2733
2739

آموزش آنلاین آیلتس شیوهای نوین از آموزش مجازی است که با استفاده از جدیدترین ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل، وبلاگ، وبسایت و نرمافزارها در بستر شبکههای کامپیوتری خصوصا اینترنت، محتوای آموزشی را در اختیار زبان آموزان قرار میدهد.در آموزش آنلاین آیلتس، مدرسین و زبان آموزان از طریق شبکه اینترنت به صورت همزمان از طریق اینترنت و با یکدیگر تعامل داشته و فرآیند آموزش و یادگیری را به انجام میرسانند.

یادگیری برنامه ریزی شده ای است که در آن معمولاً یادگیری و آموزش آیلتس در محیط های جدا از هم صورت می گیرند. به همین دلیل آموزش آنلاین آیلتس، به تکنولوژی های ارتباطی و نهادی برای طراحی و برنامه ریزی آموزش نیازمند است.

به طور کلی آموزش های پیشین به صورت ویدیو های طولانی به افراد ارایه میشد که در آن شخص به صورت غیر فعال آموزش را فرا می گرفت و در صورت بروز مشکل یا سوال به صورت جداگانه باید با مجموعه آموزشی ارتباط بر قرار می کرد.

در روش قید شده مطالب آموزشی به شخص انتقال داده میشود اما به صورت بالقوه میباشد و برای عملی ساختن آنها شخص باید خود شروع به تمرین کند.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز