2737
2734
عنوان

خانمهای که تنبلی تخمدارن دارن پریودیشون نامنظم حتما" بخونن

| مشاهده متن کامل بحث + 112642 بازدید | 38 پست
سلام.من مجردم فولیکول ریز داخل تخمدانمه.پریودم نامنظمه همش جوش میزنم.این پیازدرمانی جواب میده؟؟چرا ب ...

منم مجردم پریود نمیشم بدون امپول ..‌ شما پیاز درمانی انجام دادین؟

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728
سلام دوستان منم میخوام پیاز درمانی رو شروع کنم میخواستم بپرسم با پیاز سفید اشکالی نداره پوستش زرد نی ...

پیاز با پوست سفید و قرمز فایده نداره.باید نارنجی باشه

با اینکه خیلی دوست داشتم بازم بچه دارشم الان تو ۳۷سالگی۴ساله یائسگی زودرس دارم ولی دیگه رها کردم غصه خوردن وفکرای الکی رو..الان خدارو شاکرم به خاطر زندگیم.. حتما و بی شک مصلحتی بوده..بازم دعا "میکنم" ولی به خدا اعتماد دارم که دعاهام بی جواب نمیذاره..دیگه هرچی خیره پیش بیاد.. ان‌شاءالله برای همه..روایت است خداوند متعال گاهی اوقات حاجت بنده خود را به تأخیر می‌اندازد دستور می‌دهد اجابت آن را به تأخیر بیاندازند و می‌فرماید این امر به خاطر اشتیاقی است که من به شنیدن صدای او دارم؛ در قیامت به این بنده اشاره می‌شود‌ای بنده من! تو مرا خواندی، ولی من اجابتت را به تأخیر انداختم حال ثواب و پاداش صبر تو را این چنین می‌دهم. اینجا خداوند متعال به صبوری بنده مؤمن به قدری اجابت می‌دهد که بنده مؤمن آرزو می‌کند‌ای کاش هیچکدام از دعاهایش در دنیا مستجاب نمی‌شد تا در قیامت از فیض و پاداش بی نهایت الهی بهرمند شود.
2738
سلام رزگل جون منم چون پریودیم مرتب نیست از تو اینترنت سرچ کردم این مطلب رو پیدا کردم کامل فرستادم ب ...

منم پیاردرمانی رو15 روزبودشروع کرده بودن اصلاپریودنمیشم سالی یکی دوبارتنبلی تخمدان دارم دیروزسونوبودم برای کلیه هام رفتم دکترگفت فلکول کوچک داری تعجب کردم بازم میخوام ادامه بدم قبلامیرفتم میگفت فولکول فعال نداری دکترم نرفتم خودم پیاردرمانی میکنم انشالاکه جواب بده دوتا بچه دارم اناروپیش دکتررفتم یکی هم سقط کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز