2703
2553

دوستان گل نی نی سایتی این ادرس دفتر معاملات ملکی خودمونه تو نوشهرو اطراف درخدمتتون هستیمجون ادرسaftab_realstate@

09044762574رضابابایی


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2720

 آگهی فروش ویلا

انسان همیشه به دنبال ایجاد کیفیت های خاص فضایی برای خود بوده.این فضا ها عمدتا در طول تاریخ از ترکیب معماری و منظر سبز بوجود آمده اند.اوج شکوه معماری ایرانی در ترکیب با طبیعت را میتوان در باغ های ایرانی مشاهده کرد.باغ های ایرانی عموما دارای یک کوشک در داخل خود میباشند.

این باغ ها به طور کلی به صورت سکونت گاه های موقت و در فصل های خاص مورد استفاده قرار میگرفت. کوشک های قرار گرفته در باغ های ایرانی را میتوان گونه ای از ویلا سازی در معماری سنتی ایران در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید : خرید ویلا در شمال و راهنمای خرید

هرچند که باغ ایرانی به خودی خود از کیفیت ها و شاخصه های منحصر به فردی برخوردار است اما میتوان این دو فضا را از لحاظ کاربری و هدف طراحی با یکدیگر مقایسه کرد.ما برای درج آگهی فروش ویلا در خدمت شما هستیم.

بیشتر بخوانید : تکنیک های فروش املاک

در ایران در فرهنگ عامه معمولاً به خانه‌هایی که نمای چهار طرف داشته باشندیا سقف شیب‌دار داشته باشند. خانه‌های ویلایی گفته می‌شود.در شمال ایران به خاطر اقلیم مرطوب اکثر خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته می‌شدند.با گسترش شهرها از تعداد ویلاها در مراکز شهرها کاسته شد ولی در حومه و شهرک‌های ویلاها به چشم می‌خورند.

آگهی فروش ویلا را از ما بخواهید.


https://shepino.com/آگهی-فروش-ویلا/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بيايد عاشقم

goli7778 | 15 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز