2737
2739

من تا حالا هزار بار به شوهرم گفتم تو جمع بهم بگو خانومم اما هیچوقت نگفته خودمون دوتا هم که هستیم نمیگه یه نفر هست تو فامیلمون میگه بعد نمیگه که عین اون نشه زن ذلیل. یه دوست دارم که با هم خیلی جور بودیم از بچگی اون بعد من ازدواج کرد با این که سنتی ازدواج کرد انتخابش از من بهتر بود امشب شوهرش تازه اومده بود خدا شانس بده 

خاک بر سر من کنن جدی صد بار واسه یه سوال میگفت خانومم مثلا فلان سریال چه ساعتی میذاره؟ 

یا میوه پوست کند قاچ کرد گذاشت جلو دوستم گفت خانومم بیا میوه.

هی خدا دلم میخواد بمیرم واسه دوستم خیلی خوشحالم اما من خیلی بدبختم با این زندگی جهنمیم یه بار شوهرم به من نگفت خانومم با این که هزاربار بهش گفتم اما گذاشت تو دلم موند.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
وجدانا خیلی سوسولیه بگه خانومم😂


نه خیلیم اتفاقا شوهرش آدمیه که مردونه رفتار میکنه تیپشم مطابق با میل دوستم میزنه اونوقت من به آقا بگم بیا منم تو لباست سلیقه بدم میگه نه داداشم باید نظر بده.

2738

انقدر بدم میاد از کلمه خانمی و خانمم و اقایی و جیگر و هانی و اینا.‌

اسم داری دیگه. بگو بهت بگه عاطی جان. قشنگتر نیست؟

عشق با انگشت های کشیده پیانو مینواخت...من پا به پای پونه های وحشی میرقصیدم... باران می آمد...بهارنارنجها همه مست...هوا هوای تو بود...🍀
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پسرا بیاید

ghanary | 3 ثانیه پیش

خدافظی

آشوبگر۲ | 9 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز