2726
عنوان

چرا دختر خالم خواستگار نداره 😞😞

2854 بازدید | 157 پست

دختر خالم 35 سالشه از خانواده خیلی خوب 

پدرش خلبان بازنشسته و مادرش معلم بازنشسته 

یه خواهرش دکتر اون یکی خواهرم دکتر

خودش لیسانس منابع طبیعی خونده تو یه شرکت کار میکنه ماهی 3 تومن دارامد داره

خیلی خوشتیپ و خوش اندام و صورت ناز و با نمکی داره

خیلی هم خنده رو و مهربون هستش 

ولی نمیدونم چرا تا الان حتی یه دونه خواستگار هم نداشته بنده خدا 

خیلی براش ناراحتم 

شخصیت من چیزیه که من هستم اما برخورد من بستگی داره به اینکه تو کی هستی 

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

شاید داشته و دوس نداره ازدواج کنه.به کسی نگفته

فرهنگ یعنی بپذیریم وجود هر شخص دو بخش دارد!بخش اول:چیزهایی که انتخاب خودش نیست و بطور طبیعی به او داده شده است و نباید مسخره شوند! و بخش دوم:چیزهایی که انتخاب خودش هستند و به ما ربطی ندارند!!

عین خواهرشوهرای من ...ب خدا نزدیکه افسردگی بگیره یکیش چون سنش نسبتا بالاس

دچار ِ عشق ِ تو که می شوم دلم از ذوق سوت میکشد.. عجب تفاهمی داریم ما تمام ِ دغدغه ام این است زودتر به دنیا بیایی. زودتر باسواد شوی با سواد ِ عشق. تا بفهمی که جان ِ من چقدر تو را عاشق است نازکم دلیل ِ این همه رعایت ِ عاشقی ِ من حضور ِ توست جانکم. به من نگاه کن ببین چگونه دوستت دارم چگونه وقتی حتا نمیبینمت ، بیشتر دوستت دارم. از کنار ِ باغ ِ خاطراتم که رد می شوم تو بهترین خاطره از تمام ِ امسالی... عزیزکم چه خوب که هستی چه خوب که قرار است بیایی تا قاصدک بچینیم برای هم آرزو کنیم چه خوب که من قرار است مادرت باشم قرار است به جان من قسم یاد کنی قرار است صدایم کنی قرار است هزار بار برایت لالایی بخوانم تا بخوابی... و وقتی که خوابی دلشور ه داشته باشم که مبادا کابوس ببینی... قرار است برایت و ان یکاد بخوانم که چشم زخم نبینی قرار است با تو راه روم که یاد بگیری ...زمین نیفتی. و هزار قرار دیگر که فقط خدا میداند چقدر شنیدنی و ُ دیدنیست. تو از خورشید هم برای من گرم تری از ماه هم زیبا تری😍❤ ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730