2726
دوستان من چون بچه هام دوقلو بودند این دستگاه را برای ازدیاد شیرم خریدم ولی از آنجایی که بلافاصله دچار افسردگی بعد از زایمان شدم و همچنین بعد از 20 روز دچار ورم معده شدید نتونستم از این دستگاه خیلی استفاده کنم چون باید داروهای آرامبخش و همچنین داروهای معده به مدت طولانی استفاده می کردم فقط دوبار از این دستگاه استفاده کردم . و متاسفانه بعد از بهبودی هم دیگر شیرم خشک شده بود


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
سحر جان مارکش مدلا هستش. طرز کارشم این طور که یک مخزن برای شیر داره که یا از شیر خودت یا با شیر خشک پر می شود. بعد سر آن مخزن دو تا لوله باریک پلاستیکی خیلی نازک قرار می گیره که این لوله ها را موقع شیر دادن باید نزدیک به نوک سینت بچسبونی وقتی بچه سینتو مک میزنه حتی خیلی کم شما می تونی اون لوله باریک مویی را داخل دهانش قرار بدی با اینکار گشنه نمی مونه . کلا هدف این دستگاه این هستش که بچه با مک زدن کم هم سینه مادر را وادار به ترشح شیر کنه. (چون همونطور که می دونی با مک زدن بچه هست که شیر در داخل کیسه های شیری مادر زیاد می شود . اگر بچه با مک زدن گرسنه بماند و سینه مادر شیری در داخلش نباشد بچه از این کار منصرف می شود و دیگر سینه مادر را نمی گیرد. ولی وقتی که با استفاده از این دستگاه بچه سیر می شود بچه فکر می کند که از سینه مادر شیر می خورد و به مک زدن خود ادامه می دهد. وقتی که بعد از مدتی از این دستگاه استفاده کردی دیگر خود بخود شیر در سینه مادر بر اثر مک زدن نوزاد زیاد می شود. و دیگر نیازی به این دستگاه نیست.
سلام دوستان. من یک دستگاه sns برای فروش دارم. ( دستگاه کمک شیر دهی) .متاسفانه من زمانی این دستگاه به دستم رسید که شیرم خشک شده بود، به خاطر همین دستگاه نو است و فقط یک بار امتحان کردم و متوجه شدم شیرم خشک شده.من به قیمت 185 تومان خریدم و 150 تومن می دم. یک بسته پودر گالاکتوژیل هم خریدم که شیرمو زیاد کنه ولی فقط یک قاشق خوردم و بقیه اش کامل مونده. اون هم 50 تومان خریدم 40 میدم. اگه مایل به خرید هستید به من ایمیل بزنید.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز