2726
عنوان

افسوس و ناراحتی زیاد

235 بازدید | 24 پست

به دختری علاقه مند بودم و رابطه مون با هم خیلی خوب بود اما چندین بار همزمان با من وارد رابطه و آشنایی با افراد دیگه ای شده بود. میگفت اون طور که باید ازت توجه و محبت دریافت نکردم که این کار رو کردم و باز برمی گشت سمت و من و اظهار پشیمانی می کرد و منم می بخشیدمش. این اتفاق سه بار تکرار شد و من فکر کردم از سادگیشه و بخشیدم . تا اینکه بلاخره مجددا با شخصی وارد آشنایی شد و باهاش ازدواج کرد. خودم رو سرزنش می کنم  و فکر می کنم به خاطر کوتاهی من بوده که ایشون وارد رابطه دیگه ای شده. مدام خاطراتم مرور میشه و احساس دلتنگی می کنم و عذاب و جدان دارم.  با خودم میگم کاش بیشتر بهش توجه می کردم که درگیر رابطه عاطفی با افراد دیگه نشه. نمی دونم چطور از این عذاب وجدان راحت بشم. 

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

ببین ببخشید که اینجوری میگم ولی شما براش فقط یه گزینه بودی.اشتباه کردی بخشیدیش هربار که از اونا سرد میشده و میدیده بدردش نمیخورن با تو بوده مورد مورد نظرشو پیدا کرده همچین ادمی اصلا ارزش داره؟؟؟؟براش ناراحتی کنی؟؟؟ربطی ام به کم گذاشتنو اینا نداره اون شمارو گذاشته بوده تو اب نمک دیگه ازش متنفر باش

ب نظرم بیشتر فقط برای وقت گذروندن با شما بوده و شما را برای زندگی مشترک نمی خاسته

چون تمام معیارهاش را نداشتین

                                                              شده آیا ک غمی ریشه ب جانت بزند

به راحتی فراموشش کن ، به این فکر کنید اگه میخواستتون میجنگید حتی با خودتون( بخاطر محبتی که میگفته نمیبینه از شما) ولی راحتترین موردو انتخاب کرد رفتن،همچین ادمی فکر کردن نداره،همیشه ساختنه که سخته ولی ول کردن و رفتن اسونه.

2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
2730