2726
عنوان

اطلاعیه جدید اموزش و پرورش

| مشاهده متن کامل بحث + 1898 بازدید | 80 پست

لطفا تا اخر بخونید 💥💥

🔴 اینهمه از مسئولان گفتیم ولی یک گله و شکایتی داشته باشیم از مردم
مدارس تعطیل شده و امروز طبق تصاویر و گزارشهایی که دریافت کردیم مردم از گوشه و کنار شهر و یا حتی از شهرهای دیگه اومده بودن برای خریدهای نوروزی!! تقریبا در همه شهرهای کوچک و بزرگ کشور همین اوضاعه!
خواهر و برادر من شما که اینقدر نگران بچه تون هستی که توی مدرسه به بیماری  مبتلا نشه، چطور دستشو گرفتی تو بازار از این راسته به اون راسته میچرخی که یه نیم متر پارچه بخری؟؟؟
اگر شما بیمار باشی و ناقل بیماری، که توی بازار به اون بزرگی چند صد نفر رو مبتلا میکنین، اگر هم ناقل نباشی و به یک نفر دیگه که مریضه برخورد کنی که باز هم خودت مریض میشی هم بقیه رو مریض میکنی. خواهش میکنیم چند روز مراعات کنین وضعیت بحرانی تر از این نشه، کی میخوایم  این موضوع رو جدی بگیریم؟
شهر ووهان به اون بزرگی قرنطینه شده پرنده پر نمیزنه، اینجا مردم آفتاب مهتاب بالانس میزنن توخیابونا، خب مریض میشین، بستری میشین. یکم منصف باشیم.
خیلی جاها رو تعطیل کردن واسه اینکه مریضی منتشر نشه، شما مهمونی دوره ای راه انداختین؟ پاشدین رفتین سفر؟ رشت دومین استان درگیر کشور با کر.وناست، مردم تعطیل شدن که تو خانه ها بمونن، اونوقت بار ترافیکی رشت دو برابر شده!!! مردم جالبی هستیم به خدا.
واسه فرار از ویروس بعضیها از شهرشون پا شدن رفتن یه شهر دیگه. نمیدونستن ناقل بیماری هستن، تازه روفتن اون شهر رو هم آلوده کردن. پیشگیری یعنی اینکه چند وقت حوصله کنین، دندون سر جگر بزارین و بشینین تو خونه هاتون تا بیشتر از این ویروس منتشر نشه و خانواده خودتون هم در معرض آسیب قرار نگیرن.
حالا که میدونین نه امکانات کافی وجود داره نه کسی درست و حسابی به فکر شماست، لااقل خودتون به فکر باشین.
پیامی از یک پزشک در قشم هم اومده بود که دیروز یک خانم که از قم اومده بود به بیمارستان پیامبر اعظم قشم مراجعه کرده که احتمال ابتلا به کرو.نا درشون بسیار قویه. از ترس کرو.نا از قم فرار کرده به قشم، اونجا رو هم آلوده کرده. خونوادش هم قرنطینه نشدن.
وقتی که نه کیت تشخیص به اندازه کافی وجود داره نه ماسک حتی، نه ژل ضد عفونی و لباس مخصوص. حتی بعضی جاها بیمارستانها اتاق ایزوله مخصوص ندارن.
متاسفانه اطلاع رسانی درست نمیشه و مردم در جریان قرار نمیگیرن که مراقبت کنن، خیلی از شهرهای توریستی و زیارتی مثل قشم و اصفهان و مشهد و همدان و ... هر ساله در نوروز مقصد بسیاری از مردم برای سفره، خواهشا اطلاع رسانی کنیم که امسال مسافرت نرن مردم، هیچ اتفاقی نمیفته اگه تو خونه هامون بمونیم، کسی که دلسوزانه به فکر کنترل نیست، حداقل خودمون رعایت کنیم وگرنه با سونامی غیرقابل کنترل کرو نا مواجه میشیم و تلفات بسیار زیادی میدیم.
لطفا منتشر کنین شاید کمی به عمق فاجعه پی ببرن بعضی از مردم 🙏

اهاان...ینی فکر اینکه تو اتوبوسهای کثیف بشینم لباسم به همه جا بخوره...4 ساعت تو راه باشم داشت دیونم ...

اره بابا

ولی حتما خبر بده بهش که اطلاع داشته باشه

میشه برا حاجتم صلوات بفرستید🥰


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
تهران سه روز گذشته مدارس تعطیل بود و بچه ها در کوچه و خیابان ول بودند، در پایین شهر فوتبال بازی و بد ...

اخه تلویزیون خودمون اصلا اطلاع رسانی درست نمیکنه 

دیشب بیست و سی یه گزارش بود مردم ده تا ده تا کنار هم نظرشون درمورد انفولانزا چیه 

خب این سیاست اشتباهه 

درسته نباید مردم ترسوند ولی گول زدن به این شکل هم درست نیست 


اصلا باید کل زمستونو تعطیل کنن.از اول دی تا بعد نوروز بجاش سه ماه تابستون مدارس دایر بدشه.

خیلی دلم میخواد این اتفاق بیافته.بعد بازم یعده‌میان میگن گرمه هوا  نمیشه نمیشه بری.ولی به نظرم بهترین کاره.اینا ۳ماه تعطیلی میخوان جه فرقی داره کی باشه این ۳ماه

زمان ما اختیار دست یک مشت بی سواد و خودخواه بود. معلمهای مدارس با سیکل و دیپلم و به ندرت دانشجویی پ ...

در مورد نجفی اینجوری حرف نزن.بهترین وزیر آموزش وپرورش بود

من هیچ وقت باور نکردم که اون قاتل باشه.

خاک تو سراشون اصفهان رو تعطیل نکرده بودند من که نمیذارم بچه ام بره مدرسه  هر کاریم میخوان بکن ...


اصن نزار بره

مگه حالا تو اسفند چي درس ميدن

؟

 من خودم معلم بودم اسفند اصلا نميشه درس داد چون همه تو فاز عيد و خريد و خونه تكوني ان

 بچه ها رو هوان

 اصن نفرستش

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
داغ ترین های تاپیک های امروز