2726
عنوان

چجوری انقد راحت دل میشکونن بعضیا😢

205 بازدید | 10 پست

پیامبر گرامی (ص) می فرماید:


هر کسی که مومنی را غمگین کند، آن گاه دنیا را به او بدهد، این بخشش حتی کفاره عمل او نخواهد بود و برای او پاداشی به دنبال نخواهد داشت.


امام صادق (ع) می فرماید:


اگر شما دلی را شکستید نمی توانید جبران آن دل شکستگی را بکنید حتی اگر همه ی دنیا را به او بدهید.


❣ مواظب حرف ها، رفتار و کارهایمان باشیم... شاید دلی شکسته شود


ممنون خیلی مطلب خوبی بود🥰🥰

واقعا من بار ها زبونی گفتم بخشیدم ولی دلم شکسته اس هنوز🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😔😔😔😔😭😭😭😭

دمت گرم 😊😊از اینکه بهم خیانت کردی. با دختری که می‌شناختم ریختی روهم. خداروشکر شناختمت 😊خدیا تنها کسی که دوستش دارم فقط تویی😍🙏


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

چیشده مگه عزیزم

جوجه رنگیه عاقامونم😍یه عاقایی خیلیییییییی سخت گیر و حساس و در عین حال مهربون😍(متعهّد به همیم💍)سه سال از با هم بودنمون میگذره روزای سخت و خوبی باهم داشتیم😍😍😍😍میمونیم برای هم تا همیشه🌸❤«فاطمه❤علی»

یه دو تا خانم هم دیدم تو تاپیک دهه هشتادیا بودن.درسته اون دهه هشتیادیا حرفای مشروب و ... زدن. ولی این دوتا آدم بزرگ دیدم به پدر و مادر طرف هم اهانت کردن. خیلی برام عجیبه . خب اگه میخوای گزارش بزنی ،بزن.چرا به پدر و مادر طرف توهین میکنی !

لطفا در تاپیک ها اگر سوالی در مورد زندگی مشترک دارید بنده را تگ نفرمایید چون بنده مشاور/روانشناس نیستم...اگر تمایل دارید تاپیک هام را مطالعه کنین چون روی همین مواردی که نوشتم تجربه دارم نه بیشتر .ممنونم 🤝🙏☺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730