2726
عنوان

مادرشوهر

599 بازدید | 45 پست

بچها من مادرشوهرم زن خوبیه 

ولی هیچ وقت هیچ کمکی به ما نکردن  هیچیاال حتی چیزایی ساده 

واقعا شوهرمو دوست دارم عاشقشمم خیلی هم اهل جار زدن نیستم 

ما دوسال عروسی کردیم به خاطر مالی نشد بریم  ماه عسل 

الان داریم جمع جور میکنیم که یه مسافرت دوتایی توپ بریم بعد کرونا 

حالا مادرشوهرم گیر داده کرونا تموم شد ما رو ببرید مشهدد 

اونوقت پر خرجج پر خرجججج 

🤔🤔🤔پس خودمون چی 😭

...

من ستاره بنفشم... متوجه شدید؟ بنفش. بنفش رنگ پادشاه ها و ملکه هاست من یک ملکه هستم. روانپزشک و مشاور خانواده و روانپزشک کودک هستم.اگر سوالی داشتید(درباره روانپزشکی) درخدمتم.دوست عزیزم که داری امضام را میخوانی برای روح می می ناز و مامان ترنم صلوات بفرست.مامان ترنم به همراه همسر و دختر 4 ماهه شان در سال 89 در صانحه سقوط یک هواپیما جانشان را از دست میدهند. می می ناز به دلیل سرطان سینه از دنیا رفتند. تو که دل مهربونی داشتی و برای شادی آن دو دوست نی نی سایتی صلوات فرستادی حالا برای شادی روح آلا کوچولو دختر دوست نی نی سایتی مان مامان آلا صلوات بفرست. آلا کوچولوی 1/2 ساله به دلیل مشکل ریه از دنیا رفتند. تو ای کسی که امضای مرا خواندی و برای افرادی که گفته شد صلوات فرستادی من دعا میکنم حاجت تو براورده شود. تو هم برای براورده شدن حاجت من دعا کن.

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

بگو خرجیتو بده ببریمت 

بعد از ۴ سال باردار شدم😍 هر دکتری میرفتم میگفت سالمی از خدا بخواه خداهم بعد ۴ سال دعاهامو مستجاب کرد شکرت🤲اون صبحی که دیدم بی بی چکم مثبت شد کل سختی ها و گریه ها و انتظارهای اون ۴ سال رو فراموش کردم 😍❤ان شالله خدا قسمت همه اقدامی ها بکنه ❤

ب شوهرت میگی باهاشون حرف بزنه

ازدواج ینی زندگی مشترک، ظرف شستن مشترک، توالت شستن مشترک، ناهار و شام خوردن مشترک، خرید مشترک، خنده مشترک، گریه مشترک، شادی مشترک، غم‌مشترک، پولداری مشترک، بی‌پولی مشترک، ... اگه این چیزارو بلد نیستین لطفا ازدواج نکنین!

به نظرم خودت مستقیم وارد مسئله نشو .... از احساست به همسرت بگو و بخواه که اون مدیریت کنه چون پسرشونه شاید ازش ناراحت نشن اما اگر شما چیزی بگی احتمالا دلخور میشن. حتما در ابتدای بحث به همسرت بگو که مادرشو دوست داری و براش احترام قائلی تا ناخودآگاه گارد نگیره

2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز