2726
عنوان

*** چگونه شوهر خود را علاقمند نگه دارید؟ ***

| مشاهده متن کامل بحث + 109459 بازدید | 127 پست
انرژی زنانگی و جذب کردن مردان


مطمئن هستم که بعد از خواندن این مطلب پی به راز مهمی درباره ی مردان خواهید برد که حتی خودشان نیز خبر ندارند. اما با استفاده از همین تکنیک رگ خواب وی در دست شما خواهد بود و در عین حال او را نیز خوشحال خواهید کرد.


پس شما مدتی است با مردی زندگی میکنید، چند ماه یا چند سال. مطمئنا می توانید روزهای اول آشنایی خود را به یاد بیاورید. زمانی که دل هر دوتایتان در تب و تاب بود. همه چیز تازگی داشت.
عطش عشق در سرتاپای وجودتان موج می زد. رنگ های دنیای اطراف زیباتر بود. همه ی صداها دلنواز بود. و هر لحظه می توانستید صدای تپیدن قلب خویش را بشنوید.
اتفاقی که بعد افتاد این بود که مدت زمانی سپری شد. وقت بیشتری را با شوهرتان سپری کردید. وی را بهتر شناختید و حتی تا حدودی رفتارش قابل پیش بینی شد.

و اگر هشیارانه به این قضیه نگاه کنید می بینید که همه این ماجراها در سیاره ی دیگر هم رخ داده: مرد شما نیز پس از مدتی شما را شناخته، به رفتارتان عادت کرده و تا حدی می تواند رفتارتان را پیش بینی کند.

از طرفی ، مشکلات زندگی و درگیری های روزمره و فامیلی، این فرصت را از شما گرفته که بتوانید زمان بیشتری را به رابطه ی عاطفیتان اختصاص دهید.

پس در چنین شرایطی، با توجه به تمام دلمشغولی های روزمره و پس از گذشت زمان، چطور می توان آتش عشق را هنوز شعله ور نگاه داشت؟ چطور می توانید کاری کنید که جذابیت شما همچنان مثل سابق باشد و شوهرتان تحت تاثیر زنان دیگر قرار نگیرد؟

خودتان خوب می دانید که لازم است همیشه شور و عشق روزهای اول در رابطه شما حضور داشته باشد. چون وجود حرارت عشق، اولا سلامتی ازدواج شما را تضمین می کند و دوم اینکه شما را شاد می سازد. از زندگی، از هر لحظه اش، لذت می برید. و هر اتفاق مثبت دیگری که در زندگیتان روی دهد حتی طعمی شیرین تر خواهد داشت.

قبل از اینکه روش خودم را توضیح دهم، می خواهم درباره ی راهنمایی هایی که سایر مشاوران و نویسنده ها درباره ی این مشکل می دهند، حرف بزنم. به نظرم بررسی شیوه برخورد آن ها با این مشکل و توصیه هایشان به زنان میتواند بهتر تفاوت روش های من را نشان دهد.
اگر شما پیشتر کتاب “مردان مریخی و زنان ونوسی” را خوانده باشید، یا هر کتابی از این دست، می دانید که مهمترین توصیه نویسنده ی آن ایجاد حس دوستی و همدلی بیشتر بین زن و شوهر است. آنها به شما درباره ی تفاوت های جنسیتی می آموزند. به تفاوت در شیوه ی ارتباط دو جنس می پردازند. به اینکه مردان نیازهای متفاوتی دارند. و بعد از شما می خواهند که دنیای شوهرتان را بیشتر درک کنید. یعنی سعی کنید که به زبان وی صحبت کنید.

چند سال قبل تکه ای از سمینار “جان گری” نویسنده کتاب “مردان مریخی زنان ونوسی” را دیدم. وی درباره این موضوع صحبت می کرد که مردان در درک و دریافت سیگنال های زنان ضعیف هستند و باید هر چیزی را به طور روشن و شفاف برایشان توضیح داد. اگر مردتان چیزی می خواهد، باید خیلی شفاف و روشن آن را به زبان بیاورید.

از نظر وی بیشتر درگیری های عاطفی بین زن و مرد به خاطر ضعف در ارتباط برقرار کردن رخ می دهد. پس با واضح و شفاف بودن در شیوه ی ارتباط، سوتفاهم ها از بین می رود و آرامش به زندگی شما بر میگردد.

حرفش منطقی به نظر می رسد، نه؟!

و جالب است بدانید که خیلی از خانم ها نیز چنین نگرشی دارند. من بارها و بارها از زبان خود خانم ها شنیده ام که دلیل انتخاب کردن شوهرشان این بوده که فکر کرده اند “وی میتواند دوست خوبی برایشان باشد.”

و همچنان نیز می بینم که ظاهرا “دوست خوب بودن” مهمترین عامل تصمیم گیری برای زنان، به خصوص در مورد ازدواج است .


اگر شما هم همین نظر را دارید، من می خواهم از شما دعوت کنم که ادامه ی این مطلب را با دقت خیلی بیشتری بخوانید!

اگر شما حقیقتا می خواهید “دوست خوبی” برای مردتان باشید، باید این نکته را بدانید که وی قبل از شما دوستانی داشته، مگر نه؟
وی دوستانی داشته که از زمان دبستان با وی بوده اند. در کوچه های خاکی با هم فوتبال بازی می کردند. بعد دعوایشان می شد. همدیگر را کتک می زدند و بعد از بازی، با هم آشتی کرده و دست در دست هم می رفتند به بقالی سرکوچه و با پول توجیبشان ساندویچ با نوشابه نارنجی می خریدند. بعضی از اوقات یکی از آنها پول کم می آورد که در چنین شرایطی معمولا دوستش به وی قرض می داد. همان دوستی که چند دقیقه قبل با وی گلاویز شده بود.

دوستان شوهر شما احتمالا بارها جان وی را به شکلی نجات داده اند. از وی در برابر یک بچه قلدر دیگر دفاع کرده اند. یا در امتحانات آخر ترم با رساندن به موقع تقلب وی را از رفوزه شدن نجات داده اند.

اگر این ها را مینویسم به این خاطر است که شما بدانید مردتان با دوستان مذکر خود مطمئنا سابقه ی دوستی طولانیتر و بسیار صمیمی دارد. حتی بعضی از آن ها اکنون همکار وی هستند و از نظر مالی با هم همبستگی دارند.

و اگر شما هدفتان این باشد که “بهترین دوست” شوهرتان باشید، باید از همین الان بدانید که رقیبان خیلی جدی پیش روی خود دارید!


به همین خاطر است که بعضی از خانم ها بعد از ازدواج مانع ارتباط گسترده ی شوهرشان با دوستان سابقش می شوند. البته منظورم این نیست که همه ی خانم ها اینگونه هستند.
و یادتان باشد که اگر شما برای یاد گرفتن منش و زبان مردان نیاز به صرف وقت و یاد گیری دارید، دوستان وی ندارند! چون آن ها ذاتا مرد هستند و خیلی خوب زبان هم را می فهمند!
همچنین می خواهم از خودتان بپرسید که آیا شوهر شما از فوتبال بازی کردن بیشتر خوشش می آید یا رفتن به خرید در فروشگاه و صرف ساعت ها برای انتخاب رنگ مناسب برای پرده خانه؟
فرق این دو فعالیت آن است که یکی از آنها را شما (به عنوان یک زن) با کمال میل و عشق انجام می دهید اما از دیگری متنفر هستید.

و فکر می کنید که شوهر شما کدام فعالیت را بیشتر دوست دارد؟ فوتبال بازی کردن با دوستانش یا صرف ساعت ها در فروشگاه ها برای خرید وسایل خانه!
و مهم نیست که کدامیک از آن فعالیت ها به مصلحت باشد! مهم این است که شوهر شما از یکی از آنها واقعاً خوشش می آید اما دیگری را فقط تحمل میکند!
همه ی این ها را گفتم تا بدانید که اگر شما قصد دارید “بهترین دوست ” همسرتان باشید، دوباره فکر کنید. خوب به این فکر کنید که این رقابتی سخت و نابرابر است و احتمالا در آخر شکست خواهید خورد.


اما راه چاره چیست؟
به نظر من راه چاره این است که اساسا هرگز خود را به عنوان یک “دوست” برای شوهرتان طبقه بندی نکنید.

البته خیلی خوب است که دوست خوبی برای وی باشید و او نیز همینطور نسبت به شما باشد. اما اساسا باید بدانید که شما در رقابت با دوستان دیگر وی نیستید و نمی خواهید که “بهترین دوست” وی باشید!



چون شما چیزی بالاتر از دوست هستید: شما معشوق وی هستید.


من می توانستم در جمله ی بالا بگویم “شما همسر وی هستید.” اما این کار را نکردم.

چون هر زنی می توانست “همسر” وی باشد. اما فقط یک نفر است که می تواند “معشوقه” وی باشد. و شما می دانید که چه کسی بایست “معشوقه” وی باشد.
شوهر شما می تواند دوستان فوق العاده ای داشته باشد اما هرگز قادر نخواهد بود که آن ها را “معشوقه” بداند. این جایگاهی است که شما منحصرا و بدون جنگ و خونریزی اشغال خواهید کرد. اما برای نگه داشتن این جایگاه نیاز به کمی آموزش دارید که من با کمال میل همینجا در اختیارتان قرار خواهم داد!
برای درک روش من، شما اول باید درباره ی انرژی مردانه و زنانه بیشتر بدانید.
دقت کنید که منظور من خصلت ها و شخصیت های مردانه و زنانه که در کتاب “مردان مریخی و زنان ونوسی” خوانده اید نیستند.
من در مورد یک انرژی خاص صحبت می کنم. شاید بتوان آن را “روح” نیز نامید.


انرژی مردانگی در برابر انرژی زنانگی


و جالب است بدانید که همه ی ما هر دو این انرژی ها را در وجود خودمان داریم. شما می توانید به همان اندازه انرژی مردانه از خود بروز دهید که می توانید انرژی زنانه از خود بتابانید.
اما اکثر مردم، در ذات خود، با یکی از این دو نوع انرژی ارتباط نزدیک تری دارند.
یعنی در هسته وجودشان یک نوع از انرژی بیشتر حضور دارد و از آن بیشتر لذت می برند. و همانطور که می توانید حدس بزنید اکثر مردها انرژی مردانگی بیشتر دارد و زن ها انرژی زنانگی بیشتر.


در ادامه، بیشتر تفاوت این دو انرژی را نشان خواهم داد اما می خواهم اول بدانید که جذابیت وعشق شدید در یک رابطه، به خاطر “اختلاف بار انرژُی” و “قطبیت” به وجود می آید.


به یاد دارید که در مدرسه چه یاد گرفتید؟ قطب های غیرهمنام هم دیگر را جذب می کنند و قطب های همنام همدیگر را دفع می کنند.
و این قانون دقیقا در رابطه ی زناشویی نیز صدق می کند. هر چقدر که شما انرژی زنانگی بیشتری از خود بروز دهید، مرد شما نیز انرژی مردانگی بیشتر از خود بروز خواهد داد.
این باعث ایجاد قطبیت و تضاد انرژی بیشتری در رابطه خواهد شد واین یعنی جذابیت بیشتر بین دوتای شما.
اگر فکر می کنید که قبلا این کار را کرده اید ولی فایده ای نداشته، اصلا در قضاوت عجله نکنید. من هنوز روش انجام آن را یاد نداده ام.
به نظر من مهمترین خصوصیتی که در حال حاضر باید درباره ی این دو انرژی یاد بگیرید این است. قلم و کاغذ خود را حاضر کنید:


انرژی مردانه هدایت می کند.

انرژی زنانه دعوت می کند.


این یعنی چه؟
اجازه دهید با مثالی آن را نشان دهم:
در یک روز سرد زمستانی در خانه با شوهرتان نشسته اید. هوا سرد است و شما می خواهید که همسرتان دمای بخاری را زیاد کند. پس به وی می گویید:
“عزیزم…. میشه درجه حرارت بخاری را زیاد کنی لطفا؟”
و این دقیقا همان دستور العملی است که اکثر روانشناسان و نویسنده ی کتاب “مردان مریخی و زنان ونوسی” به شما می گویند. شفاف و روشن درخواست خود رابیان کنید. نه سوتفاهمی پیش خواهد آمد ونه مشکلی در برقراری ارتباط.
اما دقت کنید که در جمله بالا شما دارید به شکلی یک درخواست یا دستور را مطرح می کنید. در واقع شما دارید با این جمله شوهرتان را “هدایت” می کنید به سمت انجام یک کار مشخص.
این یعنی اینکه شما دارید قسمتی از انرژی مردانگی خود را به سوی وی می فرستید.
و با این کار تضاد و قطبیت رابطه را به شکل نامحسوسی کم میکنید.
شما زمانی قطبیت و تضاد عشقی می توانید ایجاد کنید که از انرژی زنانگی استفاده کنید.
چگونه؟ به این شکل:
“عزیزم….. اطاق خیلی سرد شده، من سردمه!!!”
و این یعنی همان “دعوت کردن”. انرژی زنانه، مرد را دعوت به انجام کار میکند، نه “هدایت به انجام کار”.


شما به عنوان یک زن، همیشه باید دری را به سمت شوهرتان باز کنید. اما نباید از وی بخواهید که از آن رد شود! فقط در را باز کنید… فقط حس دعوت را در فضا رها کنید. همین. زمانیکه احساس و عواطف خود را در هوا رها میکنید، بلافاصله باعث ایجاد تضاد و قطبیت در رابطه می شوید و تنها راه حل شوهر شما نیز این است که به آنسوی نیروی مردانگی خود برود و بلافاصله برای گرم شدن شما کاری بکند. انرژی مردانه می خواهد که هدایت کند، می خواهد که محافظت کند. وی می خواهد که قابل اعتماد باشد.
و این هم همان چیزی است که اکثر خانم ها می خواهند: مردی که بشود به وی تکیه کرد.
و این درخواست درست و زیبایی است. هیچ چیزی زیباتر از داشتم یک مرد قابل اعتماد و اتکا نیست.


حال یک مثال دیگر: فرض کنید که سطل آشغال پر شده است و شما میخواهید که وی آن را خالی کند. راه حل مستقیم و شفاف این است که بگویید:
“عزیزم…. لطفا آشغال را ببر بیرون”
من خودم مشابه این جملات را از زبان زنان شنیده ام و شاید دوست داشته باشید که واکنش درونی من را بدانید.
زمانیکه خانمی از من اینگونه درخواست کند، اول از همه حس مقاومتی را در درون خودم احساس میکنم. و بعد لحظه ای جذابیت وی برایم کم می شود. یعنی تاثیرگذاری حرفش به شدت افت می کند. به همین خاطر سریع خودم را با چیز دیگری مشغول می کنم و در جواب وی می گویم “باشه، می برمش”
اما مشغول کار دیگری می شوم. در این حالت نیروی زنانه وی آنقدر جذاب نبوده که من را بتواند از پشت کامپیوتر بلند کند تا آشغال ها را از خانه بیرون ببرم.
اما حال اگر وی از نیروی زنانه خودش استفاده کند چه می شود؟

“عزیزم … بوی خیلی بدی از آشپزخونه میاد. فکر کنم سطل آشغل پر شده.”

وقتی زنی این حرف را به من زند و حتی احساسش را با اخم کردن و فرم بدنش به نشان می دهد، در یک آن، سیگنالی بسیار قدرتمند به ریشه ی مغز من ارسال می شود. دلیلش را احتمالا هیچ کس نمی داند، اما همین را می دانیم که این پیغام زنانه قسمتی از وجود مرد را تحریک می کند که سریعا واکنش نشان دهد.
و حتی دانستن این مطلب هم تاثیری در کارکرد آن ندارد. اگر زنی همین الان این حرف را به خود من بزند، من بی اختیار واکنش نشان خواهم داد و به سمت سطل آشغال خواهم دوید!


کلید ماجرا فقط در همین اصل ساده است:
“همیشه دری را به سمت شوهرتان باز کنید و از وی دعوت کنید. اما از وی نخواهید که از در عبور کند.”
شاید این تفاوت برایتان ظریف و نامحسوس باشد اما اینکه از چه جمله ای استفاده می کنید در حس و حال اطاق خوابتان تاثیر خواهد گذاشت.
یک مثال دیگر: “عزیزم میشه بچه رو از مدرسه بیاری؟”
حال اگر به جای جمله بالا بگویید: “عزیزم من نگران بچه ها هستم که در مدرسه هنوز منتظرند.”
در را باز کنید اما از وی نخواهید که از آن رد شود.
حال شاید بپرسید که اگر این حرف تاثیری رویش نداشت چه؟
پاسخ این است که این بار با انرژی زنانه بیشتری دعوتتان را منتقل کنید. از بدن و عواطفتان بیشتر استفاده کنید. اگر هوای اطاق سرد است، لرزیدن و به خود پیچیدن را به طور کامل به وی نشان دهید.

هر چقدر قطبیت و تضاد بیشتری در رابطه بوجود آورید. شوهر شما بیشتر مجذوب و مسحور شما و پیغامتان خواهد شد.
همین تفاوت کوچک باعث اختلاف های بزرگ می شود. شاید استفاده از انرژی زنانگی، وضوح و صراحت نیروی مردانگی را نداشته باشد. اما مسلما طعمش شیرین تر است!
به هرحال این تصمیمی است که خودتان باید بگیرد.
کدامیک برایتان، در آن لحظه، اهمیت بیشتری دارد؟
عشق و شور و حال بیشتر در رابطه عاطفی یا اینکه شوهرتان پیغامتان را واضح بفهمد و انجام دهد؟
این برعهده ی شماست و من نمی توانم در آن دخالتی کنم.
امیدوارم که فلسفه و فرمول من را فهمیده باشید. اگر این طور باشد خودتان الان می دانید که در موقعیت های مختلف چگونه با انرژی زنانگی خود دری را به سمت وی باز کنید.


تمرین شب شما در منزل:
جملات زیر را که درخواست هایی با انرژی مردانه هستند بخوانید و آن ها را به فرمی مطلقاً زنانه تبدیل کنید.
- “عزیزم، لطفا کت و شلوار سرمه ایت با پیراهن سفید رو امشب برای مهمونی بپوش”
- “عزیزم، تو باید به مادر من احترام بیشتری بذاری و امشب با من بیای”
- عزیزم، لطفا این لباس رو برام بخر”

حتی اگر متاهل نیستید، می توانید باز هم از این اصل مهم برای جذب مرد مناسب استفاده کنید. چگونه؟ این را دیگر خودتان باید کشف کنید و من نمی توانم توضیح بیشتری دهم!
برای حاجتم یه صلوات میفرستی خیلی ممنونم التماس دعا

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

. یکی از رموز موفقیت زنان جذاب در حفظ شریک زندگی استفاده از حس زنانگی است.

جذابیت چیزی است که تمام انسان ها به آن علاقه دارند و می خواهند که مورد توجه و احترام قرار گیرند. جالب اینکه بعضی افراد به صورت ذاتی مهارت هایی دارند که می توانند دیگران را شیفته خود سازند، اما دیگران هم می توانند مهارت های جذابیت را بیاموزند. جذابیت در جذب شریک زندگی و حفظ روابط زناشویی تاثیر شگفت انگیزی دارد. بعضی زنان نسبت به همجنسان خود از جذابیت بیشتری برخوردارند و بیشتر مورد توجه شریک زندگی شان قرار می گیرند. بدیهی است علاوه بر مشخصات ظاهری که بر میزان جذابیت یک فرد تاثیر دارد خصوصیات اخلاقی نیز اثری معجزه آسا بر روابط زن و شوهر می گذارد. زنان جذاب دارای خصوصیاتی هستند که زنان دیگر نیز به راحتی می توانند آنها را بیاموزند. برخی خصوصیات رفتاری و اخلاقی این گروه از زنان، عبارت است از:

غافلگیر می کنند

هیچ انسانی، خواهان یک رابطه راکد و کسالت آور نیست. میل طبیعی انسان همیشه به تغییر و تنوع است. یک رابطه زناشویی همیشه نیاز به هیجان دارد و رکود به آن لطمه می زند. بعضی زنان به خوبی می دانند چگونه در زندگی مشترک تنوع و هیجان ایجاد کنند. آنها گاهی سورپرایزی برای همسرشان ایجاد می کنند و نمی گذارند زندگی زناشویی دچار یکنواختی شود. ایجاد سورپرایز،‌ بستگی به امکانات زن و مرد و همچنین شناخت آنها از روحیه همدیگر دارد.

به حریم خصوصی احترام می گذارند

زنان موفق آموخته اند چگونه به حریم شخصی شریک زندگی شان احترام بگذارند. نه فقط زنان، بلکه مردان نیز باید این مهارت را بیاموزند. زنان و مردان امور شخصی متعددی دارند و بهتر است به حریم شخصی یکدیگر احترام بگذارند. زمانی که زوجین به یکدیگر اعتماد و اطمینان داشته باشند، مدام یکدیگر را کنترل نمی کنند و اجازه خواهند داد شریک زندگی شان زمانی را صرف امور شخصی خود کند. تجسس مدام و محدود کردن مردان، موجب دلزدگی آنان شده و به مرور زمان زوجین را از یکدیگر دور می سازد. یکی از راه های رسیدن به جذابیت و مورد توجه قرار گرفتن رعایت حریم خصوصی شریک زندگی است.

استقلال نفس دارند

وابستگی زیاد به همسر خوشایند نیست و موجب دلزدگی می شود. زنان جذاب هیچ گاه وابسته به شریک زندگی شان نمی شوند، بلکه به آنان دل می بندند و عزت نفس و استقلال خود را حفظ می کنند. برای مردان خوشایند نیست با زنی زندگی کنند که عزت نفس نداشته و مدام وابستگی خود را با سخنان و رفتارش نمایان سازد. آنان به زودی از زنان وابسته دلزده می شوند، زنانی که استقلال و عزت نفس بالا دارند، کشش و جاذبه بیشتری در شوهر خود ایجاد می کنند. به واقع مردان از زنان وابسته می هراسند و احساس می کنند محدود شده اند.

همراهی می کنند

مردان هنگامی که شریک زندگی شان را به خود همراه و همگام ببینند، احساس غرور می کنند. زنان جذاب به خوبی می دانند شوهرشان چه علایقی دارد و در دستیابی به آن علایق و اهداف با وی همراهی می کنند. این بدان معنا نیست که این زنان اهداف و رویاهای خود را فراموش می کنند، بلکه در واقع به خواسته ها و علایق شریک زندگی خود احترام گذاشته و در دستیابی به آنها، هم قدم و همراه شوهرشان می شوند. از خوشحالی و موفقیت شوهرشان خوشحال شده و با وی مراحل رشد و ترقی را می پیمایند و در مقابل، همسرشان نیز آنان را همراهی می کند. احترام به رشد شخصی شریک زندگی موجب موفقیت زن و مرد، در رابطه زناشویی شده و موجب می شود آنان در جمع دوستان و خانواده به شریک زندگی خود افتخار کنند.

اعتماد به نفس دارند

زنان جذاب اعتماد به نفس زیادی داشته و خودپنداره ای قوی دارند. حریم خود را دانسته، خواسته ها و اهداف مشخصی دارند و آنچه را شایسته اش هستند تقاضا می کنند. در واقع فردی منفعل نبوده و با اعتماد به نفس اظهار نظر می کنند. بیان نظر و عقیده صحیح و درخواست های معقول از شوهر موجب جذابیت بیشتر زنان می شود. زنان با اعتماد به نفس، آموخته اند چگونه مسائل خود را حل و فصل کرده و برای هر مسئله کوچکی دست به دامان شوهرشان نشوند. هیچ مردی دوست ندارد با زنی که قادر به مدیریت امور شخصی و روزانه خود نیست، زندگی کند. اعتماد به توانایی ها و مهارت ها یکی از خصوصیات بارز زنان و جذاب و موفق است. تمامی مردان، زنان موفق را می ستایند و به داشتن همسری موفق افتخار می کنند.

زنانه رفتار می کنند

یکی از رموز موفقیت زنان جذاب در حفظ شریک زندگی استفاده از حس زنانگی است. آنها با وجودی که در اجتماع با اعتماد به نفس کامل ظاهر می شوند و می توانند از تمامی حقوق خود دفاع کنند، به خوبی می دانند در چه زمانی چه درخواست هایی از شریک زندگی شان داشته باشند و با اولویت دادن به شوهرشان به او حس مردانگی ببخشند. مردان دوست دارند مورد توجه همسرشان واقع شوند و زمانی که احساس کنند قهرمان ذهنی همسرشان هستند از هیچ محبتی در حق او دریغ نخواهند کرد. متاسفانه بعضی زنان مستقل بودن و اعتماد به نفس داشتن را اشتباه برداشت کرده و تصور می کنند در این صورت نباید تقاضایی از شوهرشان داشته باشند، یا باید تمامی کارها را خود به تنهایی انجام دهند. در صورتی که می توان گاهی با درخواست های خود احساس بهتری به شریک زندگی بخشید.
برای حاجتم یه صلوات میفرستی خیلی ممنونم التماس دعا
مهمترین موانع آرامش همسران اضافه کردن به لیست مباحث مورد علاقه من

سخت گیری
سخت گیری در خانواده مصادیق مختلفی دارد. از جمله آن ها می توان به بهانه گیری در امور خانه اشاره کرد. تجربه ثابت کرده است که این عمل جز ناراحتی خود و دلسردی همسر نتیجه ای در بر نخواهد داشت. صفت سخت گیری جزیی از منفی نگری است که از نظر دین و اخلاق مذموم شمرده شده است. زیرا زمینه را برای رشد سایر اختلافات و ناسازگاری ها فراهم می کند. در گفتار و کردار آدمی همواره عیوب و نقایصی وجود دارد. هر اندازه انسان منفی نگرتر باشد، از زمینه موجود برای بهانه گیری، بیشتر بهره می جوید.




- سخنان فتنه انگیز
یکی از مهم ترین عوامل اختلاف بین زن و شوهر این است که یکی یا هر دو خوبی های مرد و زن دیگری را به رخ هم بکشد. این گونه مقایسه های نا به جا فتنه انگیزی بزرگی در زندگی ایجاد خواهد کرد و جز تلخی و سردی کانون خانواده نتیجه ای به دنبال نخواهد داشت.

- تعصب و بی اعتمادی
گاهی در اثر عوامل مختلفی از قبیل علاقه افراطی و یا بدبینی ممکن است زن یا مرد نسبت به هم حساسیت بی مورد پیدا کنند. به طوری که در حفظ و پاکدامنی هم دچار وسواس و سخت گیری بی جا شوند. این گونه رفتارها و کنترل های افراطی زمینه روانی را برای سقوط انسان به سمت فساد و بی قیدی فراهم می کند. زیرا روح انسان در برابر فشار، عکس العمل نشان می دهد و شانه خالی می کند. پیامبر اکرم (ص) در این رابطه می فرمایند: تعلیم دهید و آسان گیرید. سخت نگیرید و نوید دهید و دیگران را طرد نکنید.



- ترشرویی
درست است کسی که ناراحتی و خستگی روحی دارد، ناخود آگاه آثار آن در چهره اش نمودار می شود. ولی اسلام به پنهان داشتن درد درون دستور می دهد. انتقال ناراحتی مسائل بیرون از منزل به همسر و یا بالعکس در ارتباط همسران مانع بزرگی در حفظ آرامش و سکون خانواده خواهد بود. امام علی (ص) در این رابطه می فرماید: خوشرویی مؤمن در چهره او و اندوهش در دل اوست.

- ناسزا گویی
این عمل اگر برای روابط بیگانه شایسته نباشد، در مورد زن و شوهر به مراتب ناشایست تر است. زیرا آن ها می خواهند عمری با صمیمیت در کنار هم زندگی کنند. در روابط زناشویی اگر گاهی کدورتی پیش آمد کرد، نباید با کلمات تند و ناشایست بر آتش قهر آن دامن زد. باید مواظب بود که سخنی از دهن پریده نشود که بعداً موجب خجالت و شرمساری از طرف مقابل گردد. به طور کلی اخلاق در کلام، یکی از پشتوانه های تضمین کننده روابط زن و مرد به شمار می رود.



- اهانت
خداوند توهین و آزار مؤمن را اعلام جنگ با خود به حساب آورده است. آزار زبان بدترین آزارهاست. زن و شوهر در سایه ازدواج از ارتباطی پیوسته برخوردار می شوند و لذا برای حفظ حرمت مؤمن باید کاملاً مواظب باشند که مبادا جمله ای از زبان جاری شود که باعث آزار دیگری شود. سرزنش، تهمت، دشنام و شماتت، هر کدام موجب آزار دیگری می شود؛ که علاوه بر کیفر الهی و عقوبت اُخروی، آرامش و سلامت زندگی را هم به هم می ریزد.

- خودخواهی
گاهی خودخواهی و خود برتر بینی، اختلافات بزرگ و موانع سختی را در ارتباط با همسر ایجاد می کند. گاه مرد می خواهد بزرگی و تسلط خود را بر زن ثابت کند. اگر اطلاعات ناقص و سطحی از دین داشته باشد، بدون اجازه او از خانه بیرون رفتن زن را پیش می کشد و مغالطه می کند. همسرش را افسرده و غمگین می کند و خودش را ناراحت و خشمگین. در صورتی که دین می گوید همه این ها بهانه است و ریشه آن همان وسوسه شیطانی است که چیزی جز غرور و خودخواهی نیست. گاهی نیز زن به واسطه جمال و هنری که دارد یا به دلیل هر برتری دیگری که در خود احساس می کند، بر همسر خود فخر می فروشد. ریشه این رفتار هم، همان نفوذ شیطان با صفت غرور در روح اوست. در هر صورت روابط زناشویی سالم و اسلامی به هیچ وجه در فضای حاکمیت شیطان ممکن نخواهد بود.



- چشم و هم چشمی
بر خلاف آن چه در تفکر عرف جا افتاده است، این مسئله هم از جانب زن و هم از سوی مرد پیش می آید. تنها نتیجه این اخلاق، ایجاد اختلافات زناشویی است. در صورتی که راه پیشگیری از این بیماری خیلی آسان تر است. اگر در روابط با همسر این دوای دینی مورد استفاده قرار گیرد، همه موانع برداشته می شود. طبق نظریه قرآن، مؤمن آن است که به تمام تجملات و چشم و هم چشمی ها و اسراف ها پشت پا می زند. سادگی اساس دین و شیوه بزرگان اخلاق بوده است. امام سجاد(ع) در این رابطه می فرمایند : تمامی خیر و خوبی در بریدن طمع و چشم نداشتن به آنچه در دستان مردم جمع شده است.

- لجاجت
یکی دیگر از شاخه های منیت، لجاجت است. خطر این رذیله به حدی بزرگ است که می تواند اساس زندگی را مختل کند. کسانی هستند که اگر حق را ببینند زیر بار آن نمی روند. حاضرند سنگی بر سر آنان بیاید، آتشی آنها را بسوزاند، اما زیر بار نروند. از جمله چیزهایی که نمی گذارد همسران بر دل هم حکومت کنند، لجاجت است. اگر در شرایطی قرار می گیرید که نمی توانید از نظر خود کوتاه بیایید برای درمان مساله خود را وادار به رفتار خلاف آن کنید. در وهله اول برای شما سخت است اما به مرور برایتان عادت می شود. یادتان باشد انسان می تواند تغییر کند و خصوصیات خود را کمال بخشد.



- توقعات بی جا
زندگی زناشویی میدان مشترک کمال زن و مرد محسوب می شود. بنابراین برای داشتن آرامش و رضایت از زندگی، باید میزان خواسته ها و انتظارات زن و مرد از هم متناسب با قدرت و توان طرف مقابل باشد. در غیر این صورت فشار های روانی بر زندگی حاکم می شود و روابط خانوادگی دچار اختلال می گردد.

- انتقاد ناپذیری
اسلام و تربیت دینی کاملاً روحیه انتقاد پذیری را تأیید می کند امام جواد (ع) می فرمایند : مومن نیاز دارد به توفیقی از طرف خدا و به پندگویی از طرف خودش و به پذیرش از کسی که او را نصیحت کند. خطر انتقاد ناپذیری، این است که محبت میان زن و شوهر را کمرنگ می سازد و حس لجاجت را در آنان تقویت می کند.



- نا سپاسی
طبع انسان طوری است که وقتی در نعمت واقع شود، سپاسگذاری نمی کند و هنگام مصیبت و سختی، صبر و شکیبایی را از دست می دهد. این صفت اخلاقی ناپسند در محیط خانواده نیز بروز می کند و می تواند از سوی هر کدام از زن یا مرد، آشکار شود. به گونه ای که زحمات و محبت های طرف مقابل را درک نکرده و یا برای آن اهمیتی قائل نشود. این برخورد به مرور زمان اختلال شدیدی در روابط همسران ایجاد می کند.

- سوء تفاهم
در سخن گفتن باید روشی را در پیش گرفت که از بروز سوء تفاهم جلوگیری شود. چه بسا اتفاق می افتد که گفته ها با شنیده ها همخوانی ندارد. چیزی که می گوئیم غیر از چیزی است که طرف مقابل از آن می فهمد. برخی افراد به جهت دارا بودن روحیه ای خاص، برای دچار شدن به سوء تفاهم به شدّت آماده اند و ذهن آن ها از هر سخنی، برداشتی نا مطلوب دارد. این افراد از خوش بینی بی بهره اند و حفظ روابط با آن ها بسیار دشوار است. برخی روان شناسان عامل اصلی اختلافات زناشویی را سوء تفاهم می دانند. آن ها معتقدند ریشه اصلی مشکلات زناشویی این است که دو طرف، به درستی به مقاصد حقیقی هم پی نمی برند. بنابراین همسران باید از گمان های بی اساس، تعبیر و تفسیرهای منفی و وسواس های فکری خود داری کنند تا آسیبی به روابط زناشویی شان وارد نشود.



- خشم و عدم کنترل آن
تردیدی نیست که خشم و عصبانیت در سلامت جسمی و روحی انسان آثاری بسیار ویرانگر دارد و بیماری های مهمّی را به دنبال می آورد. از بعد اجتماعی نیز مشکلات جدی در روابط با دیگران ایجاد می کند و از محبوبیت و صمیمیت انسان می کاهد. در آموزش های دینی توصیه شده که در حال خشم، تصمیم نگیریم و برای کاهش این حالت، تغییر موقعیت بدهیم. مثلاً اگر ایستاده ایم، بنشینیم و … در روایتی از امام سجاد (ع) آمده است : هیچ جرعه ای با ارزش تر از جرعه خشمی که فرو برده شود، نیست! اگر یکی از زوجین فردی عصبی است، طرف دیگر باید بکوشد با درک موقعیت، از تحریک عصبانیت او خودداری کند و با سکوت و خویشتنداری، او را در کنترل هیجان عصبی خویش یاری کند. بعد از فروکش کردن خشم، می توان در یک فرصت مناسب با همسر خود به گفتگو پرداخت و او را از تکرار این گونه برخوردها بر حذر داشت.

- زندگی دیگران را به رخ همسرکشیدن
برخی همسران پیوسته زندگی دیگران را به رخ همسر می کشند و با این وسیله او را تحقیر می کنند. زن و شوهر موظفند برای حفظ روابط صمیمانه و مهر آمیز، یک بار و برای همیشه دست از مقایسه های ویرانگر بردارند و به این وسیله، موجبات آزردگی یا تحقیر طرف مقابل را فراهم نیاورند. گاه این نوع مقایسه ها به خانواده های زن و شوهر نیز کشیده می شود و هر یک از دو طرف، خانواده و بستگان خود را با بستگان طرف مقابل مقایسه می کند و امکانات و امتیازات آن ها را به رخ همسر می کشد. این نوع جر و بحث ها به کشمکش و درگیری می انجامد. در حقیقت این گونه رفتارها از ضعف های شخصیتی دو طرف حکایت می کند و نشان می دهد که این قبیل افراد هنوز به رشد و بلوغ فکری و روحی لازم نرسیده و راه و رسم زندگی مشترک را نیاموخته اند.



- بیان گلایه ها
در یک ارتباط سالم گلایه ها و دلخوری ها و رضایت ها و خشنودی ها نیز به طور مناسب مطرح می شود. بعضی افراد تا سر صحبت باز می شود، حتماً چند گلایه و انتقاد در آستین دارند که طرف مقابل را با طرح آن ها آزار می دهند. طرح گلایه هر چند در جای خود لازم است، اما نباید در بیان آن ها زیاده روی کرد. در بیان گلایه باید موقع شناس بود و فرصت مناسبی را برای این کار در نظر گرفت. زمانی که مرد خسته و آزرده از راه می رسد، یا زن به کار ظریفی مشغول است، زمان مناسبی برای بیان ناراحتی یا شکایت نیست.

- جر و بحث
یکی از مسائل اساسی در حفظ ارتباط، پرهیز از جر و بحث و جدال های تند بر سر مسائل گوناگون و گاه کم اهمیت است. این گونه بحث ها آثاری مخرّب بر روابط انسانی بر جای می گذارد و موجب دور شدن از هم و دلخوری و رنجش خاطر همسران می شود. به این ترتیب روز به روز از میزان تفاهم آن ها کاسته می شود. اغلب زن یا شوهر نظری را ابراز می کند و با پافشاری، قصد تحمیل آن را بر دیگری دارد، هر چند آن نظر ممکن است دقیق و درست نباشد. طرف مقابل هم برای فرار از این تحمیل با تمام وجود در برابر آن موضع می گیرد. اینجاست که دامنه حمله و دفاع گسترده تر می شود و کار به مشاجره لفظی می کشد. تجربه نشان داده در همه این موارد، معمولاً جدال بر سر حق و باطل نیست. بلکه بر سر خود و به کرسی نشاندن حرف خود است. بنابراین کسانی که با آفت خودخواهی در مبارزه اند، از وارد شدن به این جدال ها می پرهیزند. از سفارشات امام علی (ع) است که از ستیزه و خصومت بپرهیزید که این ها دل های برادران را بیمار می کند و نفاق را می رویاند.
برای حاجتم یه صلوات میفرستی خیلی ممنونم التماس دعا
2728
هر زنی دارای چهارجنبه زنانگی به شرح زیر است:

جنبه آمازون: زن آمازون دارای تمرکز حواس بالا و فزون خواه است، ابراز وجود می‌کند، هدف‌دار و متکی به نفس و خود کفا است، ارتباط او با مردان زندگی‌اش در قالب همکار، رفیق و رقیب است.

جنبه مادر: حامی و سرپرست است. زنی است که با وابستگی‌اش به دیگران کامیاب می‌شود، او نه تنها فرزندانش را بزرگ می‌کند، بلکه سایرین و خویشاوندان، دوستان مؤنث و همسر را هم می‌پرورد.

جنبه مادونا- سرشتی الهام بخش است و معیارها و ارزش‌ها و ایده‌ها را منتقل می‌کند. بازتابنده و تجسم محسنات کامل زنانه از لحاظ بردبارى، وقار و وفای به عهد است. این نوع زن در پی کسب عظمت برای خود نیست، او ترجیحاً مرد را در زندگی به سوی عظمت می‌کشاند و بی هیچ قید و شرطی از تلاش وی در جستجوی کسب خرسندی و موفقیت حمایت می‌کند.

جنبه معشوقه: زنی که در روابط شخصی خود با مرد در سطوح مختلف عقلانى، عاطفى، جنسی بیش از هر چیز دارای نقشی تعیین کننده و فعال است.

- زن باید نهایتاً در طول دوره حیاتش تمام چهار جنبه روان خود را تجربه کند و در هم بیامیزد. باید به درون خویشتن خود بنگرد و آن جوانبی از شخصیتش را که هنوز نیازمند رشد است، کشف کند.

- زن امروزی شدیداً به سوی جنبه آمازون شخصیتش متمایل شده است، او به سوی قدرت و در ضدیت با عشق جهت‌گیری کرده است. مادری را به تعویق می‌اندازد، با مادونا که از مد افتاده، در تماس نیست و از معشوقه فقط به قصد کامجویی جنسی استفاده می‌کند.

- زن آمازون امروزى انرژی‌اش را در جهان بیرون به کار می‌گیرد، نه در جهت آفرینش پیوند و روابطی پر مهر و محبت، او احساس می‌کند فقط به دلیل �انجام دادن� ارزش دارد. به عبارتی به دلیل موفقیت‌ها و دستاوردهایش نه به دلیل و بودنش یعنی شایستگی‌های زنانه کاملش.

- زنانی که با جنبه‌های زنانگی‌شان در تماس‌اند لزوماً از جنبه آمازون بی‌بهره نیستند(یعنی الزاماً موجوداتی بی‌اراده که تحت نظارت دیگران باشند نیستند)

فصل چهارم بحران در مادونا
- زن آمریکایی امروزی دستخوش بحران مادونا شده است، تنها در پی ماجراجویى، ارضای خاطر شخصی و جنسی بوده است. امید و رؤیاهایش را فقط برای خود و آینده‌اش سرمایه‌گذاری کرده، بر پاکدامنی پیش از ازدواج خط بطلان کشیده و نسبت به مردان و مسأله ازدواج که می‌تواند انبساط خاطر او را در زندگی تأمین کند پایبندی کمی نشان می‌دهد.

- مهم‌ترین بخش غالب مادونای زن، وفای به عهد اوست. به عبارتی مرد را در ثروت یا تنگدستى، در خوشی یا ناخوشی می‌پذیرفت اما زنان امروزی با دیدن اولین علامت ضعف یا نقص در همسرانشان آنها را ترک می‌کنند.

- سیل عظیم زنانی که از شوهرانشان طلاق گرفته‌اند در فقدان ایمانشان اشتراک دارند. ایمانی که به کمک آن و نیز حمایت زنانه‌شان می‌توانستند با مردانشان مشکلات زندگی را کنار بزنند و رابطه خود را با موفقیت نجات دهند.

- اندیشه فمنیستی بر این باور است که مردان زنان را اذیت و سرکوب کرده و زندگی آنها را تحت کنترل در آورده‌اند.

- زن امروزی پیش از گرفتن هر گونه تعهدی از مرد تن به آمیزش جنسی با او می‌دهد. قبل از اینکه مرد دلباخته او شود با او زندگی می‌کند و در حالت اضطراب و بلا تکلیفی دائمی است.

- در صورتی‌که زنان با به کارگیری جنبه مادونا و معشوقه، مردان را اهلی و متمدن می‌کنند، آنان را بر می‌انگیزند و به عظمت می‌رسانند.

فصل پنجم: زنانگی را در آغوش بگیریم
- زن امروزى، پی برده است که زندگی کردن فقط با جنبه مردانه شخصیتش برای او دارای فواید معدودی ست.

- در پس ظاهر فریبنده، کامل و خودکفای بسیاری از زنان امروزی موجودی عصبی و غمگین نهفته است که غالباً احساس می‌کند برای زندگی واقعی وقت ندارد. زن اگر پیش از این در بندخانه و شوهر و فرزندانش بود، اکنون غالباً با کار و اهدافش به زنجیر کشیده شده است و هیچ وقت در گذشته فشار را مثل امروز احساس نکرده است.

- زن امروزى آموخته تا در داد و ستد زبانش را گاز بگیرد. او نمی‌خواهد دستی را که به وی غذا می‌دهد قطع کند. دستی که سابقاً متعلق به مردش بوده ولی اکنون به رئیسش �مرد یا زن� تعلق دارد. در واقع احترامی را که زنان در گذشته برای همسران خود قائل بودند اکنون به افراد متعددی انتقال داده‌اند. در حوزه کاری زنان به این نتیجه رسیده‌اند که با احترام گذاشتن به دیگران خود آنها نیز متقابلاً پاداش می‌گیرند. این موضوع در زمنیه عشق نیز صادق است ولی متأسفانه آن را تحت عنوان �تمکین کردن� از مرد، گناهی مرگبار، خیانت به جنس زنان و در نهایت منتهای بی‌احترامی به زن تلقی می‌کنند.

- تمام انسان‌ها نیاز به وابستگی دارند. زن متجدد با انکار حقیقی‌ترین بخش وجودش به استقلال خود تحقق بخشیده است، منتها این استقلال تنهایی او را نیز در پی داشته است.

- بخش مهم، برون‌فکنی جامة زرهی آمازون و دسترسی به مردان این است که نشان دهیم به آنها احتیاج داریم و به سادگی کمک بخواهیم، به صورت مرد در برابر مرد با آنها رابطه برقرار نکنیم.

- قلمرو زندگی زنی که مایل است فقط یکی از جوانب زنانگی‌اش را برگزیند بسیار محدود است. مطمئناً یکی از اهداف خوب زندگی این است که ما تمام آن چیزی باشیم که می‌توانیم، هم برای خود و هم برای کسانی که دوستشان داریم.

فصل ششم، قهرمانتان را بیابید
- زن به خود می‌گوید: هر وقت مرد مناسب را ملاقات کند زندگی حقیقى، عشق، ازدواج و مادری را آغاز خواهد کرد. ولی مرد مناسب از راه نخواهد رسید زیرا او را با دلداده خیالی‌اش که مردی بی‌نظیر است و یک مرد تمام عیار بی‌عیب و نقص است و در ناخودآگاهش پرسه می‌زند مقایسه می‌کند. زنی که به وسیله دلداده خیالی‌اش تسخیر شده، همیشه در جستجوی عیب و ایراد است.

- خرده‌گیری از مردان که عموماً به �کوبیدن مرد� معروف است، همراه با انقلابات فمنیستی و جنسی و نیز دلداده خیالی درونی زنان متجدد به طور پیوسته گسترش یافت. زنان از مردان قطع امید نکردند بلکه از آنها انتظارات بیشتری داشتند و هر قدر این انتظارات افزایش یافت، مردان ناشایسته‌‌تر به نظر رسیدند.

- شاید بسیاری از زنانی که دارای مشاغل سطح بالایی هستند از نداشتن فرزند و تنها ماندن اظهار پشیمانی نکنند ولی در واقع اغلب آنها پشیمانند، زیرا با دلداده خیالی‌شان در قالب کار و اشکالی از این قبیل ازدواج کرده‌اند.

- برای ازدواج پایدار علایق مشترک مهم نیست، بلکه نکته حائز اهمیت ارزش‌های مشترک است که همانند چسب روابط را استحکام می‌بخشد.

- زنی که با مادونای خود در ارتباط است به دنبال نقاط قوت می‌گردد و از نقاط ضعف به راحتی چشم پوشی می‌کند.

- هنگامی ‌که زنان با طیب خاطر و بدون هیچ قید و شرط بخشی از سلطه‌گری مردانه‌شان را به جنس مخالف اعطا می‌کنند، آن وقت قادرند جوانب زنانگی‌شان را به بهترین وجه بروز دهند و در مردش اعتماد به نفس فوق‌العاده زیادی بر می‌انگیزد و نه تنها مردانگی او را، بلکه زنانگی خود را نیز ارتقا می‌دهد.

فصل هفتم از عهده مردان برآمدن
این فصل به درک واداره مرد بالغ اختصاص دارد.

1- تشویش اختگى:اولین نکته‌ای که باید درباره مردان بدانیم این است که بزرگترین و ابتدایی‌ترین ترس مردان، ترس از اخته شدن است چه از لحاظ روانی و چه از لحاظ جسمانى

2- غرور و خودسرى:مردان به علت ترسی که از اخته شدن دارند بی‌اندازه مغروراند. بنابراین وظیفه زن است که با کاهش این ترس به او نشان دهد که با اعتلا بخشیدن به زندگى، بارش را سبک و راهش را باز می کند و مردانگی‌اش را ارتقا می‌دهد.

- زن عیب جو و اخته‌کننده فقط میوه‌های تلخ بی‌‌تفاوتی را از سوی مرد برداشت می‌کند. یا شخصیت او را به کمتر از آنچه که هست تنزل می‌دهد و یا اینکه او را در وضعیتی قرار می‌دهد که سر به شورش بگذارد.

3- او را همان‌گونه که می‌یابید بپذیرید

مردان در برابر دستورات مقاوت می‌کنند و به میزان زیاد عنان خویش را به زنی واگذار می‌کنند که از مردانگی‌شان حمایت کند .

4- مادری کنید ولی خفه نکنید

جزئی از نقش زنانه زن این است که مرد را می‌پرورد، او را حمایت و تشوق می‌کند تا رشد یابد و خود را به واقعیت در آورد، به توانایی‌ها عظیم خود پی ببرد. زمانی‌که جنبه مادری به حد افراط برسد مرد را خفیف و خوار کرده و مادام العمر او را پسر بچه وحشت‌‌زده و فاقد اعتماد به نفس نگه می‌دارد.

5- رابطه‌ای مطلوب

حالات شخصیت:

الف)والد؛ مرکز نگرش‌ها و ارزش‌ها و عهده دار دستور و تعلیم ،ارزیابی ،انتقاد و پرورش است .

ب)بالغ؛ مرکز اندیشه و تصمیم گیری است و حقیقت را می‌آزماید.

ج)کودک؛ مرکز احساسات و تمایلات جنسی است، بازیگوش و شهوتران است.تمنتتتتمنتمتم

آنان را بر می انگیزند و به عظمت می رسانندمردان و زنان هر کدام تا حدودی این سه حالت را در شخصیتشان دارند. رابطه موفق بین آنها بسته به بده بستان‌های یکنواخت و بی‌تنش میان بخش‌های شخصیتشان است. به عنوان مثال چنانچه والد درون زن سعی کند با کودک درون مرد از روی محبت رابطه برقرار کند و او آماده‌ی قبول آن باشد و به شکل مناسب پاسخ گوید، بده بستانی بی‌آلایش صورت می‌گیرد. ولی چنانچه زن کوشش کند برای مرد مادری کند و مرد حال و حوصله‌ی آن را نداشته باشد، او نه با کودک خود بلکه از طریق بالغ و چه بسا حتی با والد خشمگینش واکنش نشان می‌دهد.

6- مادونای سیاه

مادونای سیاه یکی از ابعاد پنهان وجود زن است یعنی جنبه سرد زنانگی‌ که وقتی مرد کار نادرستی می‌کند باید از او روی گرداند، خشم و ناامیدی را معمولاً می‌توان به بهترین وجه از طریق رویگردانی خاموش مادونای سیاه ابراز کرد. رویگردانی خاموش به مرد فرصت می‌دهد تا بیندیشد و در مورد خطایی که مرتکب شده تعمق کند در صورتی‌‌که بد‌خلقی و سرکوب تهاجمی موجب ترغیب مرد به مقابله به مثل می‌شود.

7- گریه و خنده

هر بیانِ عاطفى و ابراز خود انگیخته احساسات می‌تواند موجب لذت بخش‌تر شدن زندگی شود.

8- نشان دهید به او احتیاج دارید.

اشتیاق مرد به ادامه رابطه، وقتی صادقانه و خاصلانه احساس نکند که زن به او نیازمند است، رو به زوال می‌گذارد.

استقلال و برخورد ستیزه‌جویانه زنان، در مردان احساس عجز و ناتوانی به وجود می‌آورد. مردانی که احساس ضعف می‌کنند اغلب واکنش‌های خصمانه نشان می‌دهند، احساس بیهودگی می‌کنند، شدیداً انتقاد می‌کنند یا کاملاً پس می‌کشند.

فصل هشتم و نهم
تسلیم پرحلاوت و تحقق زنانگی از طریق ازدواج

- زنی که خود را از دورن و بیرون تسلیم قدرت عشق کند قادر می‌شود تا هم از لحاظ جنسی و هم عاطفى، ژرف‌ترین توانایی‌های زنانه‌اش را تحقق بخشد. تنها یک زن متعادل و آگاه نسبت به هویت شخصی خود آمادگی آغاز فرایند تسلیم را دارد، کسی که از عزت نفس کافی برخوردار است تا از عهده چنین احساسات و عواطف ژرفی که به خارج فوران می‌کند �مقاوت غرور، دخالت انیموس�، بر‌آید.

- وقتی زنی قدری از عزت نفسش را به خاطر مردی نادیده می‌گیرد، در واقع از مقاوت در برابر او صرف نظر می‌کند و به وی اجازه می‌دهد در جسم و روحش رخنه کند. او به راستی از جهاتی �تسخیر� شده است، با این وجود از آنجا که اجازه نداده چیزی مانع پیوند او با مردش شود �فاتح� است.

- معمولاً زن است که با سمت عاطفى رابطه بیشتر در تماس است، اکثر اوقات او است که باید اسلحه‌اش را با نام عشق بر زمین بگذارد و اعلام آتش بس کند.

- زنان در عشق پیروزی را از آن خود می‌سازند، زیرا به خاطر اشتیاقی که به تسلیم و تن در دادن دارند، به استمرار و پایداری ریسمان رابطه گره محکمی می‌زنند. فرایند تسلیم به قدری قدرتمند است که سحرانگیز می‌نماید. این همان چیزی ست که زن را نزد مرد عزیز می‌کند و مرد را وا می‌دارد تا از او مراقبت کند.

- زن پیش از تسلیم شدن باید مرد را متعهد به ازدواج نماید.

- ازدواج بیش از هرنوع رابطه‌ی دیگرى، قابلیت زنان را در دستیابی و به کارگیری تمامی چهارجنبه شخصیتی زنانه، خصوصاٌ مادونا یعنی روح زن، در بوته‌ی آزمایش می‌گذارد.
برای حاجتم یه صلوات میفرستی خیلی ممنونم التماس دعا
خشونت در محیط کار در برابر زنان شیوه های ابراز متفاوتی دارند. رایج ترین آن ها -به نظر من- در ایران شیوه های کنترل ج ن . سی می باشد. متاسفانه در سال های اخیر به دلایل مختلفی زندگی روزمره زنان ایرانی در بازار های کار دچار آسیب های فرسایشی ج ن ثی شده است. یکی از این موارد را می توان به آگهی های هر روزه روزنامه ها ارجاع داد. درخواست برای کار کردن یک زن جوان با ظاهر آراسته و روابط عمومی قوی. روابط عمومی قوی یعنی توانایی اغواگری به شیوه آفرودیتی از جنس بی برنامه اش. و ظاهر آراسته هم یعنی شما بتوانید روزی چند ساعت را جلوی آینه به دقت خود را آرایش کنید. و به همه مردها خوب لبخند بزنید. تن شما مبدل به ابژه ای جهت کار می شود. تن شما به عنوان یک زن قسمتی از کارخانه است.

حقیقت این است که برای حقوقی که آخر برج توی حساب یک زن ریخته می شود او باید تن به ارزان فروشی ها و سهل انگاری های زیادی بدهد. شرکت های خصوصی و مطب ها مدام منشی هایشان را نو می کنند. دختر های جوان با حقوق کم استخدام می شوند و در شرایط کاری ضمانت می دهند که ظاهرشان آراسته باشد و روابط عمومی قوی داشته باشند یعنی سرویس های بعد از ساعت کاری هم فراموش نشود.

متاسفانه برخورد منفعلانه زن های جامعه با این امر نیز به شدن به این درخواست های بی حد و مرز دامن زده است. از طرفی شرایط بد اقتصادی و تقاضای کم و عرضه بسیار در بازار کار رقابت را سخت تر کرده و خیلی از زنان نیازمند درآمد ناچار هستند تن به شرایط غیر اصولی و غیر انسانی محیط های بیمار کاری بسپارند.

روش های دیگر همانجور که در متن قبلی گفتم روش های اصطکاکی برای از پا درآوردن زنانی است که به دنبال تساوی حقوق در محیط های کاری هستند.

محیط کاری ایرانی محیطی بی رحم با نظمی زئوسی و هدف گرا است. هدف مهمتر از وسیله است و برای همین حقوق انسانی به راحتی زیر پا نهاده می شوند. به همین دلیل است که ما در برابر حقوق کم کار می کنیم. اغلب بیمه نمی شویم. بیش از ساعت اداری کار می کنیم. پرداخت هایمان به تعویق می افتند. از روش های غیر اخلاقی برای رسیدن به هدف هایمان سود می جوییم و روابط بر ضوابط ارجحیت می یابند.

به نظر می رسد نظم زئوسی در شکل منفی آن می تواند برای جامعه اخلاقی یا اخلاقیات جامعه کاملا مضر باشد. وقتی هدف بر وسیله ارجحیت پیدا کرد افراد از هر وسیله و روشی برای نیل به مقصود استفاده می جویند. بنابراین محیط می تواند آلوده یا فاسد شود.

به عنوان یک زن از چه روش هایی برای احقاق حق در محیط های کاری استفاده کنیم؟

۱.ما باید یاد بگیریم که از چهار انرژی مهم یا چهار بعد مهم یک زن در روانش سود ببریم. اگر شما یک زن هستید باید بیاموزید که در محیط کاری نیاز دارید از تمامی ابعاد شخصیت یک زن اعم از مادرـ هتایراـ آمازون و مادونا استفاده مثبت ببریم.

طبیعی است که زن هایی بیشتر مورد توجه هستند که انرژی های هتایرا را خوب زیست می کنند. هتایرا کمک می کند که ما زنی جذاب و دوست داشتنی باشم. با این همه مادونا کمک می کند تا شما یک بانوی غیر جن ثی در محیط کاری باشید. و آمازون یا بعد مردانه روح یک زن به ویژه کمک می کند تا شما یاد بگیرید مردانه و با قدرت و جدیت از حقوق خود دفاع کنید. باید بیاموزید که شجاع باشید و نترسید. صدای داد زدن یک بالا دست به هیچ وجه نباید شما را بترساند. با این همه باید بیاموزید که با احترام با همان بالا دستی مردتان برخورد کنید.

۲.میشل دوسرتو از بازی در زمین حریف حرف می زند. بازی در زمین حریف یعنی ما در محیط مردانه یاد میگیریم که با قواعد آن ها و برای اهداف خود مبارزه کنیم. این روشی چریکی برای مبارزه است. شما یک زن شبیه یک ضعیفه هستید با چهره ای معصوم و صدایی زیر. اما در حقیقت شما از قدرت و قوانین آن ها بر علیه آن ها و به نفع خود استفاده می کنید.

۳.روش های زنانه بسیار موثر هستند. بازی مرد ها بازی قدرت است. اما بازی های ما می توانند از تدبیر های زنانه سود ببرند. از پیشینیان خود یاد بگیریم که تدبیر چیز بسیار خوبی برای زن هاست. بیشتر قدرت ما در نفوذ ماست نه بدنمان. اتفاقا زن هایی که تکیه بر قدرت های بدنی شان می کنند شانس زیادی برای بردن ندارند. همیشه یادمان باشد که تدبیر های زنانه را به عنوان آخرین روش ها استفاده کنیم.

برای بالا بردن قدرت های روانی در محیط های کاری باید بیاموزیم که یک آمازون باشیم. زنی که همیشه برخوردی منفعل در برابر مردان دارد یک بازنده تمام عیار است. آمازون بخشی از روان زنانه است که قدرت های مردانه را زیست می کند. یعنی بعد مردانه روان یک زن یا آنیموس.
برای حاجتم یه صلوات میفرستی خیلی ممنونم التماس دعا
مردان عاشق قدرتند و از آن لذت می برند. تا وقتی که به این حس آن ها پی نبرده باشید باید خواب خوشبختی را ببینید. خانم ها، اگر قدرت مردی را نادیده بگیرید و یا از آن انتقاد کنید بدانید در جایی در رابطه تان مشکل پیش می آید چرا که او دنبال کسی است که به قدرت هایش ایمان داشته باشد


مرد

شما به عنوان یک زن اگر می خواهید احساس خوشبختی کنید ،بهتر است به این نکته ها توجه کنید:

اگر خودتان دارای در آمد هستید

سعی کنید درآمدتان را به رخ همسرتان نکشید. حتی اگر درآمد بیشتری هم دارید. بهتر است به روی خودتان نیاورید. بگذارید همسرتان احساس کند اداره امور مالی خانواده به دست اوست.


او را با کسی مقایسه نکنید

نگویید شوهر خواهرم دو تا خانه دارد. فلانی این قدر درآمد دارد و تو … اگر واقعاً به بهبود اوضاع مالی فکر می کنید او را برای تلاش بیشتر تشویق کنید، این گونه انتقاد، دشمن صمیمیت است.

هیچ گاه نگویید تو بی عرضه ای !

تو بی عرضه ای یعنی فرو ریختن مرد؛ یعنی به دست خود خانه خراب کردن. هرمفهوم مشابه تو بی عر ضه ای، خواندن فاتحه ای بر صمیمیت و عشق متقابل مرد است.

شوهر خود را حلّال مشکلات بدانید

مشکل را به او بگویید و از او بخواهید به شما در حل آن کمک کند .


مرد عاشق تشویق است پشت او زدن به علامت تشویق را فراموش نکنید. مرد، آفرین شما را همیشه به خاطر می سپارد.

به مردان اندرز ندهید و نصیحت نکنید

مردها اغلب دوست دارند مشکلاتشان را به تنهایی حل کنند، مطمئن باشید در صورت لزوم با شما مشورت می کنند و موضوع را در میان می گذارند. با نصیحت نکردن، زندگی خود را عاشقانه کنید.


مردها را تشویق کنید

مرد عاشق تشویق است پشت او زدن به علامت تشویق را فراموش نکنید. مرد، آفرین شما را همیشه به خاطر می سپارد.


به مردان فضا بدهید

گاهی شوهر خود را رها کنید تا با خود خلوت کند . با دوستانش به کوه برود و به خانواده ی خود به تنهایی سر بزند. مدام دنبال او نباشید فضای رها شدن چیزی است که آنها به آن نیاز دارند. اگر به آن ها این فضا را هدیه دهید آن ها نیز به شما عشق می ورزند.

گاهی شوهر خود را رها کنید تا با خود خلوت کند . با دوستانش به کوه برود و به خانواده ی خود به تنهایی سر بزند. مدام دنبال او نباشید فضای رها شدن چیزی است که آنها به آن نیاز دارند


مرد دوست دارد که از او قدردانی شود

تشکر به مرد قدرت پرواز می دهد. از هر کار کوچکی که برای شما انجام می دهد، تشکر و قدردانی کنید تا او نیز بی حساب به شما عشق بورزد.

مرد باید تأیید شود

توانایی همسرتان را مدام تأیید کنید، تأیید مردها یعنی فوران صمیمیت.

باید مورد اطمینان باشد

به وی اعتماد کنید با اطمینان خاطر به این که او می تواند و شما نیز می توانید به راحتی بسیاری از کارها را به او بسپارید.

سکوت مردان را نشکنید
مرد

این اشتباه خانم هاست که وقتی مرد ساکت است، مدام به سمت او می روند و با او حرف می زنند اگر او ساکت است شاید به مدتی سکوت نیازمند است و احترام به این سکوت یعنی صمیمیت بیشتر.

سکوت طولانی در زنان به احتمال زیاد معنای دیگری دارد، به معنی آزرده خاطر بودن، اما در مورد مردان این طور نیست.

البته اگر در موارد متعدد مردها ساکت بودند شاید بهتر است در رفتار خود کمی تجدید نظر کنید.


برای ارتباط بهتر با مرد زندگیتان به نکات زیر توجه کنید


درخواستتان را مستقیماً بیان کنید

وقتی از همسرتان می خواهید که کاری را انجام دهد بهتر است بگویید: می شود این کار را انجام بدهی؟ نه این که می توانی این کار را انجام بدهی. بیشتر زنان در این مواقع از کلمه می تونی استفاده می کنند چرا که به نظر می رسد مودبانه تر است. ولی در این صورت شما از همسرتان درباره ی توانایی او سوال می کنید تا این که بگویید کاری را انجام دهد. مردان ترجیح می دهند که درخواست شما مستقیم باشد. هرچند ممکن است ابتدا برای شما سخت باشد ولی بهتر است درخواستتان را مستقیماً به آن ها بگویید بیشتر مردان صحبت مستقیم را به ایما و اشاره ترجیح می دهند.

منظورتان را رک و ساده بگویید

رک و مستقیم با آن ها صحبت کنید سعی کنید دقیقاً آن چه را که در نظر دارید به آن ها بگویید و تنها به سرنخ ها و نشانه ها نپردازید و بعد هم از آن ها انتظار داشته باشید تا منظور شما را دریابند. زنان بیشتر از مردان قادر به این کار هستند پس ساده و بی پرده مسایل را مطرح کنید.


نظر همسرتان را دقیقاً بفهمید

وقتی از او می خواهید که نظرش را راجع به چیزی بدهد، مطمئن شوید که منظورش را فهمیده اید، در غیر این صورت دوباره بپرسید تا مطمئن شوید.


او را به گوش نکردن حرف هایتان متهم نسازید

این کار شما، حس تحقیر و ناپختگی را در او ایجاد می کند و او شما را همانند کنترل کننده ای برای خود خواهد دید. مطالب و گفته های خود را کوتاه کنید و فرض کنید که او هم گوش می کند.

وقتی به حرف های شما گوش می دهد از او تشکر کنید.

مردان به این نوع تأیید و تصدیق از جانب شما نیاز دارند، به خصوص که در حیطه یروابط میان شما هم باشد. آن ها اغلب احساس می کنند بر لبه ی رتگاهی قرار دارند و نمی توانند نیازها و خواسته های همسرشان را کاملاً دریابند. به همسرتان کمک کنید تا اعتماد به نفس بیشتری را حس کند و این کار را با تقدیر و تشکر از تلاش هایش انجام دهید.
برای حاجتم یه صلوات میفرستی خیلی ممنونم التماس دعا
چگونه همسرمان را به خانه جذب کنیم

به جای اینکه شوهر خسته شما به هنگام ورود به خانه، در آشپزخانه یا اطاق‌ها به دنبال همسرش بگردد، بی‌درنگ برای استقبالش به جلوی درب خانه بروید. بگذارید آن لحظه‌ای که به خانه وارد می‌شود، یک لحظه شاد و زیبا باشد. با صورت آرایش کرده در حالی که رایحه عطر از وجود شما به مشام می‌رسد، خرامان خرامان به طرف در بروید. به این ترتیب نه تنها می‌توانید به ابراز محبت او پاسخ بدهید بلکه خود شما هم نیاز به این ابراز محبت دارید. اگر او با حالتی عصبی و خسته و کوفته به خانه می‌آید، با دیدن قیافه مرتب و منظم شما خستگی از تنش بیرون می‌رود.







پرتحرک، با حرارت و جذاب باشید!

یکی از نیازهای اساسی شوهر شما این است که شما از نظر درونی و ظاهری هر روز برای او تازه‌تر و جذاب‌تر باشید. او عاشق تمامی ‌وجود شماست. در حقیقت مشتاق و آرزومند آن است که هر روز از باغ پرطراوت وجود شما گلی تازه بچیند.

ظاهر آراسته و پوشش زیبای شما همان چیزی است که شوهر شما در نخستین برخورد پس از ورود به خانه، از شما می‌خواهد. او می‌خواهد موقع مراجعت به منزل، دختر رویاهایش واقعاً یک خانم به تمام معنا باشد، با تمام ویژگی‌های یک زن زیبا و طناز، شادابی و شیطنت یک دختر جوان و سرزنده، لطافت و طراوت یک گل. این نیاز و انتظار واقعی یک مرد از همسر خود است.

خانم‌های عزیز، به خاطر بسپارید که مردها آدمهای عجیبی هستند. یک مرد قبل از اینکه به شخصیت یک زن توجه کند، ابتدا سر و وضع ظاهری او را می‌بیند.

هرگز از ظاهر آراسته خود به‌منظور دیگر غیراز جلب و بیان محبت استفاده نکنید. مطمئن شوید که نیت و رفتار شما با لباس پوشیدنتان متناسب است و هرگز قصد ندارید از این ابزار برای سلطه به همسر و رسیدن به اهداف پنهانی استفاده نمایید. او کاملاً احساس خواهد کرد و عکس‌العملی برخلاف خواسته شما نشان خواهد داد.







از خوب بودن زیادی پرهیز کنید

اگر تمام سعی خود را برای بسیار خوب و فرمانبردار بودن بکار گیرید احتمالاً در پایان روز بسیار از رفتار خود راضی خواهید بود اما با محبت بیش از حد در عمل از جاذبه و شدت اغواگری خود کاسته اید و حتی ممکن است پس از مدتی باعث دلزدگی همسر خود شوید. وقتی یک تقاضای طبیعی دارید همسرتان به عنوان فردی پر توقع به شما نگاه می کند. نیکی بیش از اندازه به ندرت کسی را شیفته می کند.

بعضی اوقات قسمت های کوچکی از سیاهی های شخصیت خود را نشان دهید. گاه کمی بی رحمی از خود نشان دهید یا حتی اگر لازم دیدید کمی هم کارهای زشت انجام دهید ولی مراقب باشید کارهای مبتذل و بی ارزش انجام ندهید.


یادتون باشه خودتون باشین هیچ وقت خواسته ها و نیازهای خودتون رو با فداکاری بیش از حد برای مردها زیر پا نذارین مثلا به ورزش علاقه دارین هیچ وقت ورزش کردن رو بخاطر کار خونه و یا همسرتون کنار نذارین وقتی به علائق خودتون میرسین نشون دهنده خوبی خدادادی شماست نشون میده یه خانم مستقل هستین که میشه یه عمر روش حساب کرد مردها به این جور زن های مستقلی اشتیاق دارن
برای حاجتم یه صلوات میفرستی خیلی ممنونم التماس دعا
مدیر مجله راه کمال در ادامه درباره نیازهای مردان خاطرنشان کرد:
نیاز به داشتن یک معشوق خوب
، آگاهی از روانشناسی مردان
، توجه به حفظ آبرو ، احترام به خانواده مرد از جانب زن
، مادر خوب برای فرزندان

و مادری نوازشگر برای همسر از جمله نیازهای اساسی مردان است که در صورت کاهش یا فقدان هر یک از این نیازها مردان به خود اجازه خ ی ان ت می دهند.
برای حاجتم یه صلوات میفرستی خیلی ممنونم التماس دعا
گونه همسر خود را علاقمند نگه دارید؟
برای کنترل مردان عشق ابزار کارا تری از شهوت است. بعد از چندسال اول زندگی معمولاً خانم ها از کاهش رقبت شوهران نسبت به خود شکایت میکنند. دلیل این کاهش علاقه کاهش شور و هیجان اولیه است چون دیگر آن جاذبهجنسی به شدت اوایل ازدواج نیست و مردان مانند اوایل زندگی از رابطه خودلذت نمی برند.

برای اینکه مرد زندگی خود را اغوا کنید و او را علاقمند نگه دارید، باید نقش یک افسونگر را بازی کنید و کاری کنید که عاشق شما باشد.
در این مقاله نکاتی را برای شما بیان می کنیم که به کمک آن می توانیدشوهرتان را به گونه ای شورانگیز نسبت به خود وابسته و علاقمند سازید ومسحور خود سازید.
دلفریب باشید
نقش یک پری دریایی را بازی کنید. یک پری دریایی با اینکه بسیار زیباستخود را در معرض دید قرار نمی دهد. در رابطه خود کمی رمز راز به عنوانچاشنی وارد کنید. مقدار کمی طفره رفتن اشتیاق او را برای بدست آوردن شمابیشتر می کند. هیچگاه بدن خود را بیش از حد درمقابل همسر خود به نمایشنگذارید. اگر در روابط خود غیر قابل پیش بینی باشید این کار باعث می شودشور و اشتیاق او را بیشتر کنید. پیام های متناقض و گیج کننده برایشبفرستید می توانید سرکش و سپس رام باشید معصومانه رفتار کنید آنگاه مانندافراد شرور رفتار کنید. این گونه رفتارها سبب می شود همسر شما سعی کندبیشتر متوجه شما شود و بیشتر شما را کشف کند.
از خوب بودن زیادی پرهیز کنید
اگر تمام سعی خود را برای بسیار خوب و فرمانبردار بودن بکار گیریداحتمالاً در پایان روز بسیار از رفتار خود راضی خواهید بود اما با محبتبیش از حد در عمل از جاذبه و شدت اغواگری خود کاسته اید و حتی ممکن است پساز مدتی باعث دلزدگی همسر خود شوید. وقتی یک تقاضای طبیعی دارید همسرتانبه عنوان فردی پر توقع به شما نگاه می کند. نیکی بیش از اندازه به ندرتکسی را شیفته می کند.
بعضی اوقات قسمت های کوچکی از سیاهی های شخصیت خود را نشان دهید. گاهکمی بی رحمی از خود نشان دهید یا حتی اگر لازم دیدید کمی هم کارهای زشتانجام دهید ولی مراقب باشید کارهای مبتذل و بی ارزش انجام ندهید.
جاذبه ظاهری داشته باشید.
آنچه مردان می بینند برایشان بسیار مهم است. و در آنها کشش یا دافعهایجاد می کند در حالیکه خانم ها با مغز خود عشق می ورزند مردان از طریقآنچه می بینند مجذوب می شوند. بسیار مهم است که خود را برای همسر خودسرحال و جذاب نگه دارید. بعد از ازدواج شما یک مسئولیت مهم داریدکه نبایدبا خود خواهی از زیر آن شانه خالی کنید. باید خود را آراسته کنید، باید ازنظر بدنی متناسب باشید از پوست و موی خود مراقبت کنید و از نظر روحی فردیپرانرژی باشید.
همه این کارها نه تنها به دوام زندگی زناشویی شما کمک می کند بلکه سبب اعتماد به نفس بالای شما می شود.
اگر چه بهتر است در اجتماع با سلیقه همسر خود رفتار کنید ولی شما بهعنوان زنی جذاب، خوش تیپ، باوقار، باعزت نفس بالا، شیک و مرتب سبب اعتمادبه نفس بالای شوهر خود خواهید شد. و در این میان زنان دیگر کمتر می تواننددر مقابل چشمان همسر شما دلربایی کنند. و البته فراموش نکنید به گونه ایلباس بپوشید که نظر مردان دیگر به سمت شما جلب نشود چون در رابطه شماتأثیر منفی خواهد گذاشت.
نیازهای مزاجی و ذهنی همسر خود را فراموش نکنید
در حالی که برای حفظ همسر خود تلاش می کنید نباید از نیازهای احساسی وفکری همسر خود غافل شوید. رنگ مورد علاقه او، خواندنی های مورد علاقه اش،فیلم ها و کتاب هایی که دوست دارد همه را باید بدانید و هر از چند گاهی اورا غافلگیر کنید و یکی از آن چیزهایی که به آن علاقه دارد به او هدیهبدهید. طرز تهیه خوراک، دسر و یا نوشیدنی مورد علاقه او را پیدا کنید و آنرا برای وقتی که از سر کار به خانه بر می گردد حاضر کنید. خود را با آنچهدوست دارد و دوست ندارد و حوصله او مطابقت دهید.
همه انسان ها تمایل دارند خود را در ظاهر خویشتندار و فردی که به فکردیگران است نشان دهند ولی در عمل همه ما در نهایت افرادی خود خواه هستیم وقبل از هر کسی به خود اهمیت می دهیم بنابراین اگر همسر خود را به اندازهکافی (نه بیش از حد) نوازش کنید او را به خود وابسته کرده اید.
به همسر خود احترام بگذارید
بسیاری از خانم ها فکر می کنند بزرگترین نیاز مردان به آنها نیاز جنسیاست ولی در حقیقت این است که آنها بیش از هر چیزی احتیاج به احترام آن هماز شریک زندگی خود دارند. با او به گونه ای صحبت کنید و همینطور به گونهای رفتار کنید که شوهرتان احساس کند برایش ارزش زیادی قائل هستید.
اعتماد به نفس او را تقویت کنید.
مردها برخلاف ظاهرشان همانند کودکان هستند که می خواهند از آنها تعریفو تمجید شود. اعتماد به نفس او را با تایید تصوراتش نسبت به خودش تقویتکنید. این کار شما سبب می شود او همه چیز را با شما در میان بگذارد. باصداقت و گاه با زیرکی همه رفتارهای خوبش را به او بگویید. اگر روزی یک باربه او بگویید که دوستش دارید سبب می شود احساس خوبی در او ایجاد کنید.
او راتشویق کنید
وقتی همسر شما تلاش می کند مشوق او باشید. و بگویید که به او کاملاًایمان دارید. حتی اگر همسرتان خرابکاری کرد به جای اینکه در مقابل او قرارگیرید و او را سرزنش کنید بگویید دفعه بعد حتماً موفق می شوی. از همسر خودبه خاطر تلاشی که کرده است قدردانی کنید. این کار باعث می شود عصبانیت اوتخلیه شود و رفتار بدی که احتمالاً با شما خواهد داشت خنثی شود. مردهاوقتی که از همسر خود احساس برتری می کنند امنیت را حس می کنند بنابراینسعی کنید این گونه تظاهر کنید.
حتی اگر با همسر خود اختلاف نظر اساسی دارید هیچگاه از کلمات بد و خشناستفاده نکنید چون این کار صدمات جبران ناپذیری به روابط شما می زند.
حساس باشید
در رختخواب نسبت به همسر خود بسیار حساس باشید. وقتی مربوط به مسائلجنسی می شود مردان بسیار حساس می شوند. اینکه مردی نتواند همسر خود راارضاء کند بسیار او را دلسرد می کند. اگر ناتوانی او را در روابط جنسیآشکارا به نمایش بگذارید مانند این است که بدترین ناسزاها را به همسرخودنسبت داده اید. نتیجه این کار کاهش قدرت و اعتماد به نفس همسر شماست وروابط شما از این هم بدتر خواهد شد.
از قدرت و عملکرد همسر خود تعریف کنید و به او بگویید که وقتی با او دررختخواب هستید احساس خوبی دارید. بدین ترتیب او را تقویت کرده اید و روحیهای خوبی خواهد داشت و شما هم از این رابطه راضی تر خواهید بود.
تجربه کنید و از آنها استفاده کنید
لباس زیرهای جذاب و زیبا بخرید تا همسر خود را تحریک کنید. آنگاه نسبتبه او بی تفاوت باشید اگر همسرتان ابراز تمایل کرد به او اجازه دهید. اگراز بعضی کارها او خوشتان نمی آید یا بعضی کارها را به خوبی نمی داند بازیرکی به او بفهمانید حتی می توانید با اشاره یا با دست خود به اوبفهمانید که چه بکند یا می توانید بگویید اگر اینکار را بکند بهتر است ودر عین حال از او تعریف کنید و بگویید که به خوبی این کار را انجام می دهد.
پیشقدم شوید
اجازه ندهید همیشه او پیش قدم شود. با همه حرف هایی که زدیم بد نیست کهگاهی شما پیش قدم شوید. این کار باعث می شود شوهر شما احساس کند او را میخواهید. این را در مغز خود فرو کنید هیچگاه خود را از رابطه ای که داریدبیش از حد هیجان زده نشان ندهید. مردان به زنانی که به آنها کم توجهی میکنند بیشتر متمایل می شوند.
مردها برای ایجاد رابطه به زمان نیاز دارند. آنها را درک کنید و صبورباشید و با هم همکاری کنید به این ترتیب روی رابطه ای عمیق و قوی سرمایهگذاری کرده اید که به این راحتی شکسته نمی شود.
برای حاجتم یه صلوات میفرستی خیلی ممنونم التماس دعا
اگر می خواهید چیزی کوچک شود اجازه دهید خوب گسترده شوداگر می خواهید از چیزی رها سوید اجازه دهید شکوفا شوداگر می خواهید صاحب چیزی شوید از بخشش شروع کنیداین قانون هستی است نرم بر سخت غلبه میابدو ارام بر سریع پیروز میشود
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730