2733
2734

پارسال مهر اخرین ترمم بود و رفتم دانشگاه تا اخر دی ماه .دانشگاهم اهوازه.حالا یه دختری تو اتاقم بود که متولد76 و اهل یکی از شهر های خوزستان وطبق حرف خودش پنج سال با یه پسر رابطه داره که پسره اهل مشهده و اونجا زندگی میکنه پسره دانشجویه و شاگرد یه مغازه سوپر مارکتهفکر کنید پنج سال پیش هر دو تا دبیرستانی بودن و از طریق اینستاگرام با هم آشنا شدند.پسره فقط یه بار اونم با راهیان نور اومده خوزستان و همدیگه رو دیدند.

یعنی تو این ترمی که اونجا بودم روزی نبود که به هم زنگ نزنند بیشتر اوقات هم تماس تصویری .دختره خیلی پسره رو دوست داره حتی یادمه یه بار میگفت خالش میخاست واسطه بشه که براش خواستگار بیاد اما دختره قبول نکرده به خاطر اینکه دلش با اون پسره هست اما خدایی چقدر میشه اطمینان کرد که اون پسره بیاد خواستگاریش اون پسر الان هیچی نداره تازه دانشجویه و کار ثابتی نداره و کدوم خانواده ای اعتماد میکنه که از راه دور مثلا مشهد بره خوزستان برای پسرش . کسی تا حالا دیده از این ازدواجا که اول تو فضای مجازی بوده ؟ چقدر میشه اعتماد کرد؟ چرا دخترا اینقدر بلانسبت از احساساتی بودن زیادی اینقدر ساده میشن و عمرشون و وقتشون رو هدر میدن و خواستگاراشون رو میپرونن.

در سال 1400 من آرایشگر شدم آرایشگری میکنم. رانندگی یاد گرفتم . مدرک لیسانسمو گرفتم. شاییید سرکار رفتم. کلاس حفظ قرآن هم رفتم .

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢

خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍

بیا اینم لینکش

ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
2738
وا چربطی داره من زیاد دیدم ی نمونه خودم تو تل اشناشدیم چنسالم هس ک باهمیمو همو خیلی دوسداریم راهمونم ...

شهرهاتون؟

در سال 1400 من آرایشگر شدم آرایشگری میکنم. رانندگی یاد گرفتم . مدرک لیسانسمو گرفتم. شاییید سرکار رفتم. کلاس حفظ قرآن هم رفتم .
یعنی این همه راه برای شوهر پیدا کردن هست  ولی من هنوز مجردم 😑 من دارم چکار میکنم با خودم 😑 ...

فک میکنی سریع ی آدم خوب از راه میرسه برات؟ 

میدونی همه اینا چن سال از عمرشون رو میذارن تا نهایتا به هم برسن؟! 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز