2703
2553
عنوان

اعمال سنگ شرف الشمس ۱۹ فروردین

957 بازدید | 10 پست

سلام 

شرف الشمس نه سنگ است و نه حتی دعایی که بر روی عقیق زرد می نویسند.

هر سال در روز 19 فروردین خورشید به نقطه خاصی در آسمان میرسد و حالتی معادل شب قدر را ایجاد میکند. در این روز خورشید نسبت به سایر کواکب روی زمین قدرت بیش‌تری دارد و آداب و اعمال خاصی برای آن ذکر شده است.


دعای شرف الشمس خواص بسیاری ذکر شده که گره گشایی از مشکلات و برآورده شدن حاجت از مهم ترین آنهاست. برای گرفتن حاجت در روز 19 فروردین 2 رکعت نماز حاجت بخوانید و 100 صلوات بفرستید. سپس دعا و حرز آن را بر روی کاغذ نوشته، حاجت خود را نیز در آن ذکر نمایید و کاغذ را در قرآن بگذارید.به یاد داشته باشید که اگر از نگین استفاده میکنید سعی کنید هر سال در ساعت ذکر شده و با آداب کامل بوسیله یک سوزن روی نقش کنده شده را دوباره خراش دهید. اگر روی کاغذ نوشتید آنرا باز نکنید و به کسی نشان ندهید و در آخرین چهارشنبه سال به آب روان بسپارید.
بسم الله الرّحمن الرّحیماَللّهُم اِنّی اَسئَلُکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی ه‍ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی.


  

نياز دارم  يه روز از خواب بيدار شم و ببينم  همه چي کابووووس بوده  و من دوباره همون دختر کوچيک 5 ساله ام که کنار مامانش ميخوابيد و تا دستاي مانش رو نميگرفت خوابش نميبرد  لطفا برام دعا کنيد  از اين برزخ بيرون بيام و همه چي درست بشه .درضمن من کاربرقدمي ام 

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

من پارسال اینجا شنیدم با تمام ادابش انجام دادم حتی گفتن چهارشنبه سوری به اب روان بدین بره همه کار کردم ولی حاجت نگرفتم.

از نظر من حاجت رو باید خدا خودش به وقت و زمانش بده 

دوستان من سامارا هستم عضویتم سال 95بود ولی به دلایلی کاربری قبلیم حذف شد
2456
2714

این مطالب صحت نداره،روزهایه تقویم شمسی قراردادی هستن، یعنی کسی که تقویم شمسی ایرانیان رو درست کرده قرار گذاشته ۴سال یکبار اسفند ۳۰ روز بشه یا اینکه ۶ماه اول سال ۳۱ روزه باشن، سالها پیش قبل از این تقویم این یک روزهایه ۶ماه اول سال رو آخر هرسال به اسفند اضافه میکردن، قبلش هم یه نوع دیگه، پس اینا قرارداد هستن پس میشد به تقویم قدیم الان ۱۷ فروردین نباشه و چند روز جلوتر یا عقبتر باشه، پس با یک قرارداد انسانی نمیشه گفت فلان روز ارزش پیدا میکنه 

این مطالب صحت نداره،روزهایه تقویم شمسی قراردادی هستن، یعنی کسی که تقویم شمسی ایرانیان رو درست کرده ق ...

با اعمالمون انجام میدیم روزش درست باشه یا نباشه خدا خودش میدونه مهم نیتی هست که انجام میدیم..

جالب بود ممنونم از توضیحت عزیزم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز