2733
2734
عنوان

کاشت یا اکستنشن مژه

35411 بازدید | 27 پست

سلام دوستان من امشب دیگه طاقت نیاوردم اومدم تا بگم که کاشت مژه اصلا انجام ندید واقعا بزرگترین حماقتیه که تا الان من در مورد پول و جونم کردم من تبریزی هستم رفتم سالن آلما پیش یه نفر که همه تعریفش رو میکردند ۵۰۰ تومن هم هزینش بود که ۵۰ تومنم نمی ارزید حرومش بشه ایشالا...‌چیه آخه این چیزا چند روز اول فقط خوبه اونم با هزار مکافات نگه داشته بودم بعد یهو نصفش ریخت واقعا کچل شده بودم حتی مژه های خودم هم ضعیفتر شدن...اقا نکنید این کار رو با خودتون اصلا پیش هیچ مژه کاری نرید مگر اینکه هم از پولتون هم پلک هاتون بگذرید... کسی تجربه ای تو این زمینه داره لطفا هر وقت فرصت کرد بیاد و بنویسه لطفا....‌بعدا میاییم میخونیم مرسی.

عزیزم لیفت مژه چطور؟خوبه یا بد

میلیاردها انسان در جهان متولد شده اند؛ اما هیچ یک اثر انگشت مشابه نداشته‌اند. اثر انگشت تو، امضای خداوند است که اتفاقی به دنیا نیامده‌ای و دعوت شده‌ای تو منحصر به فردی مشابه یا بدل نداری تو اصل اصل هستی و تکرار نشدنی وقتی انتخاب شده بودن و منحصر به فرد بودنت را یادآوری کنی؛ دیگر خودت را با هیچکس مقایسه نمی‌کنی و احساس حقارت یا برتری که حاصل مقایسه کردن است از وجودت محو می‌شود.    #حسین الهی قمشه ای


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2738

تو تهرانم گل آرا معروفه دوست منم رفت ناراضی بود هم کاشتشریخت هم خود مژه هاش

منم خیلی دوست داشتم ولی منصرفم کرد


یه سوال 

خب چرا سریع نرفتی آرایشگره رو خفت کنی؟ بالاخره تضمین کارشون چی میشه پس؟

محلول تقویتی بزن مژه هات

مثل ماوالا یا سریتا

روغن قندقم خوبه

هر کو نکاشت مهر و ز خوبی گلی نچید، در رهگذار باد نگهبان لاله بود ... نیچه معتقد است فلاسفه فیلسوف متولد میشوند، روح حقیقت طلبی و علاقه مندی به تجزیه و تحلیل و حل مشکلات و تفکر نقادانه را میتوان در فرد با آموزش پروراند، اما برای بعضی از آدمها حقیقت خیلی مهم است، درست بودن و خوب بودن معنایی بسیار قوی برای برخی از افراد دارد، من هم چنین آدمی هستم من همیشه خیلی مشتاق بوده و هستم که بدانم بالاخره کدام حرف درست است و کدام نیست، زیر بار حرف زور رفتن برای من بسیار دشوار است.
من دیدم با مژه خیلی تغییر میکنم مژه های خودمم بلنده و پر ولی بازم خیلی تاثیر نداره اکستشن کردم پی ه ...

اكستنشن واليوم كردين يا كلاسيك؟ 

هـرچه تبر زدى مرا ، زخم نـشد ، جـوانه شد🌱
من دیدم با مژه خیلی تغییر میکنم مژه های خودمم بلنده و پر ولی بازم خیلی تاثیر نداره اکستشن کردم پی ه ...

منم کاشتم😐😒

من به دستان خداخیره شدم معجزه خواهد کرد🌹اللهم صلی علی محمدوآل محمدوعجل الفرجهم 🌹 خدایادستاموبگیربه حضورت ودستای گرمت بیشتراز همیشه نیازدارم کمکم کن(تیکرآرزوم تموم شد ولی به آرزوم نرسیدم خداشکرت😔💔)
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز