2726

بیانیه  انجمن زنان و زایمان کانادا در برابر ویروس جدید


"اطلاعات محدودی در مورد چگونگی تأثیرگذاری ویروس جدید در مادران باردار وجود دارد اما توصیه می شود زنان باردار با مشاهده کوچکترین علائم سرماخوردگی به پزشک مراجعه کنند. "


توصیه این سازمان این است که زنان باردار باید مراقب سیستم ایمنی بدنی خود باشند تا هیچ خطری برای آلوده شدن جنین وجود نداشته بشد . هم چنین اعلام کرد که تا کنون در هیچ موردی که والدین با ویروس جدید در تماس بوده اند، جنین آلوده گزارش نشده است.

با این وجود هنوزبه طور کامل مشخص نشده است که زنان باردار نسبت به بقیه بیشتر مستعد ابتلا به این ویروس جدید هستند یا نه و اینکه آیا مادر باردار می‌تواند ویروس جدید را به جنین انتقال دهد.


توصیه‌های لازم برای خانم‌های باردار چیست؟


**زنان باردار به دلیل تغییرات سیستم ایمنی باید در برابر در برابر بیمار های دیگر نیز واکسینه شوند . هر چند برای ویروس جدید واکسنی ساخته نشده است، اما نکات پیشگیرانه را باید رعایت نمایند .


**بهداشت دست‌ها را جدی بگیرید و مرتب انها مدت ۲۰ ثانیه با آب و صابون بشویید.در صورت  عدم دسترسی آب و صابون ازپد الکلی یا ژل ضد عفونی کننده‌ی دست استفاده نمایید .

**هنگام سرفه و عطسه، جلوی بینی و دهان خود را با دستمال کاغذی بگیرید و سپس آن را دور بیندازید و دست‌ها را بشویید. .

**با دست‌های آلوده، چشم‌ها و بینی و دهان‌تان را لمس نکنید.

**از افرادی که دچار بیماری‌های تنفسی هستند چند متر فاصله بگیرید.

**در مکان‌های شلوغ و پُرتردد و همچنین فضا‌هایی که تهویه‌ی مناسبی ندارند قرار نگیرید و اگر مجبورید حتما از ماسک مناسب استفاده نمایید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز