2733
2734

با بررسی  ۸۰ کشور دنیا،توسط شرکت رسانه‌ای «یواس نیوز اند ورلد ریپورت»، بر اساس تأثیر اقتصادی، قدرت سیاسی، شهروندی، کیفیت زندگی و ویژگی‌های   رتبه بندی هایی  صورت گرفت.


8 ویژگی مهم  رتبه بندی بهترین کشور

استحکام خانواده

برابری جنسیتی

شادی

برابری درآمد

امنیت

سیستم بهداشت و درمان مناسب

سیستم تحصیل عمومی پیشرفته.


کشورهای برتر دنیا


۱. دانمارک

مردم دانمارک شادترین مردم دنیا هستند

از نظر رفاه اجتماعی و کیفیت زندگی  و بهداشتی  در میان۱۰ کشور برتر جهان است . مدارس تحصیلی دولتی این کشور رایگان است. .


۲. سوئد

صلح طلب ترین کشور جهان میباشد که از نظر بهداشتی در سطح بالایی قرار دارد و تحصیلات تا مقطع دانشگاهی رایگان است.دارای سیستم اموزی پیشرفته میباشد. دارای رفاه اقتصادی بالایی میباشد و هم سطح امنیتی بالای و برابری جنسیت و درامد در این کشور باعث شده که یکی از بهترین کشورهای جهان باشد .


۳. نروژ

نروژ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی است که  ازرفاه مردم تامین است دارای امنیت بالا و بخش درمانی و بهداشتی رایگان جز بهترین محلهای تربیت فرزندان میباشد .

نروژ در رتبه‌بندی‌های سازمان نروژ در زمینه خواندن، ریاضیات و علوم، بالاترین رتبه را دارد.


۴. فنلاند

این کشورسرسبز از نظر امکانات تحصیلی، آزادی بیان، و کیفیت زندگی در سطح بسیار خوبی قرار دارد. با توجه به میزان درامد و رفاه و ثبات شغلی و امنیت و فرهنگ غنی این کشور از بهترین نقاط زندگی وفرزند پروری میباشد .


۵.کانادا

بالاترین امتیاز کیفیت زندگی به کانادا اختصاص داده شده چون:

*دارای ثبات اقتصادی، امنیت شغلی

*نرخ پایین جرم و جنایت

*دارای فناوری‌های پیشرفتهٔ

*اهمیت بالا به سیستم تحصیلی و همچنین بهداشت و درمان

*بهترین روشها برای نگهداری و مراقبت از کودکان

*برنامه‌های تقویت عزت‌نفس گرفته تا برنامه‌های پرهیز از خطر


۶. هلند

هلند به دلیل ثبات اقتصادی،  درامد بالای مردم مکان مناسبی برای زندگی خانوادگی است . این کشور یکی از صلح‌طلب‌ترین کشورهااست . سیستم بهداشت و درمان و همچنین تحصیل و امنیت در این کشور، عالی است.


۷. سوئیس

یکی از زیباترین کشورهای اروپای مرکزی که از ثبات اقتصادی و امنیت شغلی بالایی برخوردار است و نرخ بیکاری بسیار پایینی داردسوئد میباشد تنوع فرهنگ در سوئیس زیاد است ولی هر منطقه، هویت فرهنگی خود را حفظ کرده است. سیستم رفاهی و بهداشتی در سطح بالایی قرار دارد و دارای عالی ترین استانداردهای تحصیلی است .


۸. نیوزیلند

نیوزیلند کشوری خوش اب و هوا برای پرورش فرزندان با اقتصاد پیشرفته و سیستم بهداشتی عالی دارای شرایط مناسبی برای زندگی میباشد.در این کشورکودکان زیر ۱۳ سال را رایگان درمان می‌کنند. حتی والدین با وجود یک شغل ساده هم می‌توانند زندگی نسبتا خوبی برای فرزندان خود فراهم کنند. همچنین وجود نقاط سرسبز و خوش‌منظره در نیوزیلند، باعث شده که خانواده‌ها، به‌ویژه کودکان به فضاهای باز زیادی برای انجام دادن ورزش‌هایی مانند پیاده‌روی، دوچرخه سواری و دیگر فعالیت‌ها، دسترسی داشته باشند.


۹. اتریش

جمهوری اتریش،  با فرهنگی بسیار غنی و میزبان سازمان‌های بین‌الملل متعددی برای پناهندگان و … است. این کشور دارای بالاترین استانداردهای زندگی میان اقتصادهای جهان است.نرخ جرم و جنایت در اتریش، بسیار پایین است و دولت از خانواده‌ها حمایت می‌کند. وجود مراکز مراقبت‌های روزانه از کودکان، سیستم عالی تحصیلی، و سیستم مناسب بهداشت و درمان، اتریش را برای فرزند پروری ایده ال کرده است .


۱۰. استرالیا

استرالیا  یک کشورثروتمند با ثبات اقتصادی بالاست که کیفیت زندگی  و امنیت مردم این کشور بالاست . از دلایل مهاجرت زیاد به این کشور  بازار کارخوب است  استرالیا مردمان شاد ی دارد و هم چنین برای جوانان کودکان سیستم اموزشی پیشرفته ای را داراست .



بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2738
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730