2410
2553

پدیدآمدن شوره‌ی سر به‌ راحتی می‌تواند آرامش را از بین ببرد و فکر را درگیر خود کند. در کنار آن ظاهر بدی که ایجاد می‌کند، ممکن است تاثیر بسیار منفی در روابط اجتماعی فرد بگذارد. برند آلمانی «شاوما» (Schauma) برای مبارزه و درمان شوره‌ی حاد، شامپو ضدشوره‌ی (Anti-Dandruff) «اینتنسیو» (Intensive) را عرضه کرده است. این شامپو مخصوص آقایان و برای انواع موها مناسب است. ترکیبات آن دارای زینک پریتیون (Zinc Pyrithione) است که خاصیت ضدقارچ و ضدباکتری دارد. وجود این ماده در ترکیبات شامپو اینتنسیو در کاهش شوره سر و التهابات شوره‌ای پوست سر موثر است. از طرفی به خاطر وجود روغن بادام در این شامپو، علاوه بر خاصیت ضدشوره، از ریزش مو جلوگیری می‌کند و پوست سر را تغذیه می‌کند و از وِزشدگی مو جلوگیری می‌کند. همچنین این شامپو با از بین ‌بردن دیواره‌ی سلولی قارچ‌ها، حادترین شوره‌ی سر را در مدت 6 هفته درمان کرده و مصرف دورها‌ی آن، از بروز این عارضه برای همیشه پیشگیری خواهد کرد.

این برند آلمانی در طراحی فرمولاسیون محصولات خود به‌خصوص در زمینه‌ی مو، به‌گونه‌ای عمل کرده که بهترین محصولات را برای مراقبت و زیبایی مو عرضه کرده است.


نقد و بررسی تخصصی: برند آلمانی «شاوما» (Schauma) برای مبارزه و درمان شوره‌ی حاد، شامپو ضد شوره (Anti-Dandruff) «اینتنسیو» (Intensive) را عرضه کرده است. این شامپو مخصوص آقایان و برای انواع موها مناسب است. ترکیبات آن دارای زینک پریتیون (Zinc Pyrithione) است که خاصیت ضد قارچ و ضد باکتری دارد. وجود این ماده در ترکیبات شامپو اینتنسیو سبب شده تا در کاهش شوره سر و التهابات شوره‌ای پوست سر موثر باشد.

نقاط قوت

•  درمان شوره سر حاد

تسکین دهنده و ضد التهاب

•  مناسب انواع مو

- از بین بردن شوره سر

•  - جلوگیری از ظهور مجدد آن

•  - آرامش بخشی به پوست سر

- مناسب شستشوی روزانه‌ی مو

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2456
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز