2726
کلرلا و اسپیرولینا دو نوع جلبک دریایی هستن که قدمتشون به دو سه میلیارد سال پیش بر میگرده و یکی از اولین غذاهای موجود تو زمین هستن. این دو تا جلبک تاثیرات فوق العاده غذایی و درمانی دارن تا جایی که به اونها لقبهایی مثل : جادوگران سبز ، پادشاهان سبز ، سوپرغذاهای سبز ، قهرمانان بقاء ، خارق العاده های سبز طبیعی ، رمز گشای سلامت ، جواهر سبز مشرق زمین و ... دادن. این جلبکها پاسخ طبیعت به زندگی مدرن ما انسانها هستن. آپلود عکس ارزش غذایی این دو نوع جلبک به قدری بالاست که آمریکا تو جیره غذایی سربازاش قرار داده و تو ناسا هم به عنوان غذای سودمند برای فضانورداش مورد استفاده قرار می گیرن. حتی تو سال 1996 از طرف سازمان غذایی و کشاورزی آمریکا به عنوان محصول کامل سلامتی و در سال 1971 از طرف سازمان غذا و داروی آمریکا به عنوان محصول قوی عنوان گذاری شدن. بیشترین مقالات در دنیا برای این دو تا جلبک نوشته شده و هنوز هم بر روی اثرات این دوتا جلبک داره تحقیق میشه.
ولی متاسفانه توی ایران این جلبکها شناخته شده نیستن و مردم حتی اسم اونها رو نشنیدن و بدتراینکه خیلی از داروخونه ها هم با اینکه این قرصها رو دارن به خاطر اینکه زیاد ازشون خریده نمیشه اسمشون رو بلد نیستن. نوشته های زیر خلاصه ای از مهمترین خواص این دو تا جلبکه که بیشترشون از سایتهای خارجی گرفته شده و تو سایتهای ایرانی اطلاعات کمی نسبت به اونها وجود داره. آدرس بعضی از سایتها رو هم گرفتم که براتون میگذارم که اگه زبان انگلیسیتون خوبه برید مطالعه کنید. از همه دوستای خوب خودم هم خواهشمندم بعد از خوندن متن تاپیک اونایی که تصمیم به مصرف این جلبکها گرفتن بعد مصرف ، نتیجه اش رو تواین تاپیک اطلاع بدن تا بقیه دوستان هم از این تجربیات استفاده کنن.
خـداونــــــــدا ، عجیب به آغوشت از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام ، نوازشت را از ما نگیر! @@@@@@@@@@@@@@@@@ تاپیک نتیجه نهایی تمام تجربیات و تحقیقات من: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1135224
1- خلاصه پی دی اف: شامل آزمایشاتی است که در هند بر روی انسان و موشهای حامله انجام شد و نشان داد که اسپیرولینا در وضعیت و نتیجه بهتر بارداری موثر است و همین طور اسپیرولینا در بهبود وضعیت مادر و نوزاد از لحاظ ویتامین در دوران بارداری و شیردهی موثر می باشد و حجم شیر مادر را افزایش داده است.
آدرس (انگلیسی): http://animalnecessity.com/doc/research/Spirulina/Spirulina-in-Pregnancy-and-Lactation.pdf آپلود عکس 2- تو قسمتی از یه سایت : ... غلظت بالای پروتئین و آهن در اسپیرولینا در دوران بارداری ، پس از عمل جراحی و یا هر زمان دیگر سیستم ایمنی بدن را تقویت مینماید.
آدرس (انگلیسی):
http://wellnessmama.com/4738/herb-profile-spirulina/

3- چرا اسپیرولینا یک غذای ایده آل برای قبل ، در طول و بعد از بارداری است؟
با مصرف اسپیرولینا در دوران بارداری ، ناهنجاریهای جنینی و یا نقائص هنگام تولد ایجاد نمیشود. اسپیرولینا به عنوان یک منبع مناسب آهن در دوران بارداری عمل میکند. این جلبک حاوی سطوح بالایی از آهن از لحاظ جذب قوی است و نشان داده شده است که به راحتی در دستگاه گوارش جذب میشود. همچنین ثابت شده است که اسپیرولینا برای مبارزه با کم خونی و فقر آهن در دختران نوجوان و زنان توسط بهبود سطح هموگلوبین بسیار موثر است...
آدرس (انگلیسی):
http://www.marcusrohrerspirulina.com/benefits/pregnancy/

4- محققین ژاپنی در یک مطالعه دریافتند زنانی که در دوران بارداری از مکمل کلرلا استفاده کرده اند غلظت آنتی بادی IGA در شیر آنان به طور قابل توجی بیشتر شده بود که منجر به کاهش خطر عفونت در نوزادان شیرخوار شده بود. در مطالعه دیگری به 70 زن مبتلا به کم خونی در دوران بارداری و فشار خون ناشی از حاملگی روزانه 6 گرم کلرلا از هفته 12 باداری تا زمان زایمان داده شد. کسانی که از کلرلا استفاده کرده بودند در سه ماهه دوم و سوم بهبود در کم خونی نشان دادند و نشانه های کلیدی از فشار خون ناشی از حاملگی نیز در سه ماهه سوم کاهش یافته بود. آنها نتیجه گرفتند که کلرلا چون حاوی منابع عالی از اسید فولیک ، آهن و ویتامین B12 است موجب بهبود وضع آنان شده است.
آدرس (انگلیسی):
www.mothering.com/community/t/1338927/spirulina-and-pregnancy

5- مطلب سایت در مورد آزمایش است : طبق آزمایشی در دانشگاه بین المللی در مالزی فعالیت آنتی اکسیدانی اسپیرولینا مورد مطالعه قرار گرفت و معلوم شد که اسپیرولینا دارای یک اثر محافظتی در برابر مرگ سلولی ناشی از اثرات رادیکالهای آزاد است.
آدرس (انگلیسی):
http://science.naturalnews.com/2010/2024793_Protective_effect_of_aqueous_extract_from_Spirulina_platensis_against_cell.html
خـداونــــــــدا ، عجیب به آغوشت از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام ، نوازشت را از ما نگیر! @@@@@@@@@@@@@@@@@ تاپیک نتیجه نهایی تمام تجربیات و تحقیقات من: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1135224
6- در آزمایشی در سنگال بر روی دانش آموزان ، شش مدرسه به طور تصادفی انتخاب و به دانش آموزان آن به مدت 2 ماه روزانه 2 گرم اسپیرولینا مخلوط با 10 گرم عسل داده شد (برای بهبود طعم اسپیرولینا جهت استفاده کودکان دبستانی عسل به آن اضافه کردند) متوسط نمرات این دانش آموزان قبل و بعد از مصرف اسپیرولینا مقایسه شد که عملکرد تحصیلی کودکان بهبود یافته بود.
آدرس (انگلیسی): http://science.naturalnews.com/2009/1990931_Contribution_of_supplementation_by_spirulina_to_the_performance_of_school.html آپلود عکس 7- متن جالب این سایت در مورد فواید اسپیرولینا در باروری:
الف) اسپیرولینا: باروری و تغذیه باروری
اسپیرولینا از طریق محتوای تغذیه ای یک راه عالی برای حمایت از باروری سالم است. پروتئین موجود در اسپیرولینا بالاتر و با کیفیت تر از تمام پروتئینهای گیاهی دیگر از جمله حبوبات (لوبیا ، نخود ، سویا و غیره) میباشد. این یک منبع عالی از ویتامینها و مواد معدنی میباشد. مطالعات متعددی بر روی اثر اسپیرولینا بر روی موشهای باردار انجام شد و از آنجایی که اسپیرولینا یک منبع مواد غذایی گیاهی فوق العاده مغذی است ، نشان داده شده است که برای حمایت از باوری و حاملگی سالم بسیار عالی است. ولی زنان حامله باید از استفاده بیش از حد از اسپیرولینا خودداری نمایند . استفاده بیش از حد اسپیرولینا عوارض جانبی در موش مادر و هم در نوزاد را به همراه داشت.

ب) مزایای اسپیرولینا در باروری سالم:
اسپیرولینا یکی از مهمترین غذاهای مکمل در تغذیه امروزی است... اسپیرولینا یک منبع پروتئین کامل است و شامل تمام اسیدهای آمینه ضروری به عنوان یک منبع پروتئین کامل میباشد... همان طور که میدانیم یک رژیم غذایی برای باروری سالم ، ضروری است. اسپیرولینا طیف گسترده ای از ویتامینها و مواد معدنی را فراهم میکند که به راحتی توسط بدن جذب و مورد استفاده قرار میگیرد. اسپیرولینا شامل ویتامینهای A، D، E، K ، تیامین ، ریبوفلاوین ، نیاسین ، B6، B12 ، فولات و اسید پانتوتنیک میباشد. اسپیرولینا همچنین شامل مواد معدنی پتاسیم ، کلسیم ، روی ، منگنز ، سلنیوم ، آهن ، مس و فسفر است. از آنجایی که اسپیرولینا در آب شیرین رشد میکند حاوی مقدار نسبتا کمی سدیم میباشد.

ج) نقش آنتی اکسیدانی اسپیرولینا در بهبود کیفیت اسپرم و تخمک گذاری و جلوگیری از پره اکلامپسی:
ویتامینها و مواد معدنی موجود در اسپیرولینا که خواص آنتی اکسیدانی دارند موجب محافظت بدن در برابر آسیب رادیکالهای آزاد میشوند. ثابت شده است که آسیب اکسیداتیو ناشی از رادیکالهای آزاد موجب نقص باروری مانند نقص فاز لوتئال و تخمک گذاری ضعیف در زنان ، ضعیف شدن اسپرمها و همچنین کاهش ایمنی و سلامت بدن میشود که اسپیرولینا بدن را در برابر این آسیبها محافظت میکند.
محققان در مکزیک نشان دادند که اسپیرولینا در درمان زنان مبتلا به پره اکلامپسی (مسمومیت حاملگی که یک نوع اختلال پیچیده در زمان حاملگی است و راه تشخیص پره اکلامپسی در فشار خون بالا و وجود پروتئین در ادرار بعد از هفته 20 حاملگی است(. و یا جلوگیری از ابتلا به آن مفید است. علت بیماری پره اکلامپسی تغذیه نامناسب و ضعیف است که موجب افزایش استرس اکسیداتیو شده و NADPH در بدن بالا میرود که اسپیرولینا با مهار NADPH توسط تغذیه فوق العاده آن به محافظت مادر و فرزند کمک میکند.
اسپیرولینا همچنین حاوی اسیدهای چرب ضروری مانند اسید لینولنیک ، اسید لینولئیک و اسید آراشیدونیک میباشد. این اسیدهای چرب برای بدن بسیار ضروری میباشند و موجب ایجاد تعادل هورمونی و تنظیم فشار خون میباشند و همچنین در بارداری بسیار نقش مهمی دارند.
اسپیرولینا شامل حدود 10-15% محتوی کربوهیدراتها میباشد که موجب میشود سطح انسولین در بدن تغییر نکند که موجب بهبودی مبتلایان به بیماری PCOS (تخمدان پلی کیستیک که همان تخمدانها با کیستهای متعدد میباشد)، یا dibetes (دیابت) میباشد که با ناباروری مرتبط است...
آدرس (انگلیسی): http://natural-fertility-info.com/spirulina-nutritional-fertility-and-pregnancy-support.html آپلود عکس 8- پی دی اف:
اثر اسپیرولینا بر روی کیفیت اسپرم در گراز :
در آزمایشی اثر اسپیرولینا بر روی 6 گراز مورد مطالعه قرار گرفت. اسپرم گرازها قبل و بعد از مصرف اسپیرولینا مورد بررسی قرار گرفت. نتایج به دست آمده نشان داده است که علاوه بر تعداد در پارامترهای دیگر اسپرم گرازها بهبود حاصل شده است به عنوان مثال حجم انزال آنها 30 میلی لیتر افزایش و غلظت اسپرمها 27 میلیون رشد داشته است و تحرک اسپرمها نیز 30 درصد افزایش داشته است.
آدرس (انگلیسی):
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&ved=0CEAQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.doiserbia.nb.rs%2Fft.aspx%3Fid%3D1450-91560906547K&ei=Kh3uUYqYBImZO87ZgfgJ&usg=AFQjCNFscoL4Tgm_XA95OsU2KniSnzA_jw

9- قسمتی از متن یک سایت:
... اسپیرولینا یک ماده فوق العاده جهت رژیم غذایی باروری در زن و مرد میباشد و در تغذیه تخمک و اسپرم و ایجاد تعادل هورمونی کمک شایانی مینماید. اسپیرولینا با پروتئینی بیش از سویا ، ویتامینی بیش از هویج ، آهن بیش از گوشت گاو ، منبع قوی برای کنترل چربی ، منبع ضروری از اسیدهای چرب و هضم آسان غذایی خارق العاده برای باروری است. این جلبک متراکم مواد مغذی شامل تعداد زیادی از مواد معدنی ، آنتی اکسیدانها و پروتئینها هستند که مواد مغذی مورد تغذیه تخمکها را با فراهم میکند و کیفیت تخمکها را افزایش میدهد و این امر به ویژه در کسانی که در "سن مادر" یعنی بزرگتر از 35 سال هستند بسیار مفید است.
آدرس (انگلیسی):
http://www.articledashboard.com/Article/Spirulina-and-Fertility/1393805

10- سایتی است در مورد آزمایش اثر اسپیرولینا بر روی درمان صدمات ناشی از کلرید جیوه و آسیبهای اکسیداتیو بر روی بیضه موشها که نشان داد با مصرف اسپیرولینا تعداد اسپرم ، مورفولوژی و تحرک اسپرم افزایش معناداری پیدا کردند.
آدرس (انگلیسی):
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23555627
خـداونــــــــدا ، عجیب به آغوشت از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام ، نوازشت را از ما نگیر! @@@@@@@@@@@@@@@@@ تاپیک نتیجه نهایی تمام تجربیات و تحقیقات من: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1135224


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

11- قسمتی از متن سایت :
... کلرلا بهترین وسیله شناخته شده برای دفع فلزات سنگین و سایر مواد شیمیایی سمی از بدن است. این سموم میتوانند با تخریب کردن دستگاه تناسلی موجب ناباروری شوند و کلرلا بهترین درمان جهت محافظت از دستگاه تناسلی میباشد.
آدرس (انگلیسی):
http://www.fertility-health.com/superfoods-diet.html

12- اسپیرولینا مغذیترین غذای متراکم بر روی این سیاره است. این گیاه آبزی کوچک با داشتن پروتئین ، ویتامین A ، ویتامین C ، اسیدهای چرب ضروری ، آهن و بسیاری از آنتی اکسیدنها برای سلامتی و باروری بسیار ضروری میباشد. این گیاه تاثیر زیادی بر روی تنظیم هورمونهای جنسی و توابع تولید مثل در زنان و مردان دارد. در نتیجه تاثیر زیادی بر روی کیفیت ، تعداد و تحرک اسپرم خواهد گذاشت. در زنان نیز با افزایش سطح پرژسترون خطر ابتلا به سقط جنین را کاهش میدهد. http://thedetoxdiva.com/improve-sperm-quality-with-these-5-foods/ آپلود عکس 13- گفتگوهای جالب و شنیدنی در یک سایت:
ده سال پیش در تخمدان سمت چپ من کیست تخمدان تشخیص داده شد. دکتر به من در مورد عوارض آن هشدار داد چون بیشتر بستگان ما در جوانی به علت ابتلا به این سرطان فوت کرده بودند ولی من از عمل کردن میترسیدم و همچنین هزینه آن را نداشتیم. من از داروهای جایگزین استفاده میکردم ولی هر سال احساس میکردم که شکم من بزرگتر شده است تا جایی که به 8 سانتیمتر رسید. دوران قاعدگی من بسیار دردناک بو و من احساس میکردم که در حال مرگم. تا آنکه یک روز بابی استرادا به خانه ما آمد و اسپیرولینا را به من پیشنهاد کرد. پس از چند ماه استفاده از اسپیرولینا من شگفت زده شدم چون احساس دردهای هنگام قاعدگیم از بین رفته بود و احساس میکردم که شکمم به اندازه طبیعی خودش برمیگردد و کیستها در حال کوچکتر شدن بودند. اسپیرولینا کمک بزرگی به سلامتی من کرد و من خیلی خوشحالم و این مطالب را برای استفاده همه مردم به اشتراک میگذارم.

خانم الیزابت و آقای جری یک زن و شوهر هستند که خیلی بچه دار شدن را دوست داشتند ولی این اتفاق نمی افتاد. آنها فکر کردند که چون الیزابت سنش 10 سال بیشتر از شوهرش بود آنها بچه دار نمیشوند چون زمان ازدواج ، الیزابت 36 و شوهرش 26 سال داشت. آنها به دکتر مراجعه کردند و فهمیدند که مشکل از شوهر است و تعداد کم اسپرم موجب ناباروری شده است تا آنکه خانم سولیس اسپیرولینا را به آنها معرفی کرد و آنها هر روز از آن میخوردند تا آنکه یک روز که تست حاملگی مثبت شده بود شگفت زده شدند. آنها در مارس سال 2010 صاحب فرزند سالمی به نام Gemariah شدند.

خانم Socco تعریف میکند که پس از 9 ماه فرزندم متولد شد ولی گلوکز6 داشت که گلوکز 6 یک نوع اختلال ژنتیکی است که بر سلولهای قرمز خون تاثیر میگذارد و آنها را تخریب مینماید که به آن همولیز میگویند. این نوع کم خونی منجر به رنگ پریدگی، زرد شدن پوست ، سفید شدن چشم (یرقان) ، ادرار تیره رنگ، تنگی نفس و ضربان قلب سریع میشود. هنگامی که آنها این موضوع را فهمیدند، ماریسا 1 عدد از اسپیرولینا مخلوط با هر بطری شیر به نوزاد میداد. بعد از 3 سال به طور شگفت آوری این مریضی درمان شده و کودک به زندگی روزمره خود برگشته بود (علائم مریضی خوب شده بودند)

اسپیرولینا داری مواد کاملا مغذی مورد نیاز در زنان باردار یا شیرده به خصوص پروتئین ، کلسیم ، آهن و اسید گاما لینولئیک است. اسپیرولینا این مواد مغذی از دست رفته در هنگام زایمان را برای بدن فراهم میکند.
اسپیرولینا با داشتن اسید گاما لینولئیک و بتا کاروتن به کاهش ناراحتی زنان مبتلا به سندرم قبل از قاعدگی کمک میکند.
مصرف اسپیرولینا توسط کودکان موجب تقویت و محافظت از سیستم ایمنی بدن آنها میشود. اسیدهای آمینه در اسپیرولینا در رشد فکری کودک بسیار مهم است. همچنین اسپیرولینا برای کودکان دچار سوء تغذیه به علت داشتن پروتئین طبیعی و با کیفیت بالا ، انواع ویتامین و مواد معدنی بسیار موثر است.
آدرس (انگلیسی):
http://dexterlorenz.weebly.com/
خـداونــــــــدا ، عجیب به آغوشت از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام ، نوازشت را از ما نگیر! @@@@@@@@@@@@@@@@@ تاپیک نتیجه نهایی تمام تجربیات و تحقیقات من: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1135224
2728
14- قسمتی از متن یک سایت:
...اسپیرولینا حاوی مقادیر زیادی روی به طور طبیعی است. اسپیرولینا غنی از روی کلات است که موجب افزایش تولید اسپرم است و با داشتن مواد مغذی ضروری برای درمان اختلالات ، باروری را بهبود میبخشد.
آدرس (انگلیسی):
http://www.febico.com/en/product/Biochelated-Zinc-Spirulina.html

15- قسمتی از متن یک سایت:
اسپیرولینا غنی از روی است که کمبود روی بلوغ جنسی را به تاخیر میاندازد و توانایی جنسی را کاهش میدهد. تولید اسپرم را کاهش میدهد. در بدن زن هیپوفیز را تحت تاثیر قرار داده و ترشح هورمون گناد را افزایش میدهد و در نتیجه موجب ضعیف شدن تخمدانها شده و موجب ناباروری میشود.
آدرس (انگلیسی): http://www.kingdnarmsa.cn/en/Product.aspx?id=5 آپلود عکس 16- مطالب جالب درمورد رشد جنین و زایمان :
بارداری یک دوره فوق العاده در زندگی یک زن به شمار می آید که در این دوران حفظ سلامت در طول بارداری برای مادر و جنین حیاتی است. بنابراین رژیم غذایی مغذی در دوران بارداری ضروری است. به خصوص افزایش آهن جهت تشکیل گلبولهای خوب برای تامین تغذیه جنین بسیار مهم است. همچنین اکسیژن کافی مورد نیاز جنین است در صورتی که 85% زنان باردار در سه ماهه سوم خود دچار فقر آهن میشوند. اسپیرولینا به عنوان منبع آهن مناسب در دوران بارداری عمل میکند. اسپیرولینا سطوح بالایی از آهن را داراست که به راحتی در دستگاه گوارش جذب میشود. همچنین اسپیرولینا برای مبارزه با کم خونی در دختران نوجوان و زنان با بهبود سطح هموگلوبین استفاده میشود.

با توجه به تقسیمات سلولهای ویژه در جنین ، وجود ویتامینهای B1 ، B12 و اسید فولیک جهت جلوگیری از نقائص هنگام تولد به ویژه در هفته اول برای تشکیل سلولهای خون بسیار ضروری است. کلسیم ، منیزیم ، ویتامین K2 و ویتامین D مورد نیاز برای تشکیل استخوان جنین و جلوگیری از فشار خون بالا در طول دوره بارداری میباشد. آنتی اکسیدانهایی مانند ویتامین C ، کاروتنوئید و ویتامین E در پیشگیری از کم وزنی هنگام تولد ، تولد زودرس و کاهش درد زایمان ضروری است. ولی مصرف بیش از حد ویتامین A موجب ایجاد نقائص در هنگام زایمان میشود که باید به جای ویتامین A از بتاکاروتن استفاده نمود. همچنین ویتامین K1 برای کمک به لخته شدن طبیعی خون برای جلوگیری از خونریزی بیش از حد در بدو تولد مورد نیاز است. اسپیرولینا یگ منبع گیاهی فعال از ویتامینهای B1، B12 ، C ، کلسیم ، منیزیم ، اسید فولیک و غیره است که نیازهای رشدی جنین را فراهم می آورد. اسپیرولینا یک منبع بسیار غنی از آنتی اکسیدانهای طبیعی است که موجب سلامتی چشم و مغز جنین میشود. اسپیرولینا همچنین حاوی ویتامین K1 و K2 به مقدار قابل توجهی است که موجب لخته شدن طبیعی خون و تشکیل استخوان خوب در جنین میشود. اسپیرولینا حاوی ویتامین A است که به طور معمول مضر نیست بلکه مصرف بیش از حد اسپیرولینا در دوران بارداری توصیه نمیشود. همچنین اسپیرولینا دارای بالاترین مقادیر بتاکاروتن است.
اسیدهای چرب ضروری برای رشد مغز کودک و راحتی مادر است در صورتی که بدن بسیاری از مادران فاقد امگا 6 چرب و یا اسید گامالینولئیک است. اسپیرولینا غنی ترین منبع غذایی کامل و طبیعی از گاما لینوئیک و امگا 6 چرب است که اسیدهای چرب برای سلامتی زنان ضروری است.

یکی دیگر از مریضیهای شایع دوران بارداری کاندیدا (عفونت قارچی) است که اسپیرولینا با دارا بودن کلروفیل به دفع کاندیدا میپردازد.
آدرس (انگلیسی):
http://www.marcusrohrerspirulina.com/benefits/pregnancy/
خـداونــــــــدا ، عجیب به آغوشت از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام ، نوازشت را از ما نگیر! @@@@@@@@@@@@@@@@@ تاپیک نتیجه نهایی تمام تجربیات و تحقیقات من: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1135224
17- بخشی از متن یک سایت :
... اسپیرولینا به خاطر داشتن خاصیت آلایندگی موجب کوتاه تر شدن و آسانتر شدن قاعدگی شده و زنان احساس راحتی بیشتری در دوره قبل از قاعدگی مینمایند. اسپیرولینا حاوی اسید گامالینولنیک است که با تاثیر بر پروستاگلندین اثر مثبتی بر چرخه قاعدگی میگذارد. همچنین بسیاری از زنانی که در زمان یائسگی از اسپیرولینا استفاده نموده اند کمتر دچار علائم یائسگی شده اند و افرادی آرام تر ، پر انرژی تر و با آرامش بهتر بوده و گرگرفتگی کمتری داشته اند.
آدرس (انگلیسی):
http://www.marcusrohrerspirulina.com/benefits/women-2/

18- خواص دارویی اسپیرولینا : مبارزه با سرطان ، آنتی اکسیدان قوی ، ضد پیری ، بالا بردن سیستم ایمنی بدن ، دفع سموم بدن از فلزات سنگین و آلاینده ها و اشعه های مضر ، محافظت از اثرات تابش نور خورشید ، مبارزه با کم خونی ، کلسترول بالا را کاهش میدهد ، محافظت و تقویت تمام اندامهای حیاتی ، رفع خستگی عضلات و بالا بردن سطح انرژی بدن ورزشکاران ، بازیابی انرژی و نشاط ، کاهش احساس خستگی ، افزایش توده عضلانی ، کاهش گرفتگیهای عضلانی ، فراهم کردن اکسیژن بدن و عضلات ، ایجاد تعادل سیستم عصبی ، کاهش استرس و اضطراب و عصبانیت ، رفع افسردگی و بی خوابی ، کاهش مشکلات حافظه ، کاهش مشکلات افراد مسن ، کاهش فشار خون بالا ، محافظت از پوست ، محافظت از چشم ، تقویت ناخن ، تقویت مو ، ترمیم زخمها (مثل زخم معده) ، تنظیم دیابت و قند خون ، تنظیم اشتها ، پاک کردن فلور روده ، کاهش احساس گرسنگی به ویژه در زمان رژیم غذایی ، تحریک و ایجاد باکتریهای مفید برای هضم غذا ، رفع برخی از مشکلات روده.
از همه مهمتر :
کاهش دوره های قاعدگی دردناک ، کاهش دوره های قاعدگی بیش از حد ، کاهش خستگی دوران قاعدگی ، کاهش علائم یائسگی ، کمک به مقابله بهتر با بارداری ...
آدرس (انگلیسی): http://mr-ginseng.com/en/spirulina/ آپلود عکس 19- اسپیرولینا برای چه کسانی مفید است؟
برای همه مفید است مخصوصا برای افراد زیر :
افرادی که احساس خستگی میکنند و یا فاقد انرژی هستند ، مادران باردار و شیرده ، پدر و مادر پر مشغله ، کسانی که زندگی پرتنش دارند ، کسانی که ساعتهای طولانی کار میکنند ، افرادی که جیره غذایی آنان فاقد میوه ها و سبزیجات کافی باشد ، افرادی که به طور منظم سرما میخورند و آنفولانزا میگیرند ، کارگران شیفت شب ، افراد با رژیم غذایی پایین و محدود ، سالمندان ، کودکان فعال ، مردم خواهان سلامتی ...
آدرس (انگلیسی):
http://www.essential-organic-living.com/benefits-of-spirulina.html

20- کلرلا نوعی مواد غذایی است که بیشترین پژوهش در مورد آن انجام شده است ...
قابلیت سم زدایی کلرلا به دلیل دیواره سلولی خود منحصر به فرد است...
کلرلا دارای عصاره ای است که اثرات ضد باکتری ، ضد ویروسی و ضو توموری دارد...
نظرات برخی از داوطلبان که افرادی مسن بوده و در تحقیقات آزمایشی کلرلا مصرف کرده بودند :
- دست من سرد بود اما مصرف این قرصها آنها را گرمتر کرد.
- اشتهای من به مصرف شیرینی کاهش پیدا کرد
- مشکل موی من بهبود یافته است
- کاهش اشتها به غذا و سوزش سر دل و بوی بد دهان
- کاهش سر درد
- کاهش خواب آلودگی در طول روز
...
در مطالعات بالینی به عمل آمده از صدها نفر خواص درمانی و فواید سلامتی زیر گزارش شده است :
آلرژیها ، کم خونی ، آسم ، زخمها ، آنفولانزا ، بوی بد دهان ، آکنه و مشکلات پوستی ، سوختگی ، چرک و خونریزی لثه و دندان شل ، سندرم قبل از قاعدگی ، استرس ، اگزما ، کیست ، افسردگی ، سندرم خستگی مزمن و ویروس اپستین ، مشکلات مخمر کاندیدا (نوعی قارچ) ، تشنج ، فشار خون بالا ، اختلالات هورمونی ، ترک اعتیاد ، خماری الکل ، سم زدایی ، سمیت کبدی ، روده و سمیت روده بزرگ ، یبوست ، کلسترول ، تصلب شرایین ، زخم معده ، زخم اثنی عشر ، دیابت ، بیماریهای قلبی ، سرطان ، ضد ویروس ، نقرس ، ورم مفاصل ، چاقی ، سیاتیک ، سینوزیت و گرفتگی بینی ، ایدز ، کند کردن روند پیری ، آلزایمر ، هواسپرتی ، رشد و توسعه کودکان.
آدرس (انگلیسی):
http://www.bio-sources.com/chlorellabenefits
خـداونــــــــدا ، عجیب به آغوشت از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام ، نوازشت را از ما نگیر! @@@@@@@@@@@@@@@@@ تاپیک نتیجه نهایی تمام تجربیات و تحقیقات من: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1135224
21- قسمتی از متن یک سایت:
... آیا میدانستید که ژاپنی ها در طول سال از مزایای کلرلا استفاده میکنند؟ کلرلا به خوبی در آمریکا شناخته شده است ولی این قضیه در ژاپن کاملا متفاوت است زیرا در ژاپن کلرلا یکی از بهترین مکملهای غذایی برای فروش است و جامعه پزشکی ژاپن به طور کامل اثرات آن را پذیرفته اند. بنابراین مصرف کلرلا در ژاپن سابقه چندین ساله دارد و ما انتظار افزایش استفاده از آن را در ایالات متحده آمریکا داریم...
آدرس (انگلیسی): http://www.powersupplements.com/chlorella/chlorella-benefits.html آپلود عکس 22- خواص دارویی کلرلا : دفع سموم بدن از آلاینده ها و فلزات سنگین و غیره ، تصفیه نفس و بوی بدن ، بهبودی زخمها ، آنتی اکسیدان ، ضد پیری ، ضد سرطان ، اثر قوی بر سیستم ایمنی بدن ، محافظت از بیماریها و عفونت (التهاب گلو ، آنفولانزا ، سرماخوردگی ، التهاب حنجره ، التهاب لثه و غیره) ، مبارزه با کم خونی ، تصفیه خون ، تصفیه بافتهای بدن ، محافظت از رادیو اکتیو و اشعه یونیزان ، اکسیژلاسیون بدن ، تسکین دردهای التهابی و آرتروز ، حفاظت از بیماری کبد ، کمک برای رژیم لاغری ، اعتدال اشتها ، یبوست ، بازیابی هموستاز اسید و باز ، تنظیم گوارش و کبد ، تنظیم سطح کلسترول بالا در خون ، محافظت از پوکی استخوان ، دیابت ، کاهش فشار خون بالا ، مبارزه با افسردگی ، بازیابی انرژی ، ایجاد نشاط ، رفع خستگی مزمن با علت ناشناخته ، کاهش استرس و اضطراب.
آدرس (انگلیسی):
http://mr-ginseng.com/en/chlorella/

23- قسمتی از متن سایت :
... کلرلا دارای اثرات مفید گوناگونی از قبیل حمایت از سم زدایی طبیعی ، سلامت دستگاه گوارش ، تقویت سیستم ایمنی ، عملکرد آنتی اکسیدانی ، تعادل استروژن ، متابولیسم کلسترول ، کنترل وزن و گردش خون است.
در مطالعه ای در ژاپن بر روی زنان باردار نشان داده شد زنانی که روزانه 6000 میلی گرم کلرلا مصرف کرده اند سم دیوکسین شیر آنها 40 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این افزایش ایمنی SIGA در شیر آنان و در نتیجه ایمنی بالاتر فرزندان بود...
استرس و افسردگی در زندگی موجب اختلال در سیستم ایمنی بدن میشود که کلرلا موجب حفظ عملکرد سلولهای ایمنی حتی در استرسهای شدید میشود...
آدرس (انگلیسی):
http://www.wellnessresources.com/products/chlorella.php

24- قسمتی از متن سایت:
... کلرلا دارای یک آنتی بیوتیک طبیعی به نام کلرلین (CHLORELLIN) است که بر خلاف آنتی بیوتیکهای شیمیایی که دارای عوارضند و علاوه بر باکتریهای مضر به باکتریهای مفید نیز حمله میکنند ولی کلرلین موجود در کلرلا مانند یک آنتی بیوتیک طبیعی عمل میکند و با حمایت اسید لاکتیک طبیعی در واژن از سلامتی مهبل حمایت میکند. همچنین ثابت شده است که کلرلا یک روش درمانی بسیار کارآمد در عفونتهای باکتریایی است...
آدرس (انگلیسی):
http://www.chlorella-guide.com/en/the-microalga-chlorella.html
خـداونــــــــدا ، عجیب به آغوشت از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام ، نوازشت را از ما نگیر! @@@@@@@@@@@@@@@@@ تاپیک نتیجه نهایی تمام تجربیات و تحقیقات من: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1135224
25- در یکی از مراکز پژوهشی توکیو اثر کلرلا بر روی بسیاری از حیوانات آزمایشگاهی مورد مطالعه قرار گرفت. با خوراندن عصاره کلرلا به بچه خرگوش و بچه موش ، سرعت رشد آنها افزایش قابل توجهی داشت. همچنین آنان کمتر مساعد ابتلا به بیماری شده بودند. جالب توجه است که این حیوانات زودتر به بلوغ جنسی رسیده بودند و بارداری و میزان زاد و ولد آنها افزایش یافته بود. این آزمایش در حیوانات دیگر حتی زنبور عسل هم تکرار شد و همین اثرات در آنها نیز به اثبات رسید.
با مشخص شدن این اثر بخشی با تصویب دولت ژاپن فصل جدیدی از تحقیقات بر روی عصاره کلرلا آغاز شد. این دفعه آزمایش بر روی نوزادان و کودکان انجام گرفت. پس از 6 هفته مصرف کلرلا در دانش آموزان افزایش قابل توجهی در افزایش قدرت عضلات و پشت آنان مشاهده گردید. همچنین میزان سرماخوردگی و سایر بیماریهای تنفسی هم کاهش یافت. آپلود عکس همچنین مصرف روزانه 2 گرم در کودکان مدرسه به مدت 10 سال مورد بررسی قرار گرفت که موفقیت قابل توجهی در رشد سالم کودکان داشت. در آزمایشی دیگر معلوم گردید که کودکانی که از کلرلا استفاده کرده اند رشد سریعتری نسبت به دیگر کودکان داشته اند و دندانهای شیری آنان سالمتر و بدون حفره بوده است که علت ایجاد حفره یک عفونت باکتریایی است. همچنین اشتهای این کودکان بهتر بوده و رشد ذهنی و فکری آنان افزایش یافته بود.
آدرس (انگلیسی):
http://www.chlorella-guide.com/en/healthy-growth.html

26- در این سایت 9 غذا برای افزایش باردار شدن معرفی میشود که یکی از آنها کلرلا واسپیرولینا است:
... کلرلا و اسپیرولینا دارای مقادیر بالا و متراکم از مواد باروری هستند که بدن را سم زدایی نموده و کمبود مواد مغذی بدن را جبران و در نتیجه افزایش تولید مثل را موجب میشوند. آنها در درمان سندرم پیش از قاعدگی ، افزایش باروری ، تحریک غده تیروئید ، تعمیر و ترمیم سلولها ، RNA و DNA آسیب دیده بسیار موثرند.
آدرس (انگلیسی):
http://www.natural-health-for-fertility.com/fertility-foods.html

27- قسمتی از یک سایت :
... مواد نگهدارنده و مواد شیمیایی از سمومی هستند که اثرات منفی بر روی قوای جسمانی مرد میگذارند. برای کاهش اثرات مواد نگهدارنده و سموم شما باید مواد غذایی آلی که گران هستند را بخورید که هزینه قابل توجهی دارند مانند آجیل ، عسل طبیعی ، ماهی قزل آلای وحشی ، ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ) ، توت فرنگی ، توت Goji ، توت Acai و غیره ولی دو ماده غذایی خارق العاده آلی هستند که مطلقا بهترین غذا برای افزایش قدرت جنسی مردان میباشد که این خارق العاده ها کلرلا و اسپیرولینا است...
آدرس (انگلیسی):
http://doctorhelps.com/articles/54/dfeefcfhedfefhachfcdfe/

28- قسمتی ازمتن سایت:
...کلرلا و اسپیرولینا در میان افرادی که برای بارداری تلاش میکنند شناخته شده است. آنها به افزایش باروری و آوردن نوزادی سالم کمک میکنند. همچنین باعث افزایش سلولهای تولید مثل مانند تخمک و اسپرم میشوند...
آدرس (انگلیسی):
http://rbmarketmagic.com/cats/facts-about-chlorella-and-blue-green-algae-spirulina/

29- متن در مورد یک آزمایش در ژاپن:
70 زن باردار مبتلا به کم خونی و فشار خون ناشی از حاملگی در بیمارستان نارا مورد مطالعه قرار گرفتند که 38 نفر با تغذیه معمولی و 32 نفر با تغذیه روزانه 6 گرم قرص کلرلا از هفته 12 بارداری تا زمان زایمان تحت درمان قرارگرفتند. در سه ماهه اول نسبت کم خونی گروهی که از کلرلا استفاده کرده بودند به طور قابل توجهی کمتر از افرادی بود که از کلرلا استفاده نکرده بودند. در سه ماهه دوم و سوم نیز بروز فشار خون در آنان بسیار کمتر از گروهی بود که کلرلا مصرف نکرده بودند.
آدرس (انگلیسی):
http://www.sunchlorella.com/assets/files/100728 Scientific Report/100728-1.pdf
خـداونــــــــدا ، عجیب به آغوشت از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام ، نوازشت را از ما نگیر! @@@@@@@@@@@@@@@@@ تاپیک نتیجه نهایی تمام تجربیات و تحقیقات من: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1135224
30- قسمتی از متن سایت:
از کلرلا در طول دوره فولیکولار (از آغاز دوره تا تخمک گذاری) استفاده میشود تا موجب رشد بهتر فولیکول و تخمک سالم شود. همچنین محتوای کلروفیل بالای کلرلا موجب تولید سلولهای قرمز در خون شده و مشکلات و دردهای دوره قاعدگی را کاهش میدهد و به تولید خون جدید به جای خونهای از دست رفته کمک میکند.
آزمایشات بالینی نشان داده اند که کلرلا میتواند انتقال مواد سمی از مادر به جنین را به طور موثر از بین ببرد. در حال حاضر به دلیل زندگی مدرن مجموعه ای از مواد شیمیایی در بدن بسیاری از مادران وجود دارد که بر اساس مطالعات اخیر نشان داده اند که نمونه های خون گرفته شده از نوزادان تازه متولد شده شامل بیش از 200 نوع ماده شیمیایی مصنوعی میباشد. همچنین کلرلا با دارا بودن مواد مغذی نیازهای بدن کودک و مادر را برآورده نموده و موجب ازدیاد شیر مادر میشود.
آدرس (انگلیسی): http://www.healthwise-clinic.com/product.php/33/ آپلود عکس 31- قسمتی از متن سایت:
... کلرلا در رفع عوارض سندرم تخمدان پلی کیستیک کمک میکند. چون مبتلایان به تخمدان پلی کیستسک دچار انسولین بالا و افزایش چربی بدن میشود با توجه به آزمایشات مختلف ، کلرلا با بهبود بر روی انسولین و پایین آوردن چربی به درمان آن کمک میکند...
آدرس (انگلیسی):
http://www.alchemyofserendipity.com/natural-supplements-for-polycystic-ovary-syndrome/

32- در طیف گسترده ای از مطالعات بالینی نشان داده شد که کلرلا و اسپیرولینا برای کاهش وزن بسیار موثرند. کمبودهای تغذیه ای و در نتیجه یک سیستم غدد درون ریز ناکارآمد موجب ترشح بیش از حد انسولین شده که موجب افزایش اشتها میگردد. کلرلا و اسپیرولینا با داشتن مواد مغذی مورد نیاز بدن سیستم غدد درون ریز را به حالت تعادل برمیگردانند و اشتها را کاهش میدهند. بهترین برنامه لاغری استفاده از یک رژیم غذایی به همراه مصرف کلرلا و اسپیرولینا و با حذف غذاهای تصفیه شده ، هیدروژنه ، روغن و قند به علاوه یک برنامه منظم ورزشی است. نقش دیگر این جلبکها در از دست دادن وزن اسید گاما لینولنیک در اسپیرولینا است که به کنترل انسولین کمک میکند و قند خون تنظیم میشود.
آدرس (انگلیسی):
http://naturalchlorellaspirulina.com/2011/07/natural-chlorella-and-spirulina-and-weight-loss/

33- قسمتی از متن سایت:
... اسپیرولینا با تنظیم غدد درون ریز موجب کم شدن اشتها میشود. اسپیرولینا با دارا بودن پروتئین فراوان ، کلروفیل ، بتا کاروتن ، لینولنیک اسید و مواد تغذیه ای متعادل میتواند سوخت و ساز چربی را تنظیم نموده و با داشتن ارزش تغذیه ای بالا با مقدار کم انرژی و کم چربی در کم نمودن وزن موثر باشد. رژیمهای لاغری نیز موجب عوارض جانبی میشود که مصرف اسپیرولینا در کنار آن از این عوارض جلوگیری میکند و کم خونی ناشی از رژیم غذایی اتفاق نمیافتد.
آدرس (انگلیسی):
http://www.osack.com/spirulina-slimming-capsule

34- کلرلا و اسپیرولینا دارای مدیریت وزن هستند و حرکت روده را تحریک کرده و مانع کند هضمی میشوند. کند هضمی یکی از دلایل شایع افزایش وزن ناخواسته است. ما زمانی احساس گرسنگی مینماییم که قند خون یا اسید آمینه بدن کم شود. کلرلا و اسپیرولینا یک منبع بسیار متمرکز از پروتئین حاوی پلی ساکارید هستند که سطح قند خون را بالا میبرند و همچنین متابولیسم تنبل را فعال مینمایند. این غذاهای سبز به راحتی جذب بدن شده و در نتیجه کاهش اشتها را موجب میشود. البته با خوردن این غذاها لاغری به سادگی رخ نمیدهد بلکه آنها تنها محیط مناسب برای کاهش وزن را ایجاد میکنند و خود فرد نیز باید رژیم غذایی خود را تغییر دهد...
آدرس (انگلیسی):
http://www.chlorella-europe.com/product_info/benefits.html
خـداونــــــــدا ، عجیب به آغوشت از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام ، نوازشت را از ما نگیر! @@@@@@@@@@@@@@@@@ تاپیک نتیجه نهایی تمام تجربیات و تحقیقات من: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1135224
35- خلاصه ای از کتاب نقش جلبک سبز کلرلا ولگاریس در حفظ و ارتقاء سلامت نوشته توشیروکانو دکتر و محقق ژاپنی :
دنیای ما طی چندین دهه گذشته شکلی پیچیده پیدا کرده است. آلودگی محیط زیست بر روی حیات ، استفاده از طبیعت و حتی تفریحات تاثیر گذاشته است. بیماریهای مزمن و اختلالات عصبی در حال گسترش است و هر روز بر اهمیت مقابله با سمومی که بدن را تحت تاثیر قرار میدهند افزوده میشود. سیستم ایمنی بدن ما با انبوه سمومی دست و پنجه نرم میکند که ساخته دست بشر هستند. اما ما محکوم نیستیم و طبیعت ما را به بهترین شکل با کلرلا ولگاریس محافظت میکند.
کلرلا نوعی جلبک سبز رنگ میکروسکوپی ساکن در آبهای شیرین میباشد که بیشترین مطالعات و مقالات علمی در خصوص آن انجام پذیرفته و بیشترین مطالعات علمی را در جهان به خود اختصاص داده است. آپلود عکس کلرلا اندازه ای در حدود یک گلبول قرمز دارد و غشاء سلولی خاصی که دارد میتواند دی اکسین ، سرب ، جیوه و سایر سموم را به خود جذب نماید. آزمایشات نشان داده که کلرلا با سرعت و موفقیت سرب را از بدن حیوانات آزمایشگاهی برداشت میکند. کلرلا همچنین مواد سرطانزا را به نحوی موثر از بدن خارج میکند. مادرانی که در زمان بارداری از این منبع غذایی استفاده کرده اند کودکانی سالم تر و تیزهوش تر دارند. بسیاری از مصرف کنندگان کلرلا توانسته اند خود را از چنبره آسیبها و بیماریها رها کنند و جوانتر و شادابتر بمانند.
تقریبا1/5 تا 2 میلیارد سال از پیدایش کلرلا در کره زمین میگذرد. کلرلا در آبهای شیرین یافت میشود و وظیفه اصلی آن سمزدایی و تسویه آبها میباشد که CO2 را مصرف نموده و O2 و مواد غذایی نظیر قند و نشاسته تولید مینماید. کلرلا در مقایسه با سایر گیاهان غلظتهای بالایی از کلروفیل را داراست و قدرت فتوسنتز چندین برابر بیش از سایر گیاهان میباشد.
کلرلا حاوی مواد مغذی زیادی نطیر پروتئین ، ویتامین ، املاح ، فیبرهای غذایی و مواد آنتی اکسیدان بوده و به هضم و جذب غذا کمک میکند ، دیواره سلولی آن نازکتر از سایر انواع آن است که موجب جذب بالای 82 درصدی آن میشود. کلرلا دارای عصاره ای به نام CVE است که باعث تقویت سیستم ایمنی ، بهبود عملکرد کبدی ، کاهش فشار خون بالا و کنترل قند خون میگردد.
نقش کلرلا در تغذیه روزمره :
1- کاهش کلسترول در خون و کبد : مطالعات زیادی نشان داده است که کلرلا میتواند در بهبود بیماریهای ناشی از تغذیه غیر اصولی موثر بوده و در پاکسازی خون مفید باشد. در حیوانات آزمایشگاهی که جیره غدایی بالای کلسترول دریافت کرده بودند با مصرف کلرلا میزان کلسترول در سرم و کبد آنها کاهش یافت. در آزمایشات انجام گرفته بر روی بیماران مبتلا به کلسترول بالا ، پس از مصرف روزانه 9 گرم کلرلا به مدت یک سال کلسترول خونشان به میزان قابل توجهی پایین آمد.
2- بهبود فشار خون : در آزمایشات انجام شده بر روی موشها با فشار خون بالا ، کلرلا مانع افزایش فشار خون در آنها شد. در مطالعات انسانی ، هنگامی که کلرلا به 15 نفر با سن بالای 60 سال به مدت 8 سال داده شد ، فشار خون هیچ یک از افراد بالا نرفت.
3- بهبود دیابت : مطالعات زیادی بر تاثیر کلرلا در رژیم غذایی دیابتیها صورت گرفته است. در یک تحقیق ، هشت بیمار دیابتیک در سنین 50 تا 80 سال به صورت روزانهکلرلا را به عنوان مکمل غذایی دریافت میکردند که آزمایشات قند ناشتا و کلسترول تام به مقادیر طبیعی آن نزدیکتر شده بود تا جایی که سه نفر از آنها نیازی به دریافت دارو نداشتند.
4- پیشگیری از آترواسکلروز : هرچه سن ما بالاتر میرود مشکل آترواسکلروز در عروق ما بیشتر میشود. آترواسکلروزیس خود منجر به بیماریهای قلبی و عروقی میشود. در آزمایشی بر روی خرگوشهای مورد آزمایش که دچار آترواسکلروتیک شده بودند با مصرف کلرلا توانستند آن را کنترل کنند.
5- بهبود زخمهای معده : مطالعات نشان داده شده که مصرف کلرلا در پیشگیری و نیز بهبودی زخمهای گوارشی موثر است. کلرلا با تقویت عوامل دفاعی در دستگاه گوارشی و حفظ موسین این اثر را اعمال میکند.
6- بهبود کم خونی : اثر کلرلا در میان سه گروه دختران دبیرستانی ، زنان باردار و آسیب دیدگان بمباران اتمی مورد مطالعه قرار گرفته است. به 30 دختر دانش آموز دبیرستانی مبتلا به کمبود آهن به مدت 4 ماه 10 گرم کلرلا داده شد. میزان هموگلوبین ، تعداد گلبول قرمز و هماتوکریت در آنان به سطح عادی رسید. 5 خانم حامله روزانه 2 گرم کلرلا به مدت 3 ماه مصرف کردند. میزان هموگلوبین و آهن خون در آنان بهبود یافت. به 10 نفر از قربانیان بمب اتمی روزانه 5 گرم کلرلا به مدت 8 ماه داده شد و هموگلوبین و تعداد سلولهای قرمز در آنان بالا رفت. آپلود عکس فوائد سم زدایی کلرلا ولگاریس :
1- دفع سموم PCBs : آلودگی با مواد PCBs نخستین بار در سال 1968 در شهرهای ناکازاکی و فوکواوکا مشاهده شد. به افراد مبتلا غذای حاوی 10 درصد کلرلا به مدت 4 هفته داده شد. علائم مسمومیت کاهش یافت و بهبود حاصل گردید.
2- دفع دی اکسین : دی اکسین از شایعترین آلوده کننده های محیط زیست در سراسر جهان است. دی اکسین به سختی متابولیزه شده و در بدن به طور وسیعی ذخیره میشود. در آزمایشی با مصرف کلرلا نیمه عمر دی اکسین به نصف و یا کمتر حالت معمولی کاهش یافته و جذب آن توسط بدن را مهار و دفع آن را سرعت میبخشد.
3- دفع سم کادمیوم ( از سموم سنگین) : محققین بعد از مصرف کلرلا در بیماران مسموم شده با کادمیوم متوجه شدند که کادمیوم جمع شده در بدن بیماران تخلیه شده است. میزان دفع کادیوم در حالت عادی توسط بدن ناچیز است اما با مصرف روزانه 6 گرم کلرلا ، دفع کادمیوم از طریق مدفوع و ادرار افزایش میابد.
4- دفع سم جیوه : در یک تحقیق دکتر میشیما از بیمارستان میناماتا میزان 4/5 گرم کلرلا را به بیماران مبتلا به مسمومیت با جیوه به مدت 3 ماه تجویز کرد. گزارشات بهبود عوارض سوء تغذیه در بیماران را تایید کردند. همچنین آثار ناخوشایند بیماری کاهش یافته و میزان هموگلوبین ، گلبول قرمز خون و پروتئین سرم افزایش یافت.
5- دفع سم آرسنیک : با مصرف روزانه 5 گرم کلرلا در روز به مدت 7 ماه در مبتلایان به مسمومیت با آرسنیک ، ترشح آرسنیک به داخل ادرار افزایش یافته و میزان آن در خون کاهش یافته و در نتیجه بیماری بهبود پیدا میکند.

تاثیر کلرلا ولگاریس بر بهبود یبوست :
با مصرف ناکافی غذاها با منشاء گیاهی ، میوه و سبزیجات و افزایش استفاده از غذاهای آماده ، بسیاری از ما از دریافت مواد مغذی ضروری محروم میمانیم مخصوصا خانمهای جوان به دلیل رژیم غذایی نامناسب دچار یبوست میشوند. فیبرهای غذایی موجود در کلرلا در بهبود یبوست موثر بوده و ترکیبات چربیهای مفید و کلروفیل موجود در آن با افزایش حرکات روده در دفع بیشتر کلسترول و ترشخ بیشتر اسیدهای صفراوی ، در این روند بهبودی یبوست تاثیر گذار هستند.

تاثیر کلرلا ولگاریس بر تقویت سیستم ایمنی :
1- اثر ضد تومور : اثر ضد تومور کلرلا بر روی موشهایی که به طور مصنوعی سلولهای سرطانی مختلف در بدن آنها قرار داده شده بود مورد بررسی قرار گرفت. بعد از مصرف خوراکی کلرلا ، افزایش تولید گرانولوسیتها و ماکروفاژها و نیز کاهش وزن تومور ، کنترل تکثیر تومور و در نتیجه افزایش عمر مشاهده گردید.
2- کاهش آثار سموم ناشی از داروهای ضد سرطانی و پرتودرمانی: شیمی درمانی و پرتو درمانی در کسانی که برای مقابله با سرطان از آن استفاده میکنند دارای عوارضی از جمله ریزش مو مشکلات پوست و ناخن ، کاهش گلبول سفید و پایین آمدن مقاومت بدن و ... میباشد که کلرلا دارای عصاره ای به نام CVE است که به کاهش سموم داروهای ضد سرطانی و پرتودرمانی کمک میکند و عوارض آنها را کاهش میدهد.
3- تقویت مقاومت در برابر عفونت : بیماریهای عفونی بر اثر حمله و تکثیر عوامل پاتوژن نظیر باکتریها و ویروسها ایجاد میشوند. در آزمایشی باکتریهای کولون را برای ایجاد یک عفونت به داخل حفره شکمی وارد کردند که با گذشت 1 و 6 و 24 ساعت تعداد باکتریهای زنده شمارش گردید. با مصرف کلرلا مقدار باکتریهای زنده به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته بود.
در آزمایشی دیگر اثر کلرلا را بر روی موشهای آلوده شده با عفونت لیستریا مورد بررسی قرار گرفت. در گروه اول همه موشهای عفونی شده با لیستریا مردند اما در گروه دوم به موشهایی که کلرلا به صورت خوراکی مصرف کرده بودند مقاومت آنها در برابر باکتری افزایش یافت.
4- اثرات ضد آلرژی: در آزمایشی بر روی موشهای آزمایشگاهی نشان داده شد که کلرلا باتنظیم سلولهای T- helper تولید غیر عادی آنتی بادیها را کم کرده و به بهبود بیماری آلرژیک کمک میکند.
5- اثرات ضد عفونت سایتومگالوویروس: در یک تحقیق با دادن مقادیر کشنده ای از این ویروس ، آن موشهایی که کلرلا مصرف کرده بودند زنده ماندند در حالی که همه موشهای گروه دیگر مردند. با تحقیق بر روی طحال و کبد موشهایی که کلرلا مصرف کرده بودند نشانداده که تکثیر ویروس در این اندام متوقف شده و بافتها ترمیم یافته است.
6- عفونت ویروس ایدز: با اولین آلودگی سیستم ایمنی تخریب شده و بیماریهای عفونی و تومورهای بدخیم افزایش میابد. با مصرف کلرلا به موشهای مبتلا در مدت 2 هفته مقاومت بدن آنها در برابر باکتریها افزایش یافته و بعد از چهار هفته عفونت ها متوقف گردیده است. همچنین کلرلا در بهبود سلولهای آسیب دیده توسط ویروس موثر است.
آدرس (فارسی):
http://www.algomed.ir/
(کسانیکه میخوان این کتاب رو دانلود کنن بعد از مراجعه به این سایت در قسمت " کتاب آلگومد" کلیک کنن که صفحه ای بازمیشه و تو اون صفحه هم متن انگلیسی کتاب و هم متن ترجمه شده به زبان فارسی برای دانلود به صورت PDF گذاشته شده)
خـداونــــــــدا ، عجیب به آغوشت از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام ، نوازشت را از ما نگیر! @@@@@@@@@@@@@@@@@ تاپیک نتیجه نهایی تمام تجربیات و تحقیقات من: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1135224
تذکرات:
1- مصرف این جلبکها روی جعبه اونها زده شده که کلرلا رو افراد بزرگسال میتونن روزانه 8 تا 12 عدد بخورند و اسپیرولینا هم روزانه برای افراد بزرگسال 4 تا 6 عدد هست. برای کودکان هم نصف این مقدار باید مصرف بشه یعنی کلرلا 4 تا 6 عدد و اسپیرولینا 2 تا 3 عدد.
2- این قرصها مصرف دوگانه دارن و اونهایی که اضافه وزن دارن و میخوان لاغر بشن یک ساعت قبل از غذا بخورن و اونهایی که کمبود وزن دارن و دچار سوء تغذیه هستن اونها رو یک ساعت بعد از غذا بخورن.
3- از مصرف همزمان کلرلا واسپیرولینا با ویتامین C باید اجتناب کنید چون ویتامین C با داشتن اسید اسکوربیک اثر سم زدایی کلرلا و اسپیرولینا رو از بین میبره. بنابراین مصرف ویتامین C حداقل باید یک ساعت بعد از مصرف کلرلا و اسپیرولینا باشه. مولتی ویتامینها هم حاوی ویتامین C هستن ، پس اونها رو هم همزمان با کلرلا و اسپیرولینا مصرف نکنید.
4- نحوه مصرف کلرلا و اسپیرولینا رو تو سایتها زده که گفتن میشه تو دو نوبت استفاده کرد مثلا اگه کسی میخواد روزانه 8 تا کلرلا بخوره 4 تا بعد ناهار و 4 تا بعد شام بخوره ولی مصرف اونها در فاصله زمانی کمتر اثر بهتری داره مثلا اگه هر 6 ساعت 2 تا کلرلا بخوره اثرات درمانیش زودتر اثر میکنه (هرچه فاصله زمانی بین مصرف قرصها کمتر باشه رادیکالهای آزاد فرصت کمتری برای تخریب دیواره سلولی و DNA و ... پیدا میکنن)
5- کلرلا قبلا توسط کشور آلمان با اسم آلگومد تولید میشد که ایران هم اونها رو میخرید ولی بعد از تحریم به ایران نداد و یه مدتی تو داروخونه ها پیدا نمیشد. بعد مدتی نوع چینی کلرلا هم به بازار اومد که سمی بود و من توصیه میکنم که اگه نوع چینی رو دیدید نخرید چون چین اونها رو تو مکانهای باز تولید میکنه و این جلبک سموم محیط رو جذب میکنن و تولید استاندارد باید تو مکانهای بسته انجام بشه. جدیدا تایوان هم کلرلا و هم اسپیرولینا رو تولید کرده که تو بیشتر داروخونه ها موجودن. آپلود عکس جلبک کلرلا ساخت آلمان (آلگومد) آپلود عکس نوع چینی که سمی هستن آپلود عکس کلرلا ساخت تایوان آپلود عکس اسپیرولینا ساخت تایوان 6- موقع مصرف هم پس از برداشتن قرص سریعا در ظرفش رو محکم ببندید چون در صورت شل بستن یا نبستن در قوطی ، قرصها سموم و آلودگیهای هوا رو جذب میکنن.
7- بعد از خوردن قرصها حتما یک تا دو لیوان آب بخورید تا گوارش شما بامشکل دچار نشه
8- یکی دو روز اول از تعداد کم شروع کنید مثلا روزی یکی یا دو تا بخورید تا معده شما به این قرصها عادت کنه.
9- در دوران حاملگی هم مصرف بیشتر از حد مجاز این قرصها با عوارض جانبی همراهه و حتما به میزان ذکر شده مصرف کنید تا اثرات مثبت خودش رو بگذاره.
10- کسانی هم که مریضی قلبی دارن و داروی وارفارین (کومادین) استفاده میکنن باید از مصرف اون خودداری کنن چون وارفارین اثرات ضد انعقادی داره ولی این جلبکها سرشار ازویتامین K هستن.
خـداونــــــــدا ، عجیب به آغوشت از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام ، نوازشت را از ما نگیر! @@@@@@@@@@@@@@@@@ تاپیک نتیجه نهایی تمام تجربیات و تحقیقات من: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1135224
من خودم میخام اولین کسی باشم که تجربیات درمانیم رو مینویسم و در اختیار دوستان قرار میدم :
1) مصرف کلرلا تو مدت 3 هفته تحرک اسپرم نوع a شوشوم رو از 2 درصد به 16درصد رسوند یعنی 8 برابر افزایش داد و مورفولوژی هم 8 درصد افزایش داشت. ، میزان فعالیت آکروزومی اسپرم هم 42 تا افزایش داشت. مصرف اسپیرولینا هم تو مدت 3 هفته اثرات مشابهی داشت به علاوه اینکه تعداد کل اسپرم رو 131 میلیون افزایش داد. یعنی کلرلا توی کیفیت اسپرم تاثیرش بیشتر از اسپیرولینا بود و اسپیرولینا هم تو تعداد اسپرم و غلظتها اثر فوق العاده ای داشت.
(آدرس تاپیک تجربیات کامل شوشوم تو درمان اسپرم از زمانی که بهش پیشنهاد اهداء جنین دادن تا زمانی که جواب آزش نرمال شد و من طبیعی باردار شدم:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=529160&PageNumber=1&msg=ok )
2) شوشوم حدود 10 ساله که مشکل آلرژی داشت و هر صبح عطسه های پشت سرهم داشت و مخاط گلوش هم میسوخت ولی با مصرف سه هفته ای این قرصها تا 90 درصد کاهش پیدا کرد.
3) همچنین شوشو چند سالی بود که خستگی مفرط تو پاهاش داشت حتی اگه فعالیتی هم نکیمرد این خستگی ولش نمیکرد ولی با مصرف اینها این حالت تقریبا از بین رفت.
4) من هم مشکل کیست سینه داشتم که با مصرف 3 هفته ای کلرلا از بین رفت.
4) با مصرف این قرصها ریزش موهام کمتر شد
5) چندماه پیش که من چند روزی رو تو بیمارستان بعثت بستری بودم برای وصل کردن سرم چون نمیتونستن رگ دستم روبگیرین از رگ مچ دستم استفاده کردن و هر روز چندین بار همومن قسمت رو سوزن میزدن که بعد از ترخیص متوجه شدم که تو اون قسمت دستم غده ای در اومده که به اندازه یک نخود بود. از زمان استفاده از این جلبکها هر روز اون کوچیکتر شد تا اینکه به کلی از بین رفت.
6) قاعدگی ام هم کوتاهتر شد و اثرات درد سینه قبل از قاعدگی به کلی از بین رفت و درد شکم قبل از قاعدگی بسیار کمتر شد.
7) توی ماه رمضون هم بوی بد دهان من و شوشو خیلی کمتر شده بود.
خـداونــــــــدا ، عجیب به آغوشت از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام ، نوازشت را از ما نگیر! @@@@@@@@@@@@@@@@@ تاپیک نتیجه نهایی تمام تجربیات و تحقیقات من: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1135224
زندگی زیباست.........[smiley]s/sm79.gif[/smiley][smiley]s/sm79.gif[/smiley][smiley]s/sm79.gif[/smiley][smiley]s/sm81.gif[/smiley][smiley]s/sm82.gif[/smiley][smiley]s/sm82.gif[/smiley][smiley]s/sm79.gif[/smiley][smiley]s/sm79.gif[/smiley][smiley]s/sm79.gif[/smiley][smiley]s/sm81.gif[/smiley][smiley]s/sm82.gif[/smiley][smiley]s/sm82.gif[/smiley][smiley]s/sm79.gif[/smiley][smiley]s/sm79.gif[/smiley][smiley]s/sm79.gif[/smiley][smiley]s/sm81.gif[/smiley][smiley]s/sm82.gif[/smiley][smiley]s/sm82.gif[/smiley][smiley]s/sm79.gif[/smiley][smiley]s/sm79.gif[/smiley][smiley]s/sm79.gif[/smiley][smiley]s/sm81.gif[/smiley][smiley]s/sm82.gif[/smiley][smiley]s/sm82.gif[/smiley][smiley]s/sm79.gif[/smiley][smiley]s/sm79.gif[/smiley][smiley]s/sm82.gif[/smiley][smiley]s/sm82.gif[/smiley]
قرص کلرلا و اسپیرولینا توی داروخونه ها موجوده و ساخت کشور تایوانه. پس چیزی تو جیب من نمیره!!!
فقط کافیه به سایتهایی که گذاشتم یه سری بزنی یا اینکه اسم فارسی اونها رو تو گوگل سرچ کنی متوجه حرفهای من میشی.
خـداونــــــــدا ، عجیب به آغوشت از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام ، نوازشت را از ما نگیر! @@@@@@@@@@@@@@@@@ تاپیک نتیجه نهایی تمام تجربیات و تحقیقات من: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1135224
2706
ارسال نظر شما
2687