2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
2738

سلام و عرض ادب عزیزان گروه این پیام درسته و حقیقت داره : 

پس جای نگرانی نیست خداروشکر 🙏



*ایتالیا از راز مرگ کرونایی ها پرده برداشت و دست چین و سازمان بهداشت جهانی رو شد!!!چین و سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده بودند به هیچ وجه اجساد فرد مبتلا به کرونایی را کالبد شکافی نکنید ولی پزشکان ایتالیایی با کالبد ۴شکافی اجساد افراد کرونایی به مورد جالبی رسیدند!!!*👇

و کرونا ویروس نیست میکروب هست

 در ایتالیا ، CORONAVIRUS REMEDY نهایی پیدا شد. *

 با تشکر از پزشکان ایتالیایی که سرانجام نافرمانی قانون جهانی بهداشت WHO برای انجام کالبد شکافی بر روی مردگان Coronavirus نیستند و آنها کشف کردند که * این یک VIRUS نیست بلکه BACTERIA * است که باعث مرگ می شود !!!  این امر باعث می شود لخته های خون شکل بگیرد و منجر به مرگ بیمار شود.  خانواده های جهانی باید شروع به درخواست کالبد شکافی در بستگان مرده خود کنند!


 - ایتالیایی به اصطلاح Covid-19 ضرب و شتم می کند ، چیزی غیر از "انعقاد داخل عروقی منتشر نشده" (ترومبوز).


 * و راه مبارزه و یا درمان آن با "آنتی بیوتیک ها ، ضد التهابات و ضد انعقاد کننده ها" مثل آسپیرین ساده است ... و این نشان می دهد که این بیماری بدرستی درمان شده است. *

 این خبر هیجان آور برای کل جهان توسط پزشکان ایتالیایی تولید شده است که کالبد شکافی را بر روی اجساد تولید شده توسط کووید 19 انجام داده اند.

 🔷 حتی بیشتر ، به گفته آسیب شناسان ایتالیایی: "دستگاه تنفس هرگز لازم نبود ، و نه بخش های مراقبت ویژه."  تنفس کنندگان به کشتن بسیاری کمک کردند.


 - بنابراین ، بنابراین در ایتالیا تغییر پروتکل ها آغاز شده است ، ایتالیا در حال تغییر و پایان دادن به آنچه در سراسر جهان به نام PANDEMIC نامیده می شود ، پایان می یابد.  چینی ها این راه حل را قبلاً می دانستند و آن را گزارش نمی دادند ، اما باید این کار را انجام دهند.  شرم کن چین!

 منبع این اطلاعات: * وزارت بهداشت ایتالیا. *

 ***************************************  * **********************

 آن را به اشتراک بگذارید در کل جهان می دانیم که ما متلاشی شده ایم و سالمندان ما به قتل رسیده اند!

 @ italiarevelacurardelcovid19

 ALERT → هوشیار باشید !!!!

 این اطلاعات را به کلیه خانواده ، همسایگی ، آشنایان ، دوستان ، همکاران ، همکاران و ... و غیره و محیط شما بطور کلی ارسال کنید:

 اگر شما با Covid-19 قرارداد دارید ... این یک ویروس نیست ، زیرا ما به آن اعتقاد داشتیم ، بلکه یک باکتری است که توسط 5 G تابش الکترومغناطیسی تقویت شده و باعث التهاب و هیپوکسی می شود ،

 در اینجا کاری است که باید انجام دهید:

 شما قصد دارید 100 میلی گرم آسپیرین و آپروناکس (یک داروی ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAID) مصرف کنید که با التهاب و درد مبارزه می کند ، تب را کاهش می دهد و خون را رقیق می کند)) یا پاراستامول

 چرا؟  ... 

2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687