2703
2553
سلام عزیزم
من موهام عسلی روشنه با دکلره
حالا میخوام رنگی بذارم بدون دکلره البته موهام تا سرکمرمه که تقریبا نصف ریشه هام درومده موهای خودم مشکیه
حالا باید چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟
میشه فندقی کنم؟؟؟؟؟؟؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دو بند اگشت واریاسیون سبز و یک بند انگشت دودی و یک بند انگشت نقره ای رو با هم بزن . هم زردی و هم قرمزی موهات رو میگیره .
ببخشیدا یادت رفت بگی اینا چه قد روسرم بمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی
چـادرِ مـن نـه بـرای نشـان دادن فقـر در سریـال هـای کشـورم است … نـه لبـاس متهمـان ِ دادگـاه و زنـدان هـا … چـادر مـن تـاج بنـدگـی مـن است … سنـد زهـرایی بـودنـم را امضــا میکنـد …!
2720
من موهامو یه رنگی کردم که توش رگه های دودی وزیتونی داره ولی احساس می کنم که زیتونیش داره زردمی شه
میشه بگید چه جوری این رگه های زیتونی رو بیشتر کنم تو موهام و در ضمن من با دکلره به این رنگ رسیدم و در ضمن می خوام موهام یکم تیره تر بشه
" در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدنهایی که فقط پاهایم را از من گرفت در حالی که گویی ایستاده بودم ، چه غصه هایی که باعث سپیدی مویم شد در حالی که غصه ی کودکانه ای بیش نبود ، دریافتم کسی هست که اگر بخواهد میشود و اگر نه نمیشود ، به همین سادگی..... کاش نه می دویدم و نه غصه می خوردم فقط او را می خواندم... "
مامان ماهان نیستی؟؟
بیا جوابمو بده اعصابم از روشنی و زردی موهام خورد شده
" در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدنهایی که فقط پاهایم را از من گرفت در حالی که گویی ایستاده بودم ، چه غصه هایی که باعث سپیدی مویم شد در حالی که غصه ی کودکانه ای بیش نبود ، دریافتم کسی هست که اگر بخواهد میشود و اگر نه نمیشود ، به همین سادگی..... کاش نه می دویدم و نه غصه می خوردم فقط او را می خواندم... "
سلام دوستان. من امروز رفتم آرایشگاه و با هزینه هنگفتی موهامو دکلره و رنگ کرد. زیتونی براق میخواستم . الان که اومدم خونه می بینم که بجای زیتونی خاکستری شده که اصلا هم براق نیست . البته توی نور زیاد یک کمی به زیتونی براق میزنه.
2714
بیااااااااااااااااااااااااااا مامان ماهان جون داغونم .


امروز رفتم موهامو درست کنه برام مجددا هر رنگی تر کیب میکرد موهام نقره ای میشد دوباره. گروه c نزد اصلافقط گروه m و رنگm4,m5 نهایتا ترکیب کرد بازم طوسی میشد موهام

اخر سر یه ترکیب دیگه در ست کرد گفت این بهترین ترکیب رنگه برای عروس میزارم این رو .اونم گذاشت باز قابل تحمل تر بود موهام رنگ قهوه ای دودی شد تقریبا

ولی دوسش ندارم سنگینه رنگش .تو رو خدا بگو چکار کنم داغونممممممممممممم.
خدا جونم عاشقتم.....
سلام مامان ماهان جون
موهامو رنگ کردم ریشه هاش تیره تر از پایینش شده یعنی دو رنگ شده موهام اگه یه رنگ تیره تر بذارم بازم دو رنگ خواهد شد؟ چیکار کنم دو رنگیش بره؟
از مکالمه و پرگویی بیجا نجات پیدا خواهید کرد، اگر به خاطر بیاورید که مردم هرگز نصایح شما را قبول نمی کنند، مگر اینکه وکیل مدافع و یا دکتر باشید و آنها برای شنیدن صحبت های شما پول خرج کرده باشند.
سلام میخوام موهام رو مشکی کنم میشه لطفا یه رنگ مشکی خوب که خیلی هم گرون نباشه معرفی کنید...که براق هم باشه..ممنون
حذف کردن بعضی آدمها از زندگیمان بدین معنا نیست از آنها متنفریم،یعنی برای خود احترام قائلیم.....
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=565480&PageNumber=3&msg=ok
کلیک کنـــــــید!!!!!!!!!
یوسف میدانست که تمام درها بسته هستند اما به خاطر خدابسوی درهای بسته دوید و تمام درها برویش باز شداگر تمام درهای دنیا برویت بسته بود, بدو, چون خدای تو یوسف یکی هست !!!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز