2737
2739
سلام. شوهر من آزو هست بیوپسیش هم منفی بود.به نظر شما استفاده از خرنوب برای ما هم جواب میده؟ و اگه بخ ...

اگر ایشون مشکل ازو ایشون حتی در بیوبسی هم منفی بود بعید است با این گیاه درمان بشن. دوستی که گفتن شوهرشون ازو بوده بعد مصرف خرنوب خوب شدن بنظر و تشخیص بنده احتمالا آزو انسدادی بودن و بعد از بالارفتن تعداد اسپرم سلولها تونستن یک مقدار از مجرا عبور کنند و الا آزو غیر انسدادی یعنی تولید صفر اسپرم با این روش بعیده اسپرم تولید بشه. یک سر به پیچ moshavereh-nabarvari  تو اینستا بزن شاید مطالبش کمکتون کنه موضوع روشن بشه.

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

مهسا جان درستش اینه که از دو روز بعد از تمام شدن پریود شروع کنی .. ولی اگر پریودت تایم خاصی نداره از ...

رها جان پریود که نموم شد میشه شروع کنیم یعنی تا دیدیم که دیگه لک هم نداریم چون معلوم نیست که چند روز پریود طول میکشه که یه ماه هفت روزه یه ماه پنج واسه همین من گیج شدم نمیدونم دقیقا از کی باید شروع کنم وچه مدت ؟

2731
2738

بعد از اتمام دور سوم حس کردم تخمدانهام ورم کردن و کمی درد داشتم خوشبین بودم داره یه اتفاق خوب میوفته رفتم سونوگرافی دادم و من که تا الان هیچوقت کیست نداشتم در هر کدام از تخمدانهام کیستهای تپلی تشکیل شدن که با دارو هم رفع نمیشود و نیاز به جراحی دارند واقعا متاسفم که این کار را انجام دادم و اعتماد کردم 


بچه ها خواستم بهتون بگم.شوشوی من ازو بود.اما فقط با مصرف 1 هفته از خزنوب من الان باردارم..دو ماه دیگ ...

منم همسرم همین مشکل داره و ۴تا اسپرم بی تحرک و واریکوسل درجه ۲ داره دکتر هیچ دارویی هم به ما نداد و گفت باید بیوپسی بشه .من چه کنم ؟

سلام شوهر من آزو اسپرمی هست ولی تو بیضه اسپرم داره و با میکرو خدا یه دختر بهمون داد واسه بار دوم اقد ...

سلام‌عزیزم‌ منم شوهرم آزواسپرم هست و واریکوسل هم داره درجه دو .گفتن ۴تا اسپرم بدون تحرک داره و علت واریکوسل نیست باید بیوپسی بشه برای شما هم‌تو بیوپسی اسپرم پیدا شد ؟

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز