2726
عنوان

هر کسی حاجت داره

659 بازدید | 58 پست

بچه ها یک مطلبی خوندم میدونم بدرد خیلیا میخوره خواستم به اشتراک بذارم انشاا...گره از کار کسی باز بشه.فقط اگر انجام دادین و یاد منم افتادین خواهش میکنم برام دعا کنید زودتر زندگیم سروسامون بگیره و شوهرم از طلاق منصرف بشه.الان میذارم براتون عزیزای دلم


اگه دوست داری تو زندگیت خوشبخت بشی.اگه دوست داری تمام گره های زندگیت باز بشه.اگه دوست داری منت کسی رو تو زندگیت نکشی.اگه ارامش میخوای.اگه محبت میخوای.اگه مال و ثروت میخوای.اگه کار مناسب میخوای.اگه دوست داری همه کاراتون خیلی راحت انجام بشه و مشکلی نباشه.اگه موفقیت میخواین. پس اجازه بدین من دو نسخه خیلی گرانبها و یا دو هدیه ارزشمند رو بهتون تقدیم کنم. نسخه ای که بعد سالها بدستش آوردم.این نسخه انقدر ساده بود انقدر روان بود انقدربی الایش بود که در طی این چند سال به چشمم نیامد.چون فکر میکردم هر چیز بزرگ و ارزشمندی مطمئنا باید خیلی پیچیده و بزرگ باشه.به فرمایشات حضرت محمد(ص) که فرمودند: بزرگی و حقیقت در سادگی آن است.

اجازه بدین دو راز زندگیمو که برای بدست آوردنش در حد مرگ هم رفته ام به شما تقدیم کنم.

اگه تو زندگیت خیلی گیر داری و گره کور زیاد داری,به خاطر اینه که از قرآن دور شدی.چون اکثر مردم قرآن رو زینت طاقچه های خونشون کردن.چرا شما قرآن رو زینت قلبتون نمیکنین؟

شما نیازی نیست روزی چند جزء بخونین و ساعت ها وقتتونو بگیرین.

نسخه ای که میخوام بهتون تقدیم کنم اینه

از امروز یا فردا شما این ۲ تا کاری که میگم رو انجام بدین.بعد چهل روز میبینی که کم کم داره گره های زندگیت باز میشه.حتی در اطرافت چیزهایی میبینی که برات طبیعی نیست و غیر قابل باوره و اونو فقط تو میبینی.ولی اگر محرم اسرار باشی و راز نگه دار باشی هر روز چشم بصیرتت بیشتر میشه.اگه بعد چهل روز هیچ اثری در تو مشاهده نشد در همین تاپیک منو لعن و نفرین کن.

نسخه اول: از فردا صبح نیت کن که هر روز صبح فقط و فقط و فقط یک صفحه قرآن رو با معنیش بخونی.شما همینکه صبح قرآن رو روبه روی خودت قرار میدی و بازش میکنی.یک نور الهی به صورتت میخوره که این نور تا فردا همین موقع محافظ خودت میشه و تورو از همه بلایا و خطرات حفظ میکنه.ویه عشق عمیق در قلبت به وجود میاره.پس از فردا هر روز یک صفحه قرآن با معنی اون بخون.

بهترین حالت اینه که از اول سوره بقره شروع کنی و همینطور جلو بری تا ختمش کنی.

۲-نماز رو سر وقت بخون.هنگامی که اذان میگه از اون لحظه تا مدت ۲۰ دقیقه بهترین زمانهای روز همون ساعاته.ساعات خاصی هستند.در اون لحظات درهای اسمان باز میشه و خداوند هزاران فرشته هارو رو زمین میفرسته در این لحظه 

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

اگه دوست داری تو زندگیت خوشبخت بشی.اگه دوست داری تمام گره های زندگیت باز بشه.اگه دوست داری منت کسی ر ...

بسیار عالی ...خیلی ممنونم ازت دقیقا همینطوره 

تروخدا واسه ماهم دعا کنید که خیلی محتاج دعاییم

2728

واقعا قرآن آرامش بخش زندگیه من پنج شش ماهی میشه قرائت قرآنو شروع کردم اولا بگم بقدری آدم وابسته میشه اون روزی که نتونی بخونی بسیار زیاد دلتنگ میشی دوما اینکه آرامش و برکت وارد زندگیم شده و منتظر معجزه های بعدیش هم هستم و میدونم قطعا اتفاق میفته

صبر کن سهراب قایقت جا دارد؟من از همهمه ی اهل زمین بیزارم...

 هزاران فرشته هارو رو زمین میفرسته در این لحظه باید اصول دعا کردنو بلد باشی و این لحظه رو از دست ندی و قدر این لحظه رو بدونی. این لحظه یعنی هنگام اذان تا ۲۰ دقیقه بعد,هزاران راز در اون نهفته که خیلی از این رازها کشف نشده و بیان نکردند و خیلی از رازهای این لحظات رو انسانهایی که به عرفان رسیدند بدست آوردند و در کتابهاشون ذکر کردند.شما فقط فقط برای تست هم شده تا چهل روز سر وقت نماز بخون.اگه بعد چهل روز زندگیت تغییر نکرد و الهامات ندیدی .لعنت بر من و خاندانم نثار کن.

اما چطور دعا کنیم.و این هم یک راز بزرگیه که هر کسی نمیدونه.

اگه از این لحظه به بعد طبق این روشی که بهت میگم عمل کنی مطمئن باش به همه ارزوهات میرسی.

وقتی داری دعا میکنی.دقیقا فکر کن که اون حاجتی رو که از خدا میخوای رو بهت داده.و حالا به خاطرش شکر کن.یه مثال برای خودم میزنم(به عنوان مثال.من یه خونه شیک و زیبا میخوام.دیگه اینطور دعا نمیکنم که خدایا یه خونه شیک نصیبم کن تورو به بزرگیت به من یه خونه بده.من باید دقیقا تصور کنم که خدا این خونه رو بهم داه و حالا باید قدردانی و تشکر کنم.پس اینطور دعا میکنم((خدایا تورو شکر که خونه شیک و زیبایی به من دادی.یا خدایا هزاران بار شکرت به خاطر خونه شیک و زیبایی که به من عطا کردی))و همینطور یکی یکی همه حاجاتی که از خدا میخواین رو به همینصورت شکر گزاری کنین.

در مورد شکر گزاری بحث زیاده که گفتن تمام مطالباش یه کتاب قطور میشه.فقط همینو بدونین که سر وقت ,یعنی در اون لحظه با ارزش که موقع اذان هست نمازتونو بخونین و بعد از اون دعای شکر گزاری رو به جا بیارین.اگه میخواین این کار رو انجام بدین خواهشا دیگه سوالهای پس چرا؟ پس چطور؟ نکنین.شما برای تست هم شده این کارارو انجام بدین.بعد از مدت کوتاهی یه نشونه هایی از برآورده شدن حاجتتون تو زندگیت میبینی .پس اون لحظه دیگه شک نکن و بکارات با اطمینان خاطر انجامش بده.

مطمئنا همه شما شنیده اید که حضرت عیسی مردگان را زنده میکرد.ایا میدونین قبل از اینکه دست رو سر مرده بکشه و زندش کنه چه دعایی میکرد؟

اگه دعای حضرت عیسی را برای زنده کردن مردگان تهیه کنین و بخونین میبینین که تمام دعاهاش شکر گزاریه و در تمام دعاهاش داره از خدا تشکر میکنه به خاطر اینکه حاجتشو رواکرده و این مرده رو زنده کرده و بعد رو سر مرده دست میکشید و میگفت برخیر و زنده شو و سریع آن مرده زنده, و بلند میشد. از این داسانها زیاده که فقط خواستم مثالی در این زمینه زده باشم.

منبع:

http://www.inapply.com/?p=1636

عزیزم بقیشم بخون

دقیقا تو همین تایم با دوستانم شکرگذاری شروع کردیم توی پنج ماه اخیر سه تاشون باردارشدن از همین بچه های نی نی سایتن ..شکرگذاری فوق العاده اس

صبر کن سهراب قایقت جا دارد؟من از همهمه ی اهل زمین بیزارم...
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730