2733
2734

به مرور زمان روی قاشق و چنگال استیل بر اثر استفاده بیش از حد، خط و خش می‌افتد، البته این همه ماجرا نیست و این وسایل کاربردی با گذشت زمان کدره و تیره نیز می‌شوند.
گذشت زمان و استفاده بیش از اندازه، روی قاشق و چنگال استیل خط و خش می‌اندازد. البته این تمام ماجرا نیست، زیرا به مرور این وسایل کاربردی، زیبایی خود را از دست داده و سیاه و کدر می‌شوند. خبر خوب این است که برای از بین بردن زنگ زدگی قاشق و چنگال استیل، راه‌ها و روش‌های زیادی وجود دارد.
برق انداختن قاشق و چنگال استیل:

کافیست تنها نگاهی به لوازم خانه خود بیاندازید، تا ظرف و ظروف و زیورآلاتی از جنس استیل درون آن پیدا کنید. بی شک در خانه‌ی همه ما، وسایلی از جنس استیل پیدا می‌شود، این محبوبیت به خاطر جنس بسیار خوب و مقاومت بالای استیل در برابر تیره شدن و زنگ زدگی  است. البته استیل نیز با گذر زمان و بر اثر استفاده به مرور تغییر رنگ داده و کدر می‌شود.
یکی از این وسایل استیل که، آرام آرام رنگ و روی خود را از دست می‌دهد، قاشق و چنگال استیل است. اما نگران نباشید همیشه راه و روشی هست تا رنگ و زیبایی از دست رفته استیل را به آن برگرداند. در اینجا قصد داریم چند روش ساده و سریع، برای برق انداختن قاشق وچنگال استیل را بگوئیم. برای انجام دادن این روش‌ها، احتیاجی به خرید مواد شوینده گران قیمت ندارید، حتی لازم نیست برای برق انداختن قاشق وچنگال استیل به پیش متخصص اینکار مراجعه کنید، فقط کافیست با موادی که در هر خانه‌ای یافت می‌شود این فرایند را انجام دهید.
برق انداختن قاشق و چنگال با سرکه

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687