2726
عنوان

از کجا باید شروع کنم؟ آیا می‌توانم به دلیل ضرب و شتم طلاق بگیرم؟

| مشاهده متن کامل بحث + 74443 بازدید | 453 پست

سلام دوستان گلم واقعا جای تاسف داره الان در عصر حاضر هنوز خشونت هایی بر علیه خانم های عزیز و هم جنس های عزیزم اعمال میشه ولی تو رو خدا ساکت نشینید حقتون رو بگیرید و توکلتون به خدا باشه تنها راهنمایی که از من بر میاد اینه که وکیل خانواده  ب شما معرفی کنم که کارش رو خوب بلده و می تونه حقتون رو بگیره

می تونید به آدرس سایتش مراجعه کنید علیرغم این که در رادیو تلویزیون برنامه داره و معروفه ولی انصاف داره 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام به همگی تو رو خدا اگه اطلاعاتی دارید کمکم کنید سه ساله که درگیر دادگاه و دادگاه بازی هستم ولی ه ...

عزیزم وارد این سایت شو   و از وکیل خانواده حتما مشورت بگیر

2728

خوب باید دید مشکل چی هست ، اول اینکه زمینه ازدواج کردن علاقه داشتن به یکدیگر بوده خوب حالا چی شده که خشونت وارد زندگی شده ، آیا مقطعی هست یا دائمی ، بعد اگر اتفاق می افته فکر کنم گزینه درست تماس با پلیس و بعد رفتن به خانه پدری هست تا معلوم میشه به هر حال آیا مرد پشیمان است یا اصلاً امکان بخشش هست و یا مشکل روانی بوده یا مقطعی بعد تصمیم گرفت ، میشه شکایت کرد و حداقل تعهد گرفت از مرد برای عدم تکرار و یا با گزارش پلیس به دادگاه شکایت کرد.

سلام به شما دوست عزیز و همه خانم های نازنین نی نی سایت 

به نظر من آگاهی خانم ها نسبت به حقوقی که در جامعه دارن باعث قدرتمند شدنشون میشه و کمک میکنه بتونن در برابر ظلم ایستادگی کنن و از حق خودشون دفاع کنن. 

تو این زمینه خداروشکر الان سایت های خوبی وجود دارن که مطالب مفیدی داخلشون پیدا میشه. یکی از همین سایتا که من خودم میخونم مطالبشو https://dadgarvakil.com هست. گفتم به شما هم پیشنهاد بدم مطالعه کنید.

با سلام خدمت شما و همه دوستان.


قطعا راهی هست. در این شرایط شما باید در اسرع وقت به پزشکی قانونی مراجعه کنید و ازشون یک نامه مبنی بر اینکه این اقا منو مورد ضرب و شتم قرارداده بگیرید. حتی اگر نمیتونید فورا که تا آثار ضرب و شتم هست به پزشکی قانونی مراجعه کنید میتونید به پلیس زنگ بزنید تا اونها نامه موقتی رو به شما بدن تا بتونید در سریع ترین زمان به پزشکی قانونی مراجعه کنید.


با استفاده از اون نامه و مراجعه به دادگاه می تونید خیلی کارها انجام بدید. مثلا میتونید حق طلاق بگیرید و ... در حقیقت ضرب و شتم میتونه یکی از عوامل فسخ نکاح باشه که شما میتونید ازش استفاده کنید.


اما به نظر من در زندگی مشترکی که کاسه عفت بشکنه و ارزش ها تا اونجایی ریخته بشه که کار به کتک کاری برسه، اون زندگی رو باید ترک کرد. چرا که موندن در اون زندگی چیزی جز حال بد برای شما به همراه نخواهد داشت. 


حتی اگر فرزندی هم دارید و به بهانه اون میخوایید بمونید باز هم من توصیه می کنم که جدا بشید بهتره. چرا که بچه ها برای تربیت نیاز به یک محیط امن و اروم دارن نه یک محیط متشنج. این فضا به شدت میتونه روی روحیه بچه ها تاثیر بد بگذاره.


در انتها اشاره کنم که شما با داشتن نامه پزشکی قانونی می تونید بدون نیاز به وکیل طلاق توافقی در تهران یا حتی بدون وکیل طلاق در تهران پروسه طلاق خودتون رو انجام بدید.



زندگی اون روزی تموم میشه که ما اون دلایلی رو که باعث میشن بدون وابستگی به دیگران شاد باشیم، فراموش کنیم و یا نادیده بگیریم.
2706
ارسال نظر شما
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز