2726

بعد از 40 روزگی نوزاد سفر کنید

در حالت ایده آل ، در 40 روز اول پس از زایمان از هر نوع مسافرت خودداری کنید. اگر مجبور به مسافرت در 40 روز اول بعد از زایمان شدید مسافرت های هوایی را فراموش کنید و با اتوبوس، قطار و یا ماشین مسافرت کنیدزیرا برخی خطوط هوایی سیاست های محدودیت سنی برای نوزادان دارند و اجازه نمی دهند کودکان زیر یک ماه سوار هواپیما شوند.


به طور کلی سن مناسب مسافرت برای نوزادان بعد از 3 ماه است .


  1. هنگام مسافرت با ماشین ، صندلی اتومبیل کودک را در صندلی عقب خودرو به درستی نصب کنید و کمربند ایمنی را به طور صحیح ببندید
  2. روی پنجره های ماشین سایه بان قرار دهید تا آفتاب به وست نوزاد نتابد و همچنین ضدآفتاب و کلاه برای او در نظر بگیرید.
  3. یک کیت کمکهای اولیه برای کودک شامل داروهای اساسی برای قولنج ، تب ، حالت تهوع ، سرماخوردگی و سرفه یا ناراحتی های دیگرهمراه داشته باشید.
  4. شیردهی به نوزاد در مسافرت یک فلاسک عایق بندی شده پر از آب جوش و بطری های مسافرتی و استریل از قبل استریل شده همراه خود داشته باشید.
  5. اگر کودک شما خوردن غذای جامد را شروع کرده است ، مقداری بسته های غلات کودک به اندازه سفر را بسته بندی کنید که با مخلوط کردن شیر یا آب به راحتی بتوانید به کودک بدهید.
  6. دستمال مرطوب به اندازه کافی همراه داشته باشید چون حتما لازمتان می شود.
  7. لیستی از وسایل مورد نیاز هنگام سفر با کودک تهیه کنید تا مبادا در آخرین لحظه چیزی مهم و اساسی را فراموش کنید.
  8. حمل یک کالسکه تاشو که سبک وزن است و فضای زیادی را اشغال نمی کند ، می تواند مفید باشد
  9. اگر کودک شما عادت دارد در تختخواب خود بخوابد، تشک و بالشت مخصوص نوزاد را همراه داشته باشید زیرابوی آشنا برای نوزاد آرامش بخش است.
  10. وسایل ضروری کودک مانند پوشک ، کرم راش پوشک ، لنت سینه ، دستمال مرطوب ، کاسه و قاشق کودک ، صابون کودک و لوسیون و غیره را همراه خود داشته باشید.
  11. همراه داشتن اسباب بازی مورد علاقه نوزاد را فراموش نکنید.
  12. اطمینان حاصل کنید که کودک شما در طول سفر مایعات زیادی مصرف می کند. مهم است که کودک را به طور مناسب هیدراته نگه دارید.
  13. هنگام اقامت در اتاقهای ناآشنای هتل، یک چراغ شب یا مانیتور کودک داشته باشید.
  14. در سفر به هیچ وجه امکان جلوگیری از میکروب ها وجود ندارد. بنابراین  دستان کودک را با دستمال مرطوب کننده ضد عفونی کنید.
  15. لباس های اضافی به همراه داشته باشید.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730