شب جمعه تویه قرعه کشی 99 درصدش من شرکت کردم ولی مسه آب خوردن کارکنان پایین ردشون به دلیل تخلفشون و مخفی کردن اشتباهشون، به من ایمیل زده که اشتباه اعلام شده که شما برنده شدید...خیلی جالبه..
کسایی که با برنامه نویسی اشنا هستن میدونن که چقد این دلیلشون مضحکه...و مسه همیشه میخان حق یه ایرانیو بخورن ولی تا میتونن بدوشنش...من ناراحتم عصبانیم از برخورد سادشون....
خیلی حس بدیه میگه برنده شدی و بعد از 20 دقیقه سر و کله زدن میبینی برای تو، سیستمشون دیر عمل کرده و پیام مورد نظرو ( کد تخفیف)در همون زمان مقرر نشون نداده و در نتیجه باعث میشه این پدیده مضحک( به نام اشتباه شده ) میشه و این باعث بشه یه احساس خیلی بد درونم حتی تا امروز شکل بگیره...من اول بهشون ایمیل زدم و خواستار پاسخ شدم ولی در جواب یه ایمیل خیلی توهین امیز به شعور ادم بهم ایمیل کردن که اشتباه شده ایشالله دفعه های بعد ....من فقط میخام مدیرعامل دیجی کالا عذرخواهی کنه ..چرا ما باید از این اشتباهات به اصلاح خودشون، ساده بگذریم....شرکت امازون و امثال این ها چطوری پاسخ میدادن به خاطر دل شکستشه مشتریشون و اینا چطور پاسخ میدن...خواهشا پخش کنید این موضوعو تو اینستاتون و برای یه بارم شده یه مقام مسئول مجبور به عذرخواهی بشه و اشخاص موردنظرو توبیخ کنه به دلیل عملکرد و همینجور پاسخ زشتشون...من عکس گرفتم از صفحه برنده شدید و اینو به عنوان مدرک دارم و همین طور ایمیل جوابیشونو ولی کاش از کل عملیات فیلم میگرفتم تا نشون میداد حالت خودمو تو اون لحظه و بعد از اتمام قرعه کشی.....لطفا پخش کنید...بزارین
صدامون برسه و شنیده بشه...من با دید مثبت دارم نیگا میکنم که اشتباه به خاطر تاخیر سیستم بوده که در این صورت نباید اینطور بهم جواب میدادن و اینم یه کم بعیده با توجه به شرکت بزرگ دیجی کالا که سرورایه قویی داره...و فقط می مونه یه دلیل.........