2737
2734
عنوان

چند اشتباه مردانه در زندگی زناشویی

693 بازدید | 20 پست

همانطور که میدانیم روابط جنسی درست یکی از پایه های مهم زندگی زناشویی است و لازم است علم کافی در مورد این رابطه بسیار مهم پیدا کنیم در این مقاله درباره رفتار نامناسب مردان و شناخت ناکافی مردان بر تمایل زنان  مینویسیم ..


 اشتباهات مردانه در زندگی زناشویی


عدم بهداشت کافی

یکی از مهمترین دلایل متوقف شدن تحریک زنان بوی بد بدن و بوی بد دهان است  در نتیجه لازم است قبل از برقراری رابطه حتما دوش بگیرید و بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید هم چنین باید به ظاهر خود نیز برسید مثلا اصلاح صورت، زدن عطر، تمیز کردن گوش ها، و بسیار محرک برای خانم هاست .


اجبار در ایجاد رابطه 

رابطه جنسی نباید به شکل یک اجبار و وظیفه درآید. این طور نباشد که چون شما متعهدید پس باید رابطه داشته باشید  سعی کنید یکدیگر را در ک کنید وبا تنوع دادن به رفتارهای جنسی و اضافه کردن هیجان به زندگی جنسیتان، تمایل همسرتان را بالا ببرید .


خشونت در رابطه

زن ها در روابط جنسی از مردی خوششان می آید که ملایم و در عین جال محکم رفتار کند ؛ رفتار خشونت آمیز در روابط جنسی می تواند تحریک جنسی در زنان را سرکوب کند و باعث شود که زنان از روابط جنسی هیچ کونه لذتی نبرند.


بیش از حد حرف زدن 

اینکه  فقط هنگام ایجاد رابطه جنسی به ابراز احساسات بپردازید باعث شک در همسرتان میشود این گونه که فقط در این لحظات به او ابراز علاقه میکنید . از طرفی با زیاد حرف زدن در رابطه لذت و تمرکز به شدت کاهش میابد .


خودخواهی در رابطه

اگر همسرتان خسته است یا حال و حوصله ندارد، به هیچ وجه نباید او را مجبور به اینکار کنید با این وضع  مطمئن باشید که دیگر هیچ تمایلی به رابطه جنسی با شما پیدا نخواهد کرد.


عدم پیشنوازی در زنان

یک از دلایل  مهم بیزاری زنان از برقراری رابطه ، این است که  مردان بدون هیچ مقدمه سازی و پیش نوازی یک راست به سراغ بخشی از رابطه جنسی بروید که بیشتربه آن علاقه دارید و این کار باعث ناراحتی در زنان میشود .اگر رابطه جنسی با کیفیت میخواهید حتما باید پیش نوازی و عشق خود را نشان دهید .


رفتارهای نادرست وعادات زشت

تمایلات جنسی خانم ها در برابر به شدت کاهش میابد زیرا زنان به مردانی کشش نشان می دهند که در روابط جنسی و اجتماعی مثل یک مرد واقعی رفتار کنند و رفتار مشمئز کننده نداشته باشند.

مردانی که عادات شخصی زشت و چندش آور (عارق زدن یا باد دادن و...) دارند باعث بیزاری زنان میشوند. 


 --اقایان سعی کنند در رابطه با ازهمسر خود بپرسید، آیا لذت می برد یا نه زیرا لازم است با صحبت کردن در این مورد به شناخت جنسی یکدیگر برسید . به نظر شما چه رفتارهای دیگری باعث کاهش تمایل جنسی در زنان میشود ؟



بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731
من میخام بدونم با وجود این ویروس لعنتی کسی ب س ک س فکررررر میکنه 

حالا کاری به این که گفتی ندارم 

ولی خب مردم بشینن یه گوشه ی خونه و زار زار گریه کنن و به هیچی هم فک نکنن بخاطرش زندگیشونم تلخ کنن؟

استرسش از خودش بیشتر مردمو ترسونده 

نمیدانم چه میخواهم بگویم غمی در استخوانم میگدازد..🎭
2738
اتفاقا یکی از راههای جلوگیری از بیماری و افزایش ایمنی بدن س ک س هستش عزیزم

والا 

نهایتش دست نمیدیم و روبوسی نمی‌کنیم 

قبل و بعدشم دستها رو با صابون. می‌شوریم

تازه ماسک هم نیاز نیست فقط برای کادر درمانی و افراد مبتلا

ببین چه خوب حفظ کردم😂

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناشناس

mim_min | 12 ثانیه پیش
2687
2730