2410
2553

فال روزانه متولدین فروردین

امروز آنقدر از منطق و طرز فکر خود مطمئن هستید که ممکن است به طور کاملا ناگهانی و حساب نشده تصمیم به انجام کاری بگیرید که تا به حال حتی به آن فکر نکرده اید. به جای آن که با کله شقی از تصمیمی که گرفته اید دفاع کنید، از کسانی که مورد اعتمادتان هستند بخواهید شما را در این زمینه راهنمایی کنند. این که وقتی جواب درست یک مشکل را نمی دانید به ندانستن خود اعتراف کنید نشان دهنده هوشمندی شما است و نقطه ضعفتان محسوب نمی شود. امروز در مورد مسائل عاطفی بین قلب و مغزتان درگیری شدیدی به وجود آمده است. منطقتان به شما یک چیز می گوید، ولی قلبتان چیز دیگری گفته و عقلتان را نادیده می گیرد.

 فال روز متولدین اردیبهشت

اگر بتوانید رئیس خودتان بوده و الگوی خوبی برای دیگران باشید آنها نیز دنباله روی شما خواهند بود. امروز تلاش برای توجیه کردن نظراتتان برای دیگران بی فایده خواهد بود، زیرا به احتمال زیاد هیچ توجیه منطقی برای بحث هایی که می کنید ندارید. سعی کنید به جای حرف هایتان با عملکردتان افکار و عقاید خود را به دیگران ثابت کنید. در این صورت آنها حتی اگر ایده هایتان در نظر اول زیاد منطقی نباشند هم از شما حمایت خواهند کرد. مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید و پیش از آن که کاری کنید که بعدا از انجام آن پشیمان شوید جلوی خودتان را بگیرید. آستین هایتان را بالا بزنید و به دیگران نشان بدهید که با چه کسی طرف هستند.

 فال امروز متولدین خرداد

امروز تقریبا هر کاری که بکنید و هر حرفی که بزنید در دیگران بلافاصله واکنش ایجاد خواهد کرد. چیزی که به زبان می آورید با آنچه که در ذهنتان بوده متفاوت است. از کارهایی که برایتان پیش می آیند فرار نکنید و حتی اگر لازم باشد از اوقات فراغت خود بزنید هم آنها را به انجام برسانید. شاید اتفاقاتی که امروز می افتند آن چیزی نباشند که انتظارش را داشته اید و کارها طبق برنامه تان پیش نروند، ولی موقعیت های به وجود آمده اجتناب ناپذیر هستند، پس تسلیم شده و با آنها مواجه شوید. شما مسئول شادی و خوشبختی تمام دنیا نیستید. به جای این که بخواهید دیگران را راضی و خوشحال نگه دارید، بهتر است بگذارید هر کسی خودش مسئول خود و احساساتش باشد.

 

اوتاکو=»انیمه واچر،مانگا ریدر،کاس پلیر(تا حدودی)،گیمر - کی پاپر=»بلینک،آرمی،اکسوال(و مابقی سولویست ها)

فال روزانه متولدین تیر

امروز احساسات بسیار پیچیده ای دارید، مسائل و مشکلات عاطفی قدیمی به سراغتان آمده و زخم هایی که خورده اید سرباز کرده و شما را آزار می دهند. ولی اگر خوب به تجربیات گذشته خود فکر کنید خواهید دید چیزهای بسیار زیادی هستند که باید برای آنها شکرگزار باشید و بسیاری از این اتفاقات ناخوشایند در واقع به بهبود زندگی شما از بعضی جهات دیگر کمک کرده اند. امروز ممکن است از صبح تا شب دور خودتان بچرخید و در پایان روز هم احساس کنید نتوانسته اید تمام کارهایی که در نظر داشته اید را به انجام برسانید و کارهایتان نصفه و نیمه باقی مانده اند. طی روز در حین انجام هر کاری که باشید یک کار دیگر توجه شما را از آن منحرف کرده و به سراغ کار بعدی خواهید رفت.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

احساس می کنید که عواقب تصمیم اشتباهی که گرفته اید به سراغتان آمده اند. به نظرتان افراد دیگری که در این اشتباه با شما شریک بوده اند به راحتی از این مخمصه فرار کرده اند و این تنها شما هستید که باید با این وضعیت روبرو شوید. خودتان را نگران این موضوع نکنید، از امروز اوضاع کم کم روبراه خواهد شد و شما خواهید توانست آنچه ذهنتان را درگیر کرده است به وضوح به زبان بیاورید. به جای این که در مورد کارهایی که روی میزتان انبار شده اند غر بزنید، به سرعت آنها را اولویت بندی کرده و دست به کار انجامشان شوید. بعد از انجام این کارها حتما وقتی برای تفریح و استراحتتان هم بگذارید تا احساس نکنید که زندگی تان در کار کردن خلاصه می شود.

 فال امروز متولدین شهریور

امروز بهترین روز برای وقت گذاشتن برای خانه و خانواده است، پس اگر مجبور به کار کردن نیستید خدا را شکر کنید و مسائلی که به رسیدگی نیاز دارند و مدتی است به خاطر مشغله کاری پشت گوش انداخته اید را مورد بررسی قرار دهید. اگر هم مجبور هستید سر کار بروید بد نیست در وقت های اضافه تان حداقل به این موضوعات فکر کنید تا شاید راه حلی برای مشکلات خانوادگیتان بیابید. قربانی قضاوت های دیگران درباره خودتان نشوید و نگذارید حرف های آنها شما را از میدان به در کند. به توانایی خود ایمان داشته باشید و آستین هایتان را بالا بزنید و به دیگران نشان بدهید که با چه کسی طرف هستند.


اوتاکو=»انیمه واچر،مانگا ریدر،کاس پلیر(تا حدودی)،گیمر - کی پاپر=»بلینک،آرمی،اکسوال(و مابقی سولویست ها)

 فال روزانه  متولدین مهر

این اواخر شاهد این بوده اید که همراه با تغییرات چشمگیر ایجاد شده در شرایط موجود، بی آن که کاری از دستتان بربیاید برنامه هایی که داشته اید به هم ریخته اند. خوشبختانه این دوره به پایان رسیده است و می توانید دوباره کنترل امور را در دست گرفت و در جهت درست گام بردارید. تغییراتی که در راه هستند باعث شده اند احساس خطر کنید و بخواهید خودتان را برای طوفانی که در راه است آماده کنید. شما خوشبختانه برای هر موقعیتی آماده اید، تنها چیزی که باید اهمیت ویژه ای به آن داده شود زمانبندی مناسب است. ذهنیت مثبت خود را حفظ کنید و تمام تلاشتان را کنید که بتوانید سرپا بایستید تا همه چیز درست همان طوری که انتظارش را دارید پیش برود.

 فال روزانه متولدین آبان

امروز داشتن رویکردی خلاقانه برای مدیریت منابع مالی تان می تواند به بهبود وضعیتتان کمک بسیاری کند. ممکن است به صورت ناگهانی راه حل برخی از مشکلات مالی تان که مدت هاست مانع به دست آوردن خواسته هایتان شده اند را پیدا کنید. اگر با اولین تلاش همه چیز حل نشد نا امید نشوید و عجله هم نکنید و برای رسیدگی به جزئیات به اندازه کافی وقت بگذارید. شما آگاهی خیلی خوبی از وضعیت فعلی دارید و انتظار این را داشته اید که مخالفت هایی با شما صورت بگیرد؛ پس بدون آن که کنترل احساسات خود را از دست بدهید وضعیت را سنجیده و قبل از این که عکس العملی نشان دهید که بعدا موجب پشیمانی تان بشود خوب به آن فکر کنید.

 فال متولدین آذر

امروز داشتن نگرشی منطقی نسبت به مسائل عاطفی برای شما بسیار دشوار خواهد بود. موضوعی که نسبت به آن بسیار حساس هستید شما را در شرایطی قرار داده است که احساس می کنید نمی توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و انگار در میان بیابان به حال خود رها شده اید. شاید بهتر باشد امروز کنترل اوضاع را به دست دیگران بسپارید و خودتان را تا زمانی که دوباره بین عقل و احساستان تعادل برقرار نکرده اید کنار بکشید و از گرفتن تصمیمات مهم خودداری کنید. امروز دوستانتان حمایتی که از آنها انتظار دارید را نشان نخواهند داد، ولی به احتمال زیاد برای این کارشان دلیلی دارند، چرا که آنها بدون شک صلاح شما را می خواهند.


اوتاکو=»انیمه واچر،مانگا ریدر،کاس پلیر(تا حدودی)،گیمر - کی پاپر=»بلینک،آرمی،اکسوال(و مابقی سولویست ها)

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

 فال روز متولدین دی

امروز اگر مخالفتی با شما شد سعی کنید به راحتی تسلیم نشوید، زیرا دیگران به احتمال زیاد بر اساس اطلاعات چندان دقیقی با شما مخالفت نمی کنند و شما را برای انجام کارهایی مورد مواخذه قرار می دهند که اصلا انجام نداده اید. بهتر است به جای دعوا راه انداختن سعی کنید با توضیحات منطقی آنها را متوجه اشتباهاتشان بکنید. در انتخاب کلمات برای بیان نظرات و توضیحات خود دقت کافی داشته باشید و با ملایمت صحبت کنید. این یکی دو روز در آرامش خواهد گذشت، ولی پس از آن همه چیز با سرعت بسیار زیادی پیش خواهد رفت و هیچ وقتی برای سر خاراندن هم نخواهید داشت. حالا که وقت دارید تا می توانید بار خودتان را برای روزهای آینده سبک کنید.

 فال متولدین بهمن

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. مکالمات لذت بخشی با دوستان و اطرافیان خود خواهید داشت و زمان زیادی را هم به رویاپردازی هایتان اختصاص خواهید داد. اصلا خودتان را برای بازگشت به دنیای واقعی اذیت نکنید و امروز را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید. توجه ویژه شما به جزئیات برای خود شما می تواند نتایج خوبی به دنبال داشته باشد، با این حال این ایده آل گرایی دیوانه وار امروز شما همه را به ستوه خواهد آورد. اگر احساس می کنید در رابطه عاطفی تان دچار مشکل شده اید قبل از آن که طرف مقابلتان را متهم کنید نگاهی به خودتان بیندازید و ببینید آیا واقعا هیچ اشتباهی نداشته اید؟

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز برای شما کمی گیج کننده است. دلتان می خواهد دست به کار شده و برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید را عملی کنید، اما بخشی از اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار ندارید و همین تصمیم گیری را برای شما دشوار کرده است. شاید بهتر باشد تصمیم گیری در این مورد را به روز دیگری موکول کرده و امروز کمی به خودتان استراحت بدهید. امروز بیان نکردن تمام افکاری که به ذهنتان می آیند ایده خیلی خوبی می تواند باشد، زیرا این کار باعث خواهد شد که دیگران بی آنکه اطلاعات کافی داشته باشند در مورد شما قضاوت و نتیجه گیری کنند. از طرفی هم دیگران علاقه چندانی به سر و کله زدن با شما در مورد تضادهای درونی و احساسات حل نشده تان ندارند.

اوتاکو=»انیمه واچر،مانگا ریدر،کاس پلیر(تا حدودی)،گیمر - کی پاپر=»بلینک،آرمی،اکسوال(و مابقی سولویست ها)
2456

https://instagram.com/fale.ghahve.taroot.aynebine?igshid=102nzqbg0f2o7

این پیج فالاش عالیه

شکستم .... آنقدر آھسته که صدای شکستنم  کسی  را آزار نداد...صدای شکستنم را فقط دیوارھای اتاقم شنیدند...صدای شکستنم را قلم و کاغذ شنیدند‘ و شعــر پس  دادند ... صدای شکستنم را خدا شنید و سکوت جواب داد...می دانی؟  فقط بغض میکنم ..این سخت تر از ھرچیزست بغض داشته باشی و بخندی .... خیالت راحت! از درون شکستم ...صدای شکستنم را ھیچ کـس نفھمید💔
2714

این سایت و دوستدارم پرطرفداره و اغلب راست در میان دلیل علمی هم دارن با ستاره شناسی و ...

اوتاکو=»انیمه واچر،مانگا ریدر،کاس پلیر(تا حدودی)،گیمر - کی پاپر=»بلینک،آرمی،اکسوال(و مابقی سولویست ها)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز