2733
2734
تتلو رو که شوخی کردم ولی این آهنگ رو هم گوش دادم , خوشم نیومد .

عارف تو این آهنگ مثل خواننده های اپرا اجرا کرده که لازمه اش صدای بسیار قوی و حجیم هست و معمولا این سبک رو عموم مردم نمیپسندن فقط خواستم بگم یه زمانی همچین خواننده هایی مطرح بودن و کیا جاشونو گرفتن!

«کاربر آقا هستم» 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

من برای مراسم عروسیم چندتا اهنگ شاد از خواننده های قدیمی توی فلش دادم به دیجی گفتم با صدای خودِ خواننده پخش بشه.الان همه آهنگای قدیمی ریمیکس شده با صداهای بیخود پخش میشه

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد❤
2728

میتونید از سایت نابی موزیک فلش آهنگ های قدیمی رو تهیه کنید ، قدیمی و یا هر آهنگ دیگه ای که بخواین ، کاملترین مجموعه در این زمینه هستند :


آهنگ های قدیمی ایرانی همواره طرفداران خاص خود را داشته اند و بسیاری از مردم با شنیدن این آهنگ ها به یاد خاطرات گذشته خود می افتند. در سال های اخیر به دلیل پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت، خرید و دانلود آهنگ های قدیمی نیز آسان تر شده است.

سایت نابی موزیک یکی از سایت های معتبری است که به فروش فلش آهنگ های قدیمی ایرانی می پردازد.
 این سایت دارای تنوع بالایی از آهنگ های قدیمی از خوانندگان مختلف است و کاربران می توانند با توجه به سلیقه خود، آهنگ های مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.


فلش های آهنگ های قدیمی سایت نابی موزیک در ظرفیت های مختلف از 16 گیگ تا 128 گیگ ارائه می شوند و کاربران می توانند با توجه به نیاز خود، فلش مورد نظر خود را انتخاب کنند. این فلش ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و آهنگ ها با بهترین کیفیت در آن ها ذخیره می شوند.

اگر هم نیاز به دانلود آهنگ قدیمی داشتید باز میتونید از همین سایت اقدام به دانلود آهنگ کنید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز