2703
2553
عنوان

بهترین باشگاه ورزشی که تا حالا رفتید

| مشاهده متن کامل بحث + 80203 بازدید | 80 پست

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2456
اینو قبلا نوشتم اینجا میذارم ،برای باشگاه تو شرق تهران:
اونایی که شرق یه باشگاه میخواستن...من میرم...مربیش مهربونو خوش اخلاقه برنامه ترکیبی هم میتونه بده...کلا محیطش خاله زنکی نیست...
مجموعه ورزشی ترخنده نارمک چهار راه تلفن خانه 46 متری شرقی خیابان فراهانی
تلفن 77924600-77923900-77923500
خانوما هر روز از صبح تا ساعت 7 هست
Be the change you want to see in the world
2714
من قبلا یک باشگاه بدنسازی تو کوچه لادن خ شیراز شمالی میرفتم خیلی خوب بود. هم مربیاش و هم دستگاهش. صاحب سالن هم یک خانم دکتر تربیت بدنی بود که ماهی یک بار همه چی رو در بدنت چک میکرد. الان نمیدونم چجوریه ولی اون موقع من خیلی راضی بودم.
باشگاه ورزشی بیکی تو شهرک غرب بلوار دریا.خانم بیکی جزو 10 تا مربی برتره ایرانه.خودش از 12 سالگی تو ورزش حرفه ای بوده و تا الان که به قول خودش 60 سالشه داره ورزش می کنه.بدن ورزیده و حرکات ایروبیک عالی.من از ایروبیک خوشم نمی یومد راستش همیشه قاطی می کردم .خیلی اتفاقی این باشگاه رو که به محل کارم نزدیکه رو پیدا کردم که قیمتشم خیلی خوبه.بعد که خانم بیکی اومد تمرین بده اول تعجب کردم.یه خانمی که می گفت خودشم مربیه بهم گفت صبر کن ببین چطوری ورزش میده.خداییش خیلی خوبه و خیلی هم با انصافه. 12جلسه در یک ماه 22 هزار تومان.اگر بخواهید چرخشی باشید 25 هزار تومان.خوبیه اینجا اینه که از 7 صبح تا 8 شب برای خانوماست و اونایی که کارمند هستند مثل من هم می تونن از باشگاه استفاده کنن. و مهمتر اخلاق نیک خانم بیکی است که یک دنیا می ارزه.پیلاتس هم داره 88360201 شماره اونجاست.به نظرم اگر کسی می خواد واقعن ورزش و شروع کنه و کار کنه یه سر بیاد اینجا.نه وقتش نه پولش هدر می ره. این باشگاه دستگاه زیاد نداره و خانم بیکی عمدتن رو حرکت با وزنه،چوب کوتاه و بلند،استپ کار می کنه.ایشون مربی پیشرفته تو انگلیس و فرانسه هم بودن.و جالبه که مقید به نماز و حجاب هم هستن. براشون توی کار آهنگ خوب هم مهمه.
و البته باشگاه خیلی شیک و با کلاس نیست.یه جای کاملن معمولیه.من 3 ماهه که دارم می رم.با وجود اینکه غذای بیشتری هم می خورم وزن هم کم کردم و هیکلم هم بهتر شده.البته من الان بیشتر به فکر سلامتی هستم به خصوص اینکه 2 سالی هست که خیلی تحت فشار و استرس زندگیم.حداقل یک ساعت آروممم و ورزش می کنم.همسر خانم بیکی هم جزو ورزشکارای با سابقه و حرفه ای هستن و جزو هیات مدیره محک.آدمای با خدا و سالمی هستن و ورزشکار واقعی.سرعت خانم بیکی که می گه 60 سالشه از همه بیشتره و تازه می گن که سرعتم کم شده.ایشون تحصیلکرده و فوق لیسانس مامایی از دانشگاه تهران دارن.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687