2726
عنوان

راهکارهای قانون جذب عشق چیست ؟

79 بازدید | 1 پست

قانون جذب

امروزه افراد زیادی به این قانون معتقد هستند و با به کار گیری این روش به خواسته های خود میرسند . مثلا پیدا کردن کردن نیمه گمشده از طریق قانون جذب میتواند ممکن باشد . قانون جذب قانویست که مشابه را جذب میکند و با تمرکزبر افکار میتوان نتایج مثبتی به دست اورد .


 راهکار های قانون جذب عشق :


مثبت اندیش باش

با دوری از افکار منفی راحتتر میتوانید به چیزی از شریکتان در زندگی میخواهید برسید. برای این کار باید بر نکات مثبت تمرکز کنید و انها را در ذهن تکرار کنید .

به اینگونه که مثلا پس برای جذب دختر دلخواه بگویید:"به دنبال زنی هستم که اولویت اولش من باشم و مرا بی قید و شرط دوست بدارد.


رویا پردازباش

یکی از کارهایی که بعد از امادگی دریافت عشق باید انجام دهید رویا پردازی در مورد نیمه گمشده است در واقع باید اورا تجسم کنید جهان این تصاویر را به عنوان شاخص‌ در زندگی واقعیتان نمایان خواهد ساخت.


علاقه مند باش 

هر عملی عکس العملی دارد و شما با انجام علاقه علاقه را به وجود میاورد. طبق قانون جذب عشق اگر به خود باور داشته باشید که مرد جذابی هستید، یک دختر با اعتماد به نفس و جذاب را به سوی خودتان جذب خواهید کرد.


عاشق خودت باش

اول باید خودتان را دوست داشته باشید زمانیکه از خودمان راضی نباشیم انرژی که از خود ساطع میکنیم دیگران را دفع میکند . برای این کار ده ویژگی مثبت خود را که دوست دارید با دیدن انها حس خوبی ایجاد کنید .


عشق مناسب خود را بیاب

شما باقانون جذب نمیتوانید فرد خاصی را سمت خود جذب کنید چون این کار خلاف اراده ان فرد است مگر اینکه او هم دوست داشته باشد باشما باشد .شما باید فردی را که با نیازهای شما مطابقت دارد را انتخاب کنید .


حسادت نکن

گاهی به دلیل کمبودهایی در زنگی ممکن است حسادت کنیم ولی حسادت دارای بار منفی است که مارا از رسیدن به خواسته هایمان منع میکند .

بهتر است به خودرا  در حال تجربه آن چیزی که رویایش را دارید،  ببینید تابه خواسته هایتان نزدیک شوید .عشق و روابط عاشقانه‌ای که می‌بینید را جشن بگیرید و برایشان ارزوی خوشبختی کنید و دراین صورت این انرژی مثبت شامل حال شما نیز خواهد شد .


شک نکن

یکی از بزرگترین موانع دررسیدن خواسته هایمان، شک است . برای از بین بردن شک باید اعتقاد خود را عمیق تر کنیم .


تسلیم نشو

چرا قانون جذب برای بعضی افراد عمل نمی کند چون به راحتی در این مسیر ناامید میشوند نا امیدی باعث میشود تا خواسته خود را از دست بدهید .

کلید قانون جذب آنست که وقتی از آنچه می‌خواهید مطمئنید، تا زمانی که در زندگیتان نمود پیدا نکرده باشد، باید در مسیر دستیابی به آن از تلاش دست برندارید


منتظر نباش

منتظر نباشید تا کشی باید و شما را خوشبخت کند اول از خودتان شروع کنیداگر به دنبال فردی فعال هستید پس باید خودتان هم فعال باشید .


معتقد باش

اگر معتقد نباشید که لیاقت دریافت عشق رادارید  ممکن است عشقی واقعی که به سوی شما فرستاده شده بود را از دست دهید."ب ه اندازه کافی پول ندارم "، " همه افراد خوب با کس دیگری در رابطه اند " را از ذهنتان پاک کنید باورهای بهتری را درذهن خود  پرورش دهید .

ودراخرموقعیتی را که جذب کرده ایرا باید قبول کنید ودر واقع به دنیا اجازه داده اید که به خودی خود، فرد مناسب را در سر راه شما قرار دهد..


ارسال نظر شما
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز