2733
2734

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728
2738

خانما من همیشه ضد افتاب میزنم ولی صورتم کک مک افتاده هر روزم بیشتر میشه کلا تو افتاب بیرونم خیلی کم میرم کسی میدونه دلیلیش چیه؟چه ضد افتابی بزنم که دیگه کک مک نیوفته؟

   دوست گلم برای رسیدن به خواسته هام صلوات میفرستی؟لایک کن منم بفرستم برات
خانما من همیشه ضد افتاب میزنم ولی صورتم کک مک افتاده هر روزم بیشتر میشه کلا تو افتاب بیرونم خیلی کم ...

✨پک 3 عددی صابون روشن کننده ولایه بردار


ترکیبات: 

تالو صنعتی، اسید چرب نارگیل، هیدروکسید سدیم، عصاره گیاهی بیربری، اسید چرب هسته خرما، اسید لاکتیک، روغن کرچک، موم زنبور عسل، وازلین، پودر هسته زردآلو، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، لانولین، ویتامینC ، اتیلن دی آمین تترا استیک اسید، بوتیل هیدروکسی تولوئن، سدیم کلراید، آب دیونیزه

🙌🖱موارد مصرف:

بیشتر #لک ها در معرض نور آفتاب در قسمت هایی مثل صورت، گردن، ساعد و پشت دست ها ایجاد می شوند. این لک های پوستی در #تایستان بیشتر و پر رنگ تر از فصول دیگر سال می شود واین به علت تاثیر مستقیم نور آفتاب بر روی پوست می باشد. این صابون به دلیل دارا بودن مواد موثره مانند #عصاره شیرین بیان، #آربیوتین، #AHA و #آفابیزابول باعث #روشن شدن لک ها، #لایه برداری و در نهایت #روشن و #شفاف شدن پوست می شود.

مکانیزم اثر:

ماده فعال شناخته شده در شیرین بیان، فلاونوئید است که می تواند با پراکنده کردن ملانین موجب روشن شدن پوست شود. آربیوتین با مهر آنزیم تیروزنیاز باعث جلوگیری از تشکیل رنگدانه های پوستی شده و علاوه بر آن با جذب پرتوهای ماورا بنفش نور خورشید مانند یک ضد آفتاب طبیعی از ایجاد و شکل گیری لک های ناشی از تابش آفتاب آنها جلوگیری می کند.

AHA خاصیت لایه برداری داشته و به بازسازی سلول های پوست کمک می کند.

طریقه مصرف:

برای اثر بخشی کامل، صابون را با مقداری آب روی پوست بمالید تا کف پایداری ایجاد شود.

حداقل بیست ثانیه کف ایجاد شده روی پوست بماند و سپس با کمی آب بشویید.

شرایط نگهداری: در دمای محیط و در جای خشک نگهداری شود.


قیمت:59,500T💰💰💰



بنظرم این به دردت میخوره 

✨لوسیون ضد آفتاب spf30-Solait


راز این زیبایی و شادابی پوست وی، استفاده از شی باتر بود چراکه این گیاه، خاصیت بازسازی پوست، محافظت از آسیب های محیطی از جمله نورخورشید، رطوبت رسانی به پوست و جلوگیری از پیری پوست را دارد. 

شی باتر چیست؟ 

کره درخت شی، روغنی است که از هسته محصول درخت شی استخراج می شود. این درخت که نام اصیل آن Butyrospermum parkii است، در ساوارنا، غرب آفریقا رشد می کند. نام انگلیسی این درخت از نام بامبارای آن (Shii) گرفته شده است که به معنی “مقدس” است. این درخت 60 فوت طول دارد و 200 سال عمر می کند. تا 20 سال میوه ای ندارد و بعد از 20 سال میوه ای می دهد که از آن میوه عصاره معجزه آسای پوست را تهیه می کنند. ملکه نفرتیتی که به زیبایی شهرت دارد بصورت مداوم از این گیاه بر روی پوست خود استفاده می کرد. 

اثرات شی باتر بر پوست 

عصاره شی باتر، غنی از ترکیبات باارزشی است که شامل چربی های اشباع نشده غیرصابونی، اسیدهای چرب ضروری، فیتوسترولها، ویتامین E و D، پروویتامین و النتوین می باشد. این ترکیبات اثرات اعجاب انگیزی بر روی پوست دارند. ترکیبات موجود در شی باتر، اثرات زیر را بر روی پوست دارد: 

– کاهش دهنده چین و چروک ریز و سطحی پوست به دلیل آنتی اکسیدان بودن آن 

– مرطوب کننده عمیق پوست 

– تحریک کننده برای میکروسیرکولاسیون سطحی 

– محافظت از پوست در برابر اشعه UV 

– افزایش مقاومت پوست دربرابر آلودگی های محیط 

گليسرين 

گلیسیرین می تواند رطوبت را به خود جذب کند بنابراین وقتی روی پوست قرار می گیرد می تواند رطوبت را جذب خود کند و به پوست انتقال دهد و پوست شما را از خشكي و شكل گيري ترك هاي پوستي نجات دهد. 

در واقع گلیسیرین قدرت حفاظتی پوست را بالا می برد تا بتواند مواد شیمیایی مضر را دفع کند و در عوض میزان بیشتری آب در خود نگه دارد و در نتیجه پوست کمتر خشک می شود. 

بعضی از پزشکان عقیده دارند گلیسیرین بهترین ماده برای جلوگیری از خشک شدن پوست است ولي بهتر است به تنهايي استفاده نشود و در تركيب با ساير مواد و به صورت كرم استفاده شود . 

گلیسیرین از آن جمله موادي مي باشد که می تواند رطوبت را به پوست بازگرداند، بدون آن که آن را چرب کند. علاوه بر این، منافذ پوستی را هم مسدود نمی کند. 

استفاده از ماسک هاي حاوي گلیسیرین می تواند شما را از شر پوست های مرده و کدر خلاص کند و با آبرسانی به پوست آن را درخشان نمايد.

قیمت: 65,000


2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز