساعت بیدار شدن در شب برای شیر دهی)پس ۲ ساعت وقت داشتم که ب مرور به ۴ ساعت رسید.

دخترم که خواب بود خیلی سریع اول نهار میزاشتم و بعد کارای خونه انجام میدادم.

تایم نهار که پدرش بود نگه میداشت و ظرفا رو میشستم بعدش با هم حمامش میکردیم و باز میخوابید و من میخوابیدم باهاش.

دوباره بیدار میشدیم باهاش بازی میکردم و تا دو ساعت بعدش باز میخوابید و من شام اماده میکردم و یکم به خودم میرسیدم گاهی شامو زیاد میزاشتم برای نهار فردا میموند.

خدا شاهده بدون کوچکترین کمکی برنامه من این بود و خونه ام همیشه مرتب بود و خودمو بچه امم همیشه تمیز و خوشبو.

تیکر یک سالگی عشقم😍دختر نازم😘

بچه شما هم استر س داشتید اوایل بارداری؟

من مثل شوک میمونه واسم اصلا باورم نمیشه نی نی تو دلمه

کمکم کنید

الحمدلله رب العالمین که شدم مامان الان محمد  قسمت همه منتظرا،ان شاءالله ،به حرمت حضرت فاطمه ی زهرا(س) خودت مدیریت کن زندگیمونو،به کسی محتاج نشیم،مارو به خودمون وامگذار،اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم       

نگید از خودش تعریف میکنه که بخدا تعریف نکردم واقعیته من خودمو نباختم با همه مشکلات بعد از زایمانم خیلی با روحیه به زندگیم رسیدم البته دستت دکترمم درد نکنه که جوری سزارینم کرد که بعد از دو هفته کاملا مثل ادمای عادی به کارام میرسیدم.

تیکر یک سالگی عشقم😍دختر نازم😘
2738

برای مهمونی گرفتن:

حتما از کسی کمک بگیرید اگر کمک نداشتید از دو روز قبل شروع کنید و من مثلا روز قبل خونهرو تمیز میکنم و سالاد و ژله رو حاضر میکنمو خورشتمو بار میزارم  روز مهمونی هم پلو رو دم میکنم و غذای دوم رو میپزم و سوپ میپزم و میوه میشورم خودمو و دخترم حمام میریم و اماده میشیم.توی طول مهمونی حتما از همسرتون کمک بگیرید.

تیکر یک سالگی عشقم😍دختر نازم😘

برای مهمونی رفتن:

ی ساک جا دار و شیک داشته باشین از این به بعد هم حتما کیفای بزرگ بخرید :تشک تعویض-دستمال مرطوب-چند تا پوشک-پماد-اسباب بازی و جغجغه-یک تا دو دست لباس-کیسه نگهدارنده پوشک-داروی دل درد و نفخ-شیر خشک و شیشه و فلاسک اب برای کسایی که شیر خشک میدن-اگر نی نی تون غذا خوره شیشه سرلاک و سرلاک مورد نظر-اگرم که بزرگتره غذا ی مخصوصش و میوه و کشمش و اجیل برای نی نی توی ظرف غذاش.

نی نی تون رو ول نکنید به امون خدا کنارش باشید و کسی از شما انتظار کمک نداره پس به نی نی برسید و از مهمونی لذت ببرید.

برای تعویض نی نی حتما حتما از زیر انداز و دستمال مرطوب استفاده کنید و پوشک رو داخل کیسه بندازید و داخل کیفتون بندازید تا بعدا دورش بندازید.اگرم نی نی تون غذا خوره توی دستشویی تاکید میکنم توی دستشویی باسنشو بشورید و با دستمال نمگیر باسنشون خشک کنید.


تیکر یک سالگی عشقم😍دختر نازم😘
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز