2703
2553
عنوان

کتری و قوری مس گرفتم + عکس

4077 بازدید | 45 پست

امروز رفتم کتری و قوری مس گرفتم الانم توش جایی بهار نارنج دم کردم

عشق زندگیم پسر عزیزم آمدنت رنگ و بوی دیگری به زندگیم بخشید ای کاش خدا بر من منت میگذاشت و دختری به من میبخشید که تا پایان عمر سپاسگزار لطف بینهایتش باشم


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2720

من عاشق مس ام،،😍😍😍بزارببینم عکسشو

در پی چشمت شهربه شهر خانه به خانه،،،شدم روانه🚶گل عشقم راچیدی دانه به دانه...چه عاشقانه🌹🌹.       آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش امدی رویای من😍😍   این تو این جان من...شوق چشمان من،،عاشق ها میکشی زیبای من🌞🌞     مثل تو دنیا ندیده .... فصل عشق ما رسیده..رونمایان کردی ویک شهر دستش را بریده...💖💖.       کفرم ودینم توهستی...هرچه میبینم توهستی ...بیستون ها می کَنم من ،چونکه شیرینم توهستیییی😘😘😘 در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه........

مبارکه

ولی روش سیاه میشه بی ریخت میشه باید بدی بیرون برات بسابن

پای مادرتان را ببوسید،آنقدر که به گریه بیفتد.از گریه ی او شماهم به گریه می افتید.آنجاست که کارتان روی غلتک می افتد و درهایی که به روی خود بسته اید را خدا باز میکند.
2714
من که با رب گوجه تمیزشون میکنم 

درسته ولی باز مثل اولش نمیشه

پای مادرتان را ببوسید،آنقدر که به گریه بیفتد.از گریه ی او شماهم به گریه می افتید.آنجاست که کارتان روی غلتک می افتد و درهایی که به روی خود بسته اید را خدا باز میکند.
من قابلمه ها مو همه رو مسگرفتم نمیدونم چرا زود خ اب شد وتوش تیره شد

توش تیره شه اشکال نداره . وقتی توش رنگ بیرونش شد بده سفید کنن

لطفا براي سلامتي و عاقبت به خيري بچه هام دعا كنيد🙏🏻🙏🏻🙏🏻
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687