2726

یه کلیپ خیلی جالب دیدم از کهشکشان ها و عوالم دیگه و مقایسه اینها با کره زمین خودون..

خیلی برام جالب بود و تاثیر گزار بود

شمام نگاه کنید خیلی خوبه

ادم تکبرش میخوابه

زیاد ازتون وقت نمیگیره

یه فیلم کوتاهه

تو این لینک هست:

https://rahkaraq.ir/ما-کجا-هستیم؟/

خب قوانین فیزیک و متافیزیک با ذهن خیلی از ادما سازگار نیست

به کلکسیون لباست افتخار نکن...کلکسیون کتابات رو نشونم بده...دنیا فقط برای کسانی پوچ و خالی از امید است که نمی‌دانند چگونه نیروی عشق را به‌ انسان ها بدهند و به آن‌ها زندگی و زیبایی دوباره ببخشد...باشد که خداوند مرا از همراهی شکاکان و بد دلان بی نیاز سازد.میتونید حرفاتون رو به صورت ناشناس توی این لینک بهم بزنین   https://www.goftino.com/c/JtRmeU

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

😐😐😐😐😐😒😒😒

چه جالب اسم کاربری من و شما مثل همدیگه است!

سخت است فهماندن نکته ای به کسی که منافعش در نفهمیدن است.......دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم چه بسیارند اهل دین، آنجا که شرط دینداری جز نمازی غراب وار و روزی چند گرسنگی و تشنگی و طوافی چند برگرد خانه ای سنگی نباشد....

سلام عزیزم ببخشین 😊من فقط ازتون میخوام تشکر کنم بابتِ اون تاپیک اخرتون 

ممنون 

 یک خانومم که حجته مسلمانی ام امام حسین علیه السلامه این جمله را توی فیلمِ روز واقعه ازیک نصرانی که شاهد واقعه ی کربلا بود شنیدم

🔴 چند آیه از قرآن در مورد شرک:


🔸 و پروردگارتان فرمود: مرا بخوانید تا شما را اجابت کنم. ﴿غافر - 60)

🔹در حقیقت، آنهایی را که به غیر از الله، صدا می‌زنید، بندگانی همچون خود شما هستند؛ پس اگر راست مى‌گویید، آنها را صدا بزنید تا شما را اجابت کنند! ﴿اعراف - 94)

🔸و کسانى را که به غیر او صدا می‌زنید، مالک پوست هسته خرمایى (هم) نیستند. ﴿فاطر - 13)

🔸اگر آنها را صدا بزنید، صدای شما را نمی‌شنوند، و اگر (فرضاً) بشنوند، اجابتتان نمی‌کنند؛ و روز قیامت، شرک شما را انکار می‌کنند، و هیچ کس مانند (خداوند آگاه و) خبیر تو را (از حقایق ) با خبر نمی‌سازد. ﴿فاطر - 14)

🔹آنهایی را که صدا می‌زنند، (خود) به سوی پروردگارشان وسیله می‌جویند که کدام یک از آنها (به الله) نزدیک‌ترند، و امید رحمت او را دارند و از عذاب او می‌ترسند، همانا عذاب پروردگار تو (ترسیدنی و) درخور پرهیز است. (اسراء-57)

🔸و (الله) به شما فرمان نمی‌دهد که فرشتگان و پیامبران را اربابان خود بگیرید. آیا پس از آنکه اسلام آورده‌اید شما را به کفر فرمان مى‌دهد؟ (آل عمران - 80)

🔹 و كيست گمراه‌تر از آن كس كه به غير الله كسى را مى‌خواند كه تا روز قيامت او را پاسخ نمى‌دهد، و آنها از دعايشان بى‌خبرند؟ (احقاف - 5)

🔸 و بیشترشان به الله ایمان نمى‌آورند مگر اینکه (در همان حال) مشرکند. (یوسف - 106)

🔹 بگو: در زمين بگرديد و بنگريد عاقبت كسانى كه قبلاً بودند چگونه بوده است؟ بيشترشان مشرک بودند. (روم - 42)
🔸 آیا ما دلیل محکمی برای آنها نازل کردیم که از آنچه به او شرک می‌ورزیدند، سخن بگوید؟! (و آن را موجه بشمارد؟!) ﴿روم - 35)

🔹 بگو کیست که از آسمان و زمین به شما روزى مى‌دهد؟ یا کیست که بر گوش‌ها و چشم‌ها مالکیّت دارد؟ و کیست که زنده را از مرده، و مرده را از زنده بیرون می‌آورد؟ و کیست که امور را تدبیر مى‌کند؟ خواهند گفت «الله». پس بگو آیا پروا نمى‌کنید؟! (یونس - 31)

🔸 همانا الله اینکه به او شرک ورزیده شود را نمی‌آمرزد و غیر آن را برای هر کس که بخواهد می‌آمرزد، و هر که به الله شرک بورزد، قطعاً گناه عظیمی را افترا بسته است. (نساء - 48)

🔹 و قطعاً به تو و به کسانى که پیش از تو بودند وحى شده است که اگر شرک بورزى، عملت تباه می‌شود و از زیانکاران خواهى شد. (زمر - 65)


🔸 بگو: من فقط بشری مثل شما هستم؛ (فصلت - 6)

🔹 بگو: من مالک زیان و خیری براى شما نیستم. ﴿جن - 21)

🔸 بگو: به شما نمى‌گویم که خزینه‌ها و گنجینه‌هاى الله نزد من است؛ و غیب (نیز) نمى‌دانم؛ ﴿انعام - 50)

🔹 (بگو:) اگر غیب می‌دانستم، از خیر و نفع برای خودم می‌افزودم و بدی و زیانی به من نمی‌رسید! من فقط برای گروهی که ایمان می‌آورند، بیم‌دهنده و مژده رسانم. ﴿اعراف – 188)

🔸بگو: «نماز من و قربانى من و زندگى من و مرگ من براى الله، پروردگار جهانيان است.» (انعام - 162)


سوره انعام - آیات 40 تا 43:

🔹بگو: «به نظر شما، اگر عذاب الله شما را دررسد یا رستاخیز شما را دریابد، اگر راست می‌گویید، کسى غیر از الله را مى‌خوانید؟»

🔹(نه،) بلکه تنها او را مى‌خوانید، و اگر او بخواهد رنج و بلا را از شما دور مى‌گرداند، و آنچه را که شرک می‌ورزید فراموش مى‌کنید.

🔹و به یقین، ما به سوى امّت‌هایى که پیش از تو بودند (هشدار دهنده‌هایی) فرستادیم، و آنان را به سختی و بیمارى دچار ساختیم، باشد که به تضرع (به درگاه خداوند) درآیند.

🔹پس چرا هنگامى که سختی‌های ما به آنان رسید تضرّع نکردند؟ لیکن دلهایشان قساوت پیدا کرد و شیطان آنچه را انجام مى‌دادند برایشان آراسته کرد.

ارسال نظر شما
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز