2726


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

ختم کامل قران توی ماه رمضان واقعا عالیه

میشه یه صلوات واسه ظهور اقا مون بفرستید اگه دوست داشتید یکی هم برای سلامتی مریضا بفرستید بازم اگه دوس داشتید یکی هم برای شفای مادرم بفرستید ((ملسی عقشا  ))

چه حاجتی؟

بعضی حاجت ها ذکر خاص داره...

مثلا واسه ی رفع مشکل مالی مداومت سوره ذاریات و مزمل خوبه

#موقت: یه سوئدی همسر ایرانیش که اسمش سمیه هست رو به قتل رسوند و جسدش رو داخل فرش ایرانی پیچید و به دریا انداخت قبل از این قتل هم سمیه سه بار از همسرش شکایت کرده ولی قبل از رسیدن به دادگاه، شکایت هاشو پس گرفته... حالا فکر میکنید این مرد قاتل اعدام میشه؟ خیر! حداکثر مجازات اونجا حبس ابده... بله همونطور که می‌بینید قوانین ایران خیلی زنه ولی تو قوانین کشور های غربی از خانوما خیلی خوب حمایت میشه😏 # فرزندان خود را زیاد ببوسید زیرا برای شما در هر بوسیدن درجه ای است.(پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم) * امام صادق علیه السلام فرمود: کسی که فرزندش راببوسد، خداوند عزوجل برای او ثواب مینویسد و کسی که او(فرزندش) را شاد کند، خداوند در روز قیامت او را شاد خواهد کرد و کسی که قرآن به فرزندش بیاموزد، پدر و مادرش دعوت میشوند و دو حله(لباس نو و فاخر) بر آنان پوشیده میشود که از نور آنها، چهره های بهشتیان نورانی میگردد. * پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم فرمود: لعنت خدا بر کسی که حیوان ها را مُثله نماید. (مثله کردن در کل یعنی بریدن و جداکردن اعضای بدن ... درمورد حیوانات مثلا کندن پای مورچه و بال مگس، یا بریدن گوش و دم چهارپایان) * در حدیثی مشابه از حضرت علی علیه السلام نقل شده است که: از پیامبر شنیدم که می فرمود مبادا موجود زنده ای را مُثله کنید، اگرچه سگ هار باشد * پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: هر حیوانی - پرنده یا غیر پرنده - که به ناحق کشته شود در روز قیامت از قاتل خود شکایت خواهد کرد *
چه حاجتی؟ بعضی حاجت ها ذکر خاص داره... مثلا واسه ی رفع مشکل مالی مداومت سوره ذاریات و مزمل خوبه

بای بارداری چه ذکری خوبه؟

میشه برای حاجت دلم یه صلوات بفرستید شاید به خاطر دل پاک شما خدا حاجت منو هم داد   
حاجت چی بده من ی کتاب دارم واست در میارم 

سلام پشت سر من به شوهرم بد میگن، درحالیکه من خیرشونو می خوام بدم رو میگن به هم.از هر حرکت کوچیکم کلی حرف درمیارن وبین خودشون پخش می کنن.همه ی کارامو زیر ذره بین گذاشتن.بدی های خودشونو زود باهم می پوشونن ویا هم انکار می کنن.زندگیمو بهم میزنن.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز