2726

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

♦️ ناپديد شدن خود به خودي ويروس كرونا


✍  پرفسورخداکرمیان از دانشگاه بوعلی سینافرزندارزنده کلهر گیلان غرب


🔹به دلایل کاملاً علمي كه مجال شرح آن نيست با توجه به نرخ جهش، طول ژنوم و سرعت تکثیر ويروس حدوداً سه تا چهار ماه طول ميكشد كه اين ويروس دستكاري شده به حالت Wild type برگردد و آنقدر ضعيف شود كه سيستم ايمني بدن در صورت ورود  آنرا  حذف كند.

🔹با توجه به دوره کمون ویروس و‌چرخش آن از يك ميزبان به ميزبان ديگر و  به دلایل کاملاً علمي  بین اواسط اردیبهشت تا اواسط خرداد به طور کلی اين ويروس از ایران خود به خود ناپدیدخواهد شد و بعد به همان دليل از ساير كشورهايي كه پس از ايران گرفتند هم ناپديد خواهد شد.

🔹 ناپديد شدن اين ويروس به دليل گرم شدن هوا نيست☀ (هرچند گرما ويروس باقيمانده روي سطوح را زودتر از بين ميبرد) بلكه به دلايل نهفته در ذات خود ويروس است كه تفسير آن طولاني است و در اينجا مجال شرح آن نيست.


🔹اين موضوع را نوشتم تا خيال شما و خانواده و دوستان و آشنايان راحت باشد و استرس نداشته باشيد ضمن اينكه تمام توصيه هاي بهداشتي مراكز رسمي را رعايت مي كنيد خدمت شما عرض كنم كه تنها اقدام مفيدي كه در سطح كلان ميتوانستند بكنند اين بود كه فقط و فقط و فقط قرنطينه كنندتا از شيوع بيشتر جلوگيري شود و گرنه حذف خود به خودي ويروس حتمي است!!!!

🔹به نظر ميرسد دستكاري و مهندسي اين ويروس_كرونا و رهاسازي آن در جوامع مختلف (سرعت گسترش جهاني ويروس و الگوي پخش آن به خوبي گوياي اين واقعيت است)

🔹 يك پروژه جهاني با همكاري كشورهاي پيشرفته براي بسياري از مقاصد جهاني، از جمله براي كمك به جلوگيري از گرم شدن بيشتر كره زمين، شوك به اقتصاد جهان براي بازنگري سيستم اقتصاد جهاني، بازآرايي  مديريت كلان جهاني، اهداف فرهنگي و سياسي و.......  بوده است كه بعداً ابعاد آن مشخص خواهد شد.

🔹ضمناً كسانيكه از اوايل_فروردين به بعد ويروس كرونا را مي گيرند به دلايل كاملاً علمي مرگ و مير در آنها بسيار نادر است مگر اينكه سيستم_ايمني آنها به دلايل شيمي درماني زياد و برخي بيماريهاي ديگر  ضعيف كننده سيستم ايمني به شدت ضعيف شده باشد!!!!


🔹 بنابراين تا اون موقع لطفاً مواظب خود و خانواده و ساير افراد مرتبط باشيد!!!!!

━━━━━💫━━━━

🌌🔻امیری نژاد: *وایتکس را  از خانه هایتان  دور  کنید*

*سخنگوی  بهداشت جهانی با نقشه از پیش تعین شده  توسط  وایتکس به  کشتار جهانیان شتافته*

*وایتکس شوینده  ای  که  برای  ضدعفونی طراحی  کرده اند  سلاح  سرد  کشتار  دسته  جمعی  مردم  جهان  است*

استشمام_ضدعفونی_کننده_وایتکس  به ریه ها  آسیب  جدی  می رساند  شش ها  را  سفید می کند  تنفس  را سخت  می کند تب ولرز  به  همراه  دارد🔻

*شخص  دچار  سرفه های شدید  می  شودکروناچیزی نیست جزوایتکس🔻

🔰*در منزل محل کار  به هیچ عنوان  از محلول ضدعفونی وایتکس واب    استفاده نکنید*

◾گازموجود  در وایتکس  بسیار قوی  وکشنده است

◾وایتکس مرگ خاموش  می آورد◾

👥ملت فهیم ایران زودترازهردانشمند

دیگری راز کرونا را کشف  کردند💪✌

*این  پیام  را بسیار جدی  بگیرید  و به   دیگر ایرانیان منتقل کنید  تا سخنگوی  بهداشت جهانی بداند که ایرانیان  دستش راخواندنداو قصدنابودی  جهان  رادارد*

*کرونا وایتکس  وایتکس  پوست  دست  را  می  سوزاند وایتکس ریه‌ها  و شش ها را  در  زمان  بسیار   کوتاه  از بین  میبرد  و شخص  را  به کام  مرگ  می کشاند*

❌*ضدعفونی کردن  با وایتکس  حتی  به  مقدار  یه قطره  در یک  لیتر  آب  استشمامش باعث  مرگ  زودرس   می شود  که  امروز  بنام  مرگ  کرونایی  نسبت  داده  شده است*

🚨این هشدار   را جدی  بگیرید  و  دیگران را هم از این آسیب نجات دهید*

وایتکس_هاراازمحیط‌زندگیتان‌دور   کنید🔻 کرونا همان وایتکس است*


🍬 جامع ترین اطلاعات پزشکی و نشانی  ها در کانال زیر 👇👇‌

@doctor20a

@doctor20a

فقط از خدا سلامتی و شادی پدر و مادرم و همسرم و خانواده ام رو میخوام همین. خدایا به خودت سپردمشون🤗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز