2726

سلام دوستاتونو تگ کنین میخوام براتون آیه الکرسی بخونم

ایشالا هر دعایی در حقم میکنید صد برابرش به خودتون برگرده💚 / مذهبیم ولی نه اونطور که به فکر مردم بد نشسته باشه سعی میکنم مذهبی واقعی باشم آزارم به کسی نرسه / خوبی کردن💐 به دیگران از همه مهم تره تو هر دین الهی/ ❤ خدایا ❤ همیشه به کمک های تو امیدوارم/ خانم ها منو از دعای خیر خودتون لطفا فراموش نکنید🌸🙏/ 🌺خانم ها لطفا بیاید همدردی کنیم و به هم دلگرمی بدیم هرکسی به نوعی گرفتاری یا مشکلات داره🌺/  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم /// خانم ها لطفا تو تاپیک های دعا کردن و ختم تگم کنید. ممنون. 🌸 درضمن بیشتر تاپیک هام برای دل خودم هست نه خطاب به کاربران.  مرسی.🌺 / خدایا شکرت که چشم بد و شر و دشمن رو ازم دور میکنی، خدایا بابت نعمت ها و خوشی ها شکر❤ خدایا توکلم به خودته ❤/ من یک آدم مذهبی روشنفکرم از معمولی هم معمولی تر هستم نه اینکه خشک مذهبی باشم ولی خب اعتقاد دارم و گاهی وقتها دعا میکنم برای حاجت های خودم و گاهی هم برای حاجت های دیگران / دختر جوون فعلا مجرد هستم اومدم اینجا تا گاهی وقت ها با خانم ها حرف بزنم سرگرم بشم🙃 یا اینکه دعا کنیم در حق همدیگه💚 / بنده ی حقیر و ضعیف خدای قدرتمند و بلندمرتبه هستم


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

برا منم بخون مرسی

  یکی از چیز هایی که بیشعور ها استثنا از عهده ی آن خوب بر می آیند عصبانیت است ، آنها از آن دسته از آدم هایی نیستند که گهگاهی از کوره دربروند بلکه همیشه از کوره در میروند ، آدم بیشعور اعتقاد دارد عصبانیت بهترین وسیله برای رویارویی با جهان درنده ای است که در آن زندگی میکنیم .شعار او این است :<هرگز با یک آدم عصبانی مثل خودش بر خورد نکن بلکه ده برابر عصبانی تر برخورد کن > .

سلام.ممنون از لطفت🌹

ادموند هیلاری اولین فاتح اورست پس از تلاش ناموفقش برای صعود رو به اورست گفت:برمیگردم فتحت میکنم تو یه کوهی و نمیتونی رشد کنی اما من یه آدمم و میتونم؛او در 1953 اورست را فتح کرد.
@باشکوه   ❤️

سلام عزیزم چیشد خواهرتون کلاس رفت یا نه بالاخره؟

هر که منظور خود از غیر خدا می طلبد ، چون گدایست که حاجت ز گدا می طلبد . با خدا باش ، پادشاهی کن ، بی خدا باش ، هر چه خواهی کن ...
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز