2726

سلام مجددا دوستان تا به حال اسم دسر عربی بسکیته رو شنیده بودید؟؟ 

من همینجوری که داشتم تو اینستاگرام میگشتم این دسر رو دیدم تا به حال اسمشم نشنیده بودممممم اما به نظرم که خیلی خوشمزه باید باشه فردا حتما درست میکنم.

مواد لازم برای تهیه دسر بسکیته عربی

  • بيسكويت پتي پور كاكائويي = به مقدار لازم
  • ترافل رنگي واسه تزيين
  •  شير = 1/2 ليوان
  • كارامل = يك بسته
  • خامه صبحونه =1 پاكت
  • شكر در صورت نياز

طرز تهیه دسر بسکیته عربی خوشمزه

دوستای عزیزم میدونم که کلافه اید و بی حوصله اما باید بهم کمک کنیم که این ایام راحتر برامون بگذر و در منزل خودمون رو با کارهای اینچنینی مشغول کنیم.

خب برای تهیه دسر عربی بسکیته باید در ابتدا یک دیس مستطیلی شکل پیرکس را انتخاب کرده و کنار بگذارید. حالا بیسکویت ها را برای 30-40 ثانیه بگذارید داخل شیر بعد کف طرف پیرکس بچینید.

نکته : بیسکویت ها نباید زیاد در شیر بمانند چون له میشن.

سپس پودر کارامل را با خامه مخلوط کنید به اندازه ای که یکدست و صاف شه بعد یک لایه نازک از ان را روی بیسکوییت ها میریزیم و مجددا باقی بیسکویت ها را داخل شیر بخیسانید و روی لایه قبلی بچینید و یک لایه از مایع کارامل و خامه بریزید این روند را تا اتمام بیسکویت ها ادامه دهید طوریکه لایه آخر باید مخلوط کارامل و خامه باشه.

در آخر باید سس داخل پاکت کارامل را روی لایه آخر دسر بریزید و با مقداری ترافل تزیین کنید و به مدت 2 ساعت (در صورت امکان دسر بیشتر در یخچال بماند بهتر است و طعم بهتری خواهد داشت) در یخچال نگهداری کنید. دسر بسکیته ما آمادس.

به به

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام دوست میدارم                                            تورا به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام دوست میدارم                                            برای خاطر عطر نان گرم وبرفی که اب میشود و برای نخستین گناه                                           تورا به خاطر دوست داشتن دوست میدارم        تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم    دوست میدارم    

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730