2737
2734

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

** ارسال رایگان از مشهد به کل کشور ** قیمت در آف نهائی* و مقطوع * : 159 تومان برند معروف: valentino خریده شده از یونان کفش ی با استایل فوق لوکس سایز قید شده بر آن : 39 است سایز: 39 / 40 (به علت استایل و فرمت کفش ،با هر نوع پنجه ای هر دو سایز را ساپورت می کند/سایز من 39/40 است) خلخال طلائی (رنگ ثابت) با آویز متصل به مچ کفش است که می توان در لنگه ی دیگر کفش نیز از آن استفاده نمود یا کلا از کفش جدا کرد. پاشنه : 12 سانت(راحت) مطلقا نو ( هرگز استفاده نشده ) صحت گفتار در عکسها مشهود است. علت فروش:احتمال مهاجرت و مشکلی که در اسکی برای زانوی ام پیش آمد، مانع امکان استفاده از پاشنه های بلند شد و گرنه صادقانه عرض می کنم چنین برندی را با چنین قیمت نازلی جهت فروش قرار نمی دادم. :::فقط تماس. به اس و ایمیل پاسخ داده نمی شود. ::::شرایط ارسال عکس از طریق وایبر و لاین و...مهیا نیست زیرا نت ام ضعیف است و امکان sending عکس وجود ندارد. تخفیف = پست پیشتاز (که از 5 خرداد حدود 30 در صد گرانتر شده است) :::::::::::::::: لطفا خریدار حقیقی که با قیمت منصفانه ی لحاظ شده بر این برند موافق است تماس بگیرد . :::::پیشاپیش قدردان شما که فرهنگ خرید اینترنتی را مراعات می فرمائید هستم.
آب را گل آلود می کنند ، تا عمیق به نظر رسد. نیچه
2728
تلفن تماس: 09365585564 ( لطفا بگوئید از طرف نی نی سایت هستید) ----- به پیج قدیمی من (مراقبت از پوست) نیز سر بزنید. http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=340741
آب را گل آلود می کنند ، تا عمیق به نظر رسد. نیچه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687